Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapailit varattua?

Vierailija
21.05.2020 |

Kiinnostaisi tietää, missä olette tapailleet varatun kanssa. Hotellit tulevat kalliiksi ja jos molemmilla on perhe, niin kotiinkaan ei voi viedä...

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kotonaan vaimon ja lasten ollessa poissa, esim töissä ja koulussa / päiväkodissa

Vierailija
2/72 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen kotonaan vaimon ja lasten ollessa poissa, esim töissä ja koulussa / päiväkodissa

Oliko jännityshakuisuus yksi tärkeä elementti suhteessanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vapaa, niin minun luona tapailtiin. 

Vierailija
4/72 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti ehkä miehelle. Minulle kyse oli enemmän vallan tunteesta, siitä, että ikäänkuin "voitin" sen vaimon hänen omalla maaperällään. Tavallaan siis vein hänen paikkansa hänen poissa ollessaan. Olen aina ollut varsin kilpailuhenkinen, eli tuo sopi kuvaan hyvin.

Vierailija
5/72 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti ehkä miehelle. Minulle kyse oli enemmän vallan tunteesta, siitä, että ikäänkuin "voitin" sen vaimon hänen omalla maaperällään. Tavallaan siis vein hänen paikkansa hänen poissa ollessaan. Olen aina ollut varsin kilpailuhenkinen, eli tuo sopi kuvaan hyvin.

Harrastatko tätä kilpailuhenkisyyttä muidenkin kanssa vai oliko kuitenkin kyse myös tunteista?

Vierailija
6/72 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko tätä kilpailuhenkisyyttä muidenkin kanssa vai oliko kuitenkin kyse myