Missä tapailit varattua?
Kiinnostaisi tietää, missä olette tapailleet varatun kanssa. Hotellit tulevat kalliiksi ja jos molemmilla on perhe, niin kotiinkaan ei voi viedä...
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pettämistä ihannoidaan? Miksi pitää olla henkilön kanssa jos kiinnostaa aidan toinen puoli?
Toivon että teidän puolisot pettää teitä ihan yhtälailla.
No kun tämä yhdet ovat mukamas niin rohkeita ja haluavat jännitystä muiden kustannuksella... Mielestäni se on inhottavaa koska samalla joku kärsii (varatun puoliso ja lapset esim.) ja toiseksi: kuka haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa, jolla on pettäjän menneisyys? Pettäjä todennäköisimmin tekee sen toiste tai toisen kanssa, vaikka harvoja poikkeuksiakin on. SInkku voi uskoa olevansa jokin spesiaali poikkeus, kun varattu lähtee pettämään, mutta huumassa totta kai kaikki on jännää, mutta huuma ei kestä ikuisesti.
Yhden kerran mut on viety toisen aviovuoteeseen, aamupäivällä sieltä lähtiessäni naapuri oli kusettamassa koiraa talon edessä. Toivottavasti meni tieto vaimolle, vaikkakin epäilen. Facebookissa hehkutetaan ihanaa aviomiestä...
Itseasiassa ihan hyvä juttu että on niitä saalistaja naisia jotka saa rikottua parisuhteita seksin avulla ja jättää sen miehen heti sen jälkeen kun on eronnut eksästään. Tällä tavalla heikot parisuhteet karsitaan ja vahvat pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pettämistä ihannoidaan? Miksi pitää olla henkilön kanssa jos kiinnostaa aidan toinen puoli?
Kuka ihannoi pettämistä? Ei omien kokemustensa jakaminen ole ihannointia. Minusta on vain hyvä saada tietoa tästäkin, niin voi vahtia omaa ukkoaan paremmin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että teidän puolisot pettää teitä ihan yhtälailla.Kuka ihannoi pettämistä? Ei omien kokemustensa jakaminen ole ihannointia. Minusta on vain hyvä saada tietoa tästäkin, niin voi vahtia omaa ukkoaan paremmin...
Jos omaa kumppania joutuu vahtimaan niin se on jo merkki siitä että ei kannata seurustella.
Minä annan oman emäntäni liikkua vapaasti enkä kyttää sen tekemisiään. Hän valitsikin minut parisuhteeseen sen takia koska haluaa olla nimenomaan vain minun kanssa. Ja sanoin hänelle että jos missään vaiheessa tuntuu siltä ettei halua olla niin voi vapaasti lähteä. Vuosia jo seurusteltu ongelmitta.
Tuo mustasukkasuus on se joka joko rikkoo parisuhteen tai tekee siitä paskaa molemmille.
Ja mustasukkainen emäntä on se isoin syy miksi miehet valehtelevat emännälleen.
Kiven kolossa, mättäillä, mustikkavarpujen seassa, lintutornissa, auton takapenkilla, auton takaosassa, minun luonani....
Vierailija kirjoitti:
Kiven kolossa, mättäillä, mustikkavarpujen seassa, lintutornissa, auton takapenkilla, auton takaosassa, minun luonani....
Eikö itikat häirinny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että teidän puolisot pettää teitä ihan yhtälailla.Kuka ihannoi pettämistä? Ei omien kokemustensa jakaminen ole ihannointia. Minusta on vain hyvä saada tietoa tästäkin, niin voi vahtia omaa ukkoaan paremmin...
Jos omaa kumppania joutuu vahtimaan niin se on jo merkki siitä että ei kannata seurustella.
Minä annan oman emäntäni liikkua vapaasti enkä kyttää sen tekemisiään. Hän valitsikin minut parisuhteeseen sen takia koska haluaa olla nimenomaan vain minun kanssa. Ja sanoin hänelle että jos missään vaiheessa tuntuu siltä ettei halua olla niin voi vapaasti lähteä. Vuosia jo seurusteltu ongelmitta.Tuo mustasukkasuus on se joka joko rikkoo parisuhteen tai tekee siitä paskaa molemmille.
Ja mustasukkainen emäntä on se isoin syy miksi miehet valehtelevat emännälleen.
Hyvä että teillä toimii. Meillä ei toiminut. Mies petti yli vuoden ja totesi, että haluaa sellaisen naisen, joka on omistushaluinen ja osoittaa rakkautta mustasukkaisuudella. Että meitä on niin moniin juniin näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä miehen pettämisen takia kannata omaa mielenterveyttään menettää. Miehen voi vaihtaa, jos ei halua pettäjän kanssa elää.
