Muuten ihan kiva ja kunnollinen tyyppi, mutta haisee hielle ja kynnet leikattu epämiellyttävästi... kemia hävisi. Mitä teen?
Olen nyt oikein yrittänyt olla avoin ja välittämättä heti jostain pienistä ärsytyksen syistä, ja että "kelpaisi" sellainne kunnolllinen, joka ilmeisimmin myös haluaa oikeaa parisuhdetta eikä jotain säätöjä ja tapailuja vaan.
Hetken jo ajattelin, että sitä kadoksissa ollutta "kemiaa" voisi hieman löytyä, kun vaan annan mahdollisuuden.
Mutta ei, on nyt tavattu yht. 4 krt ja huomasin jo pikkuhiljaa alkuun (tietty näillä huonoilla ulkoilutreffeillä asia ei edes tule niin selvästi heti esille), että kaveri hieman haisee hielle, no yritin sivuuttaa sen ja ajatella ettei nyt sentään niin pahasti ja paljon kuin jotkut todella haisevat erityisen pahalle.
Mutta kun esim nähtiin kahtena päivän peräkkäin, sillä oli sama t-paita, ja hienhaju tosiaan tuntui. Ei edes semmoinen miehekään testosteroninen vaan semmoinen tunkkaisen pistävä likainen.
Lisäksi sen kynnet on leikattu sillä lailla talttamaisesti, en ole ikinä nähnyt moista. Eli vaikka ne on lyhyet, ne reunat on terävät.... ja ne raapii ja sattuu.
Miten mä voin sanoa aikuiselle vielä vieraalle ihmiselle, että käytköhän tosiaan suihkussa joka aamu ja pesetkö kainalot saippualla, ja voisitko käyttää deodoranttia, ja vaihtaa puhtaan paidan joka päivä? Ja että voisitko leikata kyntesi eri lailla?
Eihän tämmöisiä vaan voi sanoa... ja en tiedä auttaisko ne enää, mulla jotenkin meni jo niin fiilis.
Harmittaa toisaalta, kun on vaikea löytää miehiä jotka olisi muutoin "normaaleja "ja kunnollisia. Sitoutumishaluiset on yleensä ihan epätoivoisia huomattavan lihavia takertujia, ja taasen normaaleissa asiantuntijatöissä olevat muutoin "normaalit" miehet on tunne-elämältään hukassa ja eivät sitoudu.
Mutta tuntuu etten pysty nyt väkisin olemaan kenenkään kanssa... toisaalta en tiedä miten tämän jutun lopettaisikaan loukkaamatta toista. Ja että haluanko vaan antaa vielä mahdollisuutta... Oisko mun hormonit vaan jotenkin sekaisin niin että olen hajuherkkä?
Kommentit (58)
Itse en kyllä voisi kokea tuollaista miestä seksuaalisesti haluttavaksi.....Jos pitäisi äidiksi ruveta ja alkaa opettamaan miten puhtaudesta huolehditaan....
Olen itsekin tehnyt sen virheen, että olen alkanut suhteeseen ihmisen kanssa, joka on kaikin puolin hyvä. Hänellä on ollut työ, oikea tapa suhtautua rahaan, harrastuksia... Ja itsellä takana epäonnistumisia suhteissa ja pelko siitä, ettei koskaan löydä ketään.
Parhaimmillani olen vuoden jaksanut esittää itselleni seurustelua. Ajatellut, että kun vaan tehdään oikeita asioita, niin homma etenee. Ja jos seksiä on sopivasti, niin parisuhde on kunnossa.
Vaan kun ei se muutu kelvollisesta hyväksi.
Ehdin perustaa perheen ja erota, ajatellen että vietän loppuikäni sinkkuna, kunnes tajusin miten toinen ihminen voi olla Se Oikea. Nettideittailun kautta löydettiin.
Älä ole epätoivoinen. Etsi, mutta älä ajattele että kaikki löytämäsi kivet olisivat timantteja, kunhan niitä tarpeeksi hioo.
Taidat jo ap tietää itsekin vastauksen, kun täällä asiaa kysyt. Vapaana olevista miehistä , varsinkin Tinderissä ja nettideiteillä suuri osa on näitä ...Noh....semmoisia, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään ja syystä , sinun täytyy vain olla kärsivällinen ja yrittää karsia nämä luuserit pois. Kyllä sieltä se helmikkin löytyy. Ymmärrän, että on turhauttavaa, mutta nyt vaan seuraava mies kehiin! Tsemppiä sinulle
Mutta miten mä lopettaisin sen sitten...? Olisi niin ikävää vaan feidatakaan koko hommaa vähitellen, pitää toista ensin päiväkaudet toivossa... Pitäisi nähdä ensi viikolla...
