Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tapailit varattua?

Vierailija
21.05.2020 |

Kiinnostaisi tietää, missä olette tapailleet varatun kanssa. Hotellit tulevat kalliiksi ja jos molemmilla on perhe, niin kotiinkaan ei voi viedä...

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatun miehen oman yrityksen tiloissa, menin sinne iltaisin, kun kaikki muut työntekijät olivat lähteneet sieltä pois. Mies soitti vaimolle ja lapsille että joutuu ylitöihin :D

Mulla sama tilanne muttei enää uskalleta miehen firmassa kun vaimo saattais yllättää, ja tää mies ostaa vaimolle merkkilaukun lahjaksi välillä kun sille tulee huono omatunto. Vaimo kuulemma pysyy tyytyväisenä merkkituotteista ja pitää kulissit kasassa. Ei tiedä musta mitään, luulisin.

Mäkin saan siltä mieheltä joskus laukkuja ja muuta, mutta lähettää aina työntekijänsä hakemaan ne, koska voisi tulla kiusallinen tilanne jos myyjä kysyis vaimolta ens kerralla että mitä piti laukusta minkä mies osti sille viimeks ja tää vaimo olis vaan että häh mikä laukku, en oo saanut!? 😃 Olis paha jäädä kiinni tolleen.

Vierailija
62/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalittomien suominaisten keskustelupalsta.

Varatut miehet ne enemmän saalistaa kuin naiset!

Miesten taktiikka on usein se että "kun vaimo sai vauvan niin se ei enää välitä musta yhtään enkä saa läheisyyttä, vauva vei mun paikan sen elämässä" ja antaa ymmärtää että aikovat erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei lapsia, niin olen valmis lainaamaan ja käyttämään häntä. Oma mieheni on aseksuaali joten saan leikkiä kenen kanssa minua huvittaa.

Jos miehellä on lapsia, niin en suostu. Jokin raja sentään. En riko lapsiperhettä. Aikuiset pystyvät sentään sopia välinsä keskenään jos ero tulisi. Lapset ovat viattomia siihen.

Yleensä minun hoidoilla on mennyt huonosti omissa parisuhteissaan ehkä vuosia, ja kiinnostuvat minusta seksuaalisesti. Tekevät aloitteen, enkä minä. Joskus sanovat että minun seksikkyyden ja kiihottamisen ansiosta pystyvät panna joskus myös vaimojaan, koska muuten ei haluttaisi.

Kilteillä ukkomiehillä ei ole niin paljon tauteja kuin ympäriinsä naiskentelevilla sinkkumiehillä, siksi ovat minun kannalta myös turvallisempi vaihtoehto.

Vierailija
64/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinkku, mies varattu. Mies käy luonani, kerran ollaan oltu myös hotellissa yötä. Tapailun alkuaikoina mies kävi pari kertaa myös työpaikallani, mutta emme kehdanneet jatkaa sitä, etteivät ihmiset ala puhua.

Vierailija
65/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pettämistä ihannoidaan? Miksi pitää olla henkilön kanssa jos kiinnostaa aidan toinen puoli? 

Toivon että teidän puolisot pettää teitä ihan yhtälailla. 

Nämähän ovat elämänmakuisia tarinoita. Kiinnostavampia lukea kuin Sara Siepin uudet sohvatyynyt.

Vierailija
66/72 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalittomien suominaisten keskustelupalsta.

Varatut miehet ne enemmän saalistaa kuin naiset!

Miesten taktiikka on usein se että "kun vaimo sai vauvan niin se ei enää välitä musta yhtään enkä saa läheisyyttä, vauva vei mun paikan sen elämässä" ja antaa ymmärtää että aikovat erota.

Todellakin. Perinteinen on ensin peittää koko avioliitto, sitten selittää että eroamassa ollaan ja no sitten muija onkin jo koukussa. Ja nainen on syyllinen!

Vierailija
67/72 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmassa duunissa kahdella varatulla oli suhde. Kävivät p*noilla sähkökaapissa. Ja kyllä, kaikki työpaikalla tiesivät.

Vierailija
68/72 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaikaan vene on toimiva, jos riittävän ison omistaa.

Vierailija
69/72 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa. Good times, oli hurjat menot.

Vierailija
70/72 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessassa. Good times, oli hurjat menot.

Jos oli julkinen wc, niin ei paljon houkuttelevampaa ympäristöä voisi tapailulle kuvitella. Sinne kelpaa jättää omat hajut muiden jatkoksi.

Tosin tuossahan vosi maski olla ihan paikallaan 😷

Vierailija
71/72 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla on hyvä. Olin yksin pyörittämässä myymälää. Siinä tauon aikaan helppo kahvittaa tavarantoimittajaa.

Vierailija
72/72 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luonani. Pidettiin salasuhdetta yllä n. kolme kuukautta ennenkuin mies jätti vaimonsa. Oltiin kyllä oltu yhteyksissä koko hänen lyhyen avioliittonsa ajan.