Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tapailit varattua?

Vierailija
21.05.2020 |

Kiinnostaisi tietää, missä olette tapailleet varatun kanssa. Hotellit tulevat kalliiksi ja jos molemmilla on perhe, niin kotiinkaan ei voi viedä...

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varattu. Tavattiin töissä ja pari kertaa miehen luona, joka oli vapaa. Toisaalta olin jo ilmoittanut exälle erohaluni ennen kuin menin rakkaani kotiin. Pian muutin omaan kotiin.

Vierailija
22/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusallisia nämä ukot jotka ottavat salasuhteensa kotiinsa esim. viikonlopuksi kun muut on poissa, eivätkä pidä sitä edes piilossa vaan antavat naisen leikkiä rouvaa talossa. Tekevät naapureistaan tahattomasti osallisia valheeseensa.

Kerro lisää!

Mietipä omalle kohdalle jos vaikka lapsesi kaverin kotona on tällainen tilanne.

No siis kiinnostaa vaan, että mitä olet sattunut näkemään, kun noin sanoit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatun miehen oman yrityksen tiloissa, menin sinne iltaisin, kun kaikki muut työntekijät olivat lähteneet sieltä pois. Mies soitti vaimolle ja lapsille että joutuu ylitöihin :D

Koneen päällä vai toimiston pöydällä?

Vierailija
24/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa kotona. itse olen vapaa, mies varattu

Vierailija
25/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse se varattu mutta rakastajani oli sinkku, joten hänen kotonaan.

Vierailija
26/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusallisia nämä ukot jotka ottavat salasuhteensa kotiinsa esim. viikonlopuksi kun muut on poissa, eivätkä pidä sitä edes piilossa vaan antavat naisen leikkiä rouvaa talossa. Tekevät naapureistaan tahattomasti osallisia valheeseensa.

Totta. Parasta on silti sulkea silmänsä ja olla ihan hiljaa. Mistä sitä tietää, vaikka naapureilla olisi avoinsuhde. Sekin on nykyään yllättävän yleistä.

Pitääkö mun perheen olla sisällä aurinkoisena päivänä kun naapuripihalla istuu leikkirouva teehetkeä viettämässä?

Säähän saat tehdä pihallas, mitä haluat. Ei sun tarvi naapuriin kytätä. Anna leikkirouvan nauttia Liptoninsa rauhassa.

Vierailija
27/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kotona vaimon ollessa synnyttämässä.

Vierailija
28/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistolla.

Vierailija
29/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transitin tavaratilassa.

Vierailija
30/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen itse se varattu mutta rakastajani oli sinkku, joten hänen kotonaan.

Hyvä pointti, saa tähän varatutkin vastata :) t.ap

Vierailija
31/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoilla ja työpaikalla muiden lähdettyä. Ihan huvia se vaan on.

Vierailija
32/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitojen kotona, minä varattu miehet sinkkuja. Ollaan myös sekstailtu autossa.

On myös ollut hotellissa tapaamisia.

Vierailija
33/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana tapailin kymmenisen vuotta vanhempaa varattua miestä lyhyen aikaa. Olin typerä ja lapsellinen, mies m*lkku. Hän vei minut baari-iltojen jälkeen toimistolleen jatkoille. Siellä sit aina puuhailtiin. Naiset, jos miehesi tulee illanvietosta kotiin klo 06, älkää olko naiiveja.

Vierailija
34/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luona kävi tämä varattu mies. Yksi reissu tehtiin yhdessä, siis pari pvää Tampereella hotellissa. En ole mitenkään ylpeä tästä, mulla oli vaan silloin elämä jotenkin niin sekaisin, etten jaksanut välittää. Mies tosin höpisi koko ajan aikovansa erota, mutta en uskonut sitä hetkeäkään. Puolisen vuotta tuota kesti kunnes tulin järkiini. Hävettää vieläkin. 

Kuulin myöhemmin että tällä miehellä on tapana pitää useampia naisia vaimon ohella, eli petti vaimoaan samaan aikaan minun ja jonkun muun kanssa. Nyt on kuulemma eronnut kun vaimo lopulta potki pellolle. 

Vierailija
35/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita jotka tapaa airbnb-kämpissä?

Luulin että nykyään kaikki varatut käy niissä muhinoimassa ja lekkimässä kotileikkiä. Mut tietty jos toinen on lapseton sinkku, niin käytettävissä on vapaa koti.

Vierailija
36/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vapaa, joten kotonani.

Vierailija
37/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita jotka tapaa airbnb-kämpissä?

Luulin että nykyään kaikki varatut käy niissä muhinoimassa ja lekkimässä kotileikkiä. Mut tietty jos toinen on lapseton sinkku, niin käytettävissä on vapaa koti.

Mielessä on käynyt.

Vierailija
38/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pettämistä ihannoidaan? Miksi pitää olla henkilön kanssa jos kiinnostaa aidan toinen puoli? 

Toivon että teidän puolisot pettää teitä ihan yhtälailla. 

Vierailija
39/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa, olimme samassa AMK:issa ja opiskelimme samassa ryhmässä. Lopultakin yhden vietetyn yön jälkeen mies jätti avovaimonsa ja muutti luokseni. Takana 4 vuotta yhteiseloa <3 

Vierailija
40/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoni käy muka kuntosalilla, vaikka piipahtaa kuntoilemassa minun luonani. Käy kuntoilusta sekin ; )

Hoitoni vaimo raahannut hänet kaupungista mökille metsikköön, joten juuri nyt viestittelemme salaa, lähetän alastonkuvia, hän käy vessassa ottamassa kuvia vehkeestään, lähettää kuviaan ja kertoo miten paljon ajattelee minua. Kyselin eikö vaimonsa huomaa, kertoo hänelle että työviestejä kyseessä, siksi ei osaa epäillä :D Kiihottaa älyttömästi tämä salailu ja että saan lainata toisen miestä tarpeisiini, en osaa selittää miksi. Hän muuten vietteli alun perin minut, eikä toisin päin eli en varastanut varattua.

Toista hoitoa tapaan työmatkoilla, melkein 500 kilometrin päässä. Hän erosi vähän aikaa sitten mutta minulla ei ole sen enempää mielenkiintoa sekaantua mieheen jolla alaikäisiä lapsia. Kunhan paneskellaan muutama kerta vuodessa.

Nämä miehet eivät tiedä toisistaan mitään. Parempi niin, koska muuten saattaisi tulla epämukava kilpailutilanne.

No hui kamalaa... itseäni vonkaa 5 miestä joista vain yksi taitaa olla sinkku. Mitään vehkeenkuvia en kyllä keneltäkään haluaisi. Varattuja on tylsää tapailla kun aina pitäisi olla vain minun luonani ja tuntuisi vähän ilotyttömeiningiltä. Seksi on kyllä oikeinkin ihanaa ajanvietettä mutta kyllä se sinkkumies olisi mukava, voitaisiin harrastella muuallakin kuin samojen 4 seinän sisällä.