Mutta en mä voi sanoa suoraankaan että sä haiset ja en pidä sun kynsistä.
Ja sekin olisi kiusallista keksiä joku muu syy tai selitys, etenkin kun ei ole ihan heti mitään selkeää kuten että liian pitkä välimatka tms.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten mä lopettaisin sen sitten...? Olisi niin ikävää vaan feidatakaan koko hommaa vähitellen, pitää toista ensin päiväkaudet toivossa... Pitäisi nähdä ensi viikolla...
Ja sekin olisi kiusallista keksiä joku muu syy tai selitys, etenkin kun ei ole ihan heti mitään selkeää kuten että liian pitkä välimatka tms.
ap
Sano että kemia ei nyt kuitenkaan toiminut ja toivotat hyvät jatkot. Et silloin valehtele. Olet ystävällinen ja asiallinen
Vierailija kirjoitti:
ap
En näe, että tämä suhde johtaa mihinkään. Onnea matkaan sinä ansaitset kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat jo ap tietää itsekin vastauksen, kun täällä asiaa kysyt. Vapaana olevista miehistä , varsinkin Tinderissä ja nettideiteillä suuri osa on näitä ...Noh....semmoisia, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään ja syystä , sinun täytyy vain olla kärsivällinen ja yrittää karsia nämä luuserit pois. Kyllä sieltä se helmikkin löytyy. Ymmärrän, että on turhauttavaa, mutta nyt vaan seuraava mies kehiin! Tsemppiä sinulle
Naisissa sama juttu ja on se miehenäkin turhauttavaa yrittää löytää sieltä itselleen naista.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ylipainoa? Mietin vaan kun jos normaalit miehet ei kiinnostu susta :((( Vaan nämä oudot yökastelit :(
Ihan voin itseni ja toisten naisten puolesta sanoa, että Tinderi on täynnä tommoisiakin miehiä. Eikä niistä heti edes tajua asiaa. Käy Kuule työstä kun yrität karsia tommoset pois ja yrität löytää ne muutamat tavalliset/ kunnolliset miehet mitä siellä on. Noi miehet, kuten kaikki siellä käy kaikkien naisten kimppuun mitä siellä on kun ovat niin epätoivoisia
Teet myös palveluksen sille miehelle. Olisiko itsestäsi kiva, jos mies ajattelisi sinusta noin, ja kuitenkin olisi kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa sama juttu ja on se miehenäkin turhauttavaa yrittää löytää sieltä itselleen naista.
Montako ketjua on täällä ollut aiheesta: miehet eivät saa yhtään mätsiä Tinderissä, eivät yhtään, vaikka mätsäävät kaikki naiset ja roikkuvat siellä vuosikaudet.
Jotenkin on ristiriidassa tuon asian kanssa kommenttiin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako ketjua on täällä ollut aiheesta: miehet eivät saa yhtään mätsiä Tinderissä, eivät yhtään, vaikka mätsäävät kaikki naiset ja roikkuvat siellä vuosikaudet.
Jotenkin on ristiriidassa tuon asian kanssa kommenttiin....
No minä en kuulu noihin miehiin, vaikka en mikään täysi kymppi miehenä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Teet myös palveluksen sille miehelle. Olisiko itsestäsi kiva, jos mies ajattelisi sinusta noin, ja kuitenkin olisi kanssasi?
Itse asiassa, mä ehkä kuitenkin toivoisin, jos muuten tykkäisin siitä tyypistä, että se nätisti sanoisi mulle. Toki peseydyn joka päivä jne., ja en mielestäni pidä hienhajuisia paitoja, mutta jos toinen joskus nyt haistaisi minusta jotain epämiellyttävää, niin tietäisin ainakin miten sen voi korjata.
Sanoinkin edellisessä suhteessa alkuun, kun tiesin hänen olevan aika herkkänenäinen, että jos mulla joskus on sellaista hajuvettä josta ei pidä tai joka ärsyttää, niin sanoo vaan suoraan heti.
Ja joskushan selitys hetkelliseen pahaan hajuun voisi olla juurikin että on syönyt jotain (sipulia tms. josta tulee ehkä haju ihonkin läpi..?) tai on just liikkunut kovasti ja paita hionnut ja vähän haisee (tosin käytän aina antiperspiranttia jotta ei tulisi sitä pahaa hien hajua läpi liikkuessakaan) tms.
Kynsiä en yleensä pidä kovin pitkänä, mutta jos mun kynnet olisi jotenkin epämiellyttävän näköiset, niin mua ei ehkä haittaisi, jos mies sanoisi mulle että tykkää naisista joilla on pitkät kynnet tai lyhyet kynnet tai lakkaamattomat kynnet tms. Voisin sen sitten kuunnella ja miettiä, onko mun juttu (esim. mitään pitkiä kotkan kynsiä en edes saa kasvamaan jos hän sellaisia toivoisi, mutta jos toivoisi että pidän vieläkin lyhyempänä niin voisin ehkä sitä kuunnella, ja tietäisin myös olla tosi varovainen, jos on herkkä).