Mulla oli vuosia kestänyt salasuhde ukkomieheen, itsekin siis olin naimisissa.
Tavattiin hänen kotonaan, heti kun vaimokkeen ja lasten auton perävälot lähti kohti mummolaa. Joskus toinen lapsi jäikin kotiin, mies laittoi hänet nukkuun ja mä menin sinne saunomaan. Lisäksi nähtiin mun kesämökillä, jossa taatusti sai olla rauhassa. Samoin autossa, hotellissa, luonnossa..
Monta vuotta tossa meni. Kun erosin omasta miehestäni, jätin myös tuon suhteen taakseni.
Vähän ihmettelen, kun ei koskaan jääty kiinni hänen avokilleen. Mulla on pitkät vaaleat hiukset ja he ovat kaikki tummia. Pakko hiuksia on jäädä heidän suihkuun, sänkyyn, sohvaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kukaan ihannoi. Säälittävien tyyppien voimaantumisketjuhan tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusallisia nämä ukot jotka ottavat salasuhteensa kotiinsa esim. viikonlopuksi kun muut on poissa, eivätkä pidä sitä edes piilossa vaan antavat naisen leikkiä rouvaa talossa. Tekevät naapureistaan tahattomasti osallisia valheeseensa.
Onko noinkin härskejä äijiä olemassa?
Härskeintä mitä minä tiedän on kun tuollaisessa tilanteessa kakkosnainen kehtaa komentaa/moittia naapuruston lapsia. Pyysin lasten puolesta anteeksi naapurin mieheltä, ei ensin ymmärtänyt mutta sitten... sen jälkeen ei enää istunut leikkirouva pihalla samaan aikaan XD
Minun luonani aina, kun naiselle sopi. Hän kerran kysyi eikö minua haittaa tällainen tilanne, että on naimisissa. Sanoin ei haittaa, koska meistä ei tule ikinä kumppaneita. Jos suunnittelet eroa miehestäsi, niin älä vaan tee sitä minun takiani. Suuttu tietenkin
Kotonani. Tosin en tiennyt pellen olevan varattu. Onneksi en antanut sille toopelle. Eikä antanut vaimonsakaan sen jälkeen kun kuuli kollinsa kyläilyistä 😁
Moraalittomien suominaisten keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä miehen pettämisen takia kannata omaa mielenterveyttään menettää. Miehen voi vaihtaa, jos ei halua pettäjän kanssa elää.
Vaihtaa? Parasta on olla ilman juustoista jormaa kokonaan. Kuka sitä tattia vaivoikseen haluaa, antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Kotonani. Tosin en tiennyt pellen olevan varattu. Onneksi en antanut sille toopelle. Eikä antanut vaimonsakaan sen jälkeen kun kuuli kollinsa kyläilyistä 😁
Miksi ihminen pitää pettää kertomalla vaimolle? Itselle ei olisi tullut mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen vanhempien mökillä ja minun luonani olimme yöt, päiväsaikaan olimme yhdessä milloin missäkin ja siksi luulinkin hänen olevan vapaa.
Miksi koette aina tarvetta puolustella varattuun sekaantumista?
Täh? Mies vikitteli minua kuukausia ennen kuin suostuin lähtemään kahville hänen kanssaan. Hän soitteli minulle pari kertaa viikossa ja tuli juttelemaan töissä aina kun näki. Hänellä ei ollut sormusta, eikä hän huomannut mainita avovaimostaan kertaakaan. Niinpä tutustumisen jälkeen aloimme mielestäni olemaan yhdessä, sillä hän oli luonani parikin yötä viikossa ja viikonloppuisin hän saattoi pyytää minut kaverikseen vanhempiensa mökille, jossa vietimme yhdessä aikaa niin kuin seurustelevat viettävät. En kysellyt hänen kämpästään paljoa, sillä hän sanoi sen olevan vain kurja luukku ja minun asuntoni oli hyvällä paikalla oleva mukava koti.
Kerran soitin hänelle vääränä hetkenä ja kas, herra olikin avovaimonsa kanssa kotonaan. Meidän juttu loppui siihen ja niin loppui myös hänen avoliittonsa. Olimme olleet silloin yhdessä puolisen vuotta. En katsonut olevani sekaantunut tahallisesti varattuun mieheen, mutta katsoin miehen olevan täysi pelle ja idiootti, kun kahta naista pyöritti tietoisesti.
Suhteen loppuminen ei kuitenkaan oikeastaan sattunut paljon ollenkaan. Yhden illan asiaa itkin ystävälleni ja se siitä äijästä, otin opikseni ja parin kuukauden päästä löysin mieheni, jonka kanssa olemme olleet yhdessä kauan.
Muijan tykönä. Sen ukko oli työmatkoilla ulkomailla.
Samaa mieltä, terveisin aikoinaan petetty ja jätetty.