Mutta joo, juttu vaan on se, että mulla ehkä meni se fiilis jo tässä... ehkä parista muustakin syystä. Ehkä mulla ei ole vaan sellainen hetki että ihastuisin nyt oikein kehenkään. Edellinen erokin viime vuodelta vielä kalvaa mielessä ja elättelen typeriä toiveita sen suhteen vaikka järki kertoo muuta.
ap
Hygienia on hyvä syy lopettaa tapailu. Teillä vaan ei nyt ollut kemiaa tai jotain. Liian isoja kompromisseja ei pidä alkaa tekemään: hygienia, päihteet, seksiriippuvuus, loisiminen, mitä näitä super red flägejä on.
Laiva johon olen astunut on uppoamassa, muuten kivannäköinen laiva mutta kävikin ilmi ettei pysy pinnalla. Mitä teen? Siis tosiaan vaikutti ihan kunnolliselta ja näytti hyvin kelluvalta laivalta, ainoa vaan että vajoaa pikkuhiljaa niin meni reissusta vähän fiilikset.
Otan osaa ja todennäköisesti tuo tulee olemaan syy miksi juttunne loppuu ennemmin tai myöhemmin. Minä olin myös epäsiistin miehen kanssa, 3 vuotta vieläpä, miehellä paljastui myöhemmin mielenterveys- ja elämänhallintaongelmia. Ei ollut koskaan ollut työelämässä, vaikka ikää vähän päälle 30, asui vanhan sukulaisnaisensa luona, joka paapoi miestä kuin pientä lasta. Lopulta päätin etten voi olla säälistä toisen kanssa ja lopetin suhteen. Mies oli sen verran laiska ettei jaksanut edes roikkua perässäni vaikka jätin hänet. Olihan hänellä se sukulaisnainen niin koki ilmeisesti elämänsä turvatuksi niin ei tarvinnut minuun jämähtää. Minä kysyin mieheltä mitä hän tekee kun sukulaisnaista ei enää ole. Oli niin varma että pärjää yksinkin. Minä epäilin vahvasti. No tärkeintä että en enää pilannut omaa elämääni ihmisen kanssa joka ei antanut minulle mitään muuta kuin ahdistusta. Kärsin hänen puolestaan. Sinäkään tuskin haluat kärsiä toisen elämänhallinnan ongelmista. Minäkään en uskonut löytäväni parempaa mutta lopulta löysin,mutten heti. Mene rohkeasti uusille treffeille äläkä takerru ihmisiin joiden ominaisuudet vaivaa jo alkumetreillä.
Eli miehet, ottakaa opiksi. Aamulla suihku, pesu, deodorantti, puhdas paita, alkusvaatteet, sukat ainakin. Jo näillä pääsette pitkälle.
Ei voi olla kunnollinen, jos ei huolehdi hygieniasta. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Taidat jo ap tietää itsekin vastauksen, kun täällä asiaa kysyt. Vapaana olevista miehistä , varsinkin Tinderissä ja nettideiteillä suuri osa on näitä ...Noh....semmoisia, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään ja syystä , sinun täytyy vain olla kärsivällinen ja yrittää karsia nämä luuserit pois. Kyllä sieltä se helmikkin löytyy. Niin, naiset on kaikki timatteja ja helmiä, täydellisiä ja virheettömiä. bling bling 💄👄👱♀️💁♀️🥂💎
M/40
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla kunnollinen, jos ei huolehdi hygieniasta. Ei jatkoon.
Niin, sikäli outoa kun ei vaikuta muutoin "epäkunnolliselta", koti on siisti ja ihan asiallinen ja kiva etenkin miehen kodiksi, ihan kunnon työ, ei ihan kauheasti ylipainoa. Ehkä vähän kiltin tai nörttimäisen oloinen mutta sehän ei haittaa. Eli luultavasti ei vaan tajua miten usein ihmisen pitää peseytyä, tai ei se kyllä itselläkään riitä, vaan pakko käyttää sitä antiperspiranttia. Ja ettei käytä hikistä paitaa.
Huomaan kyllä monesta muustakin ihmisestä, jopa omasta vanhasta äidistäni, että jos ei käytä kunnon dödä ja pitää samaa paitaa useamman päivän niin huhhh ei toimi. Varmaan itsekin haisisin pahalle jos toimisin noin.
ap
Onko sulla ylipainoa? Mietin vaan kun jos normaalit miehet ei kiinnostu susta :((( Vaan nämä oudot yökastelit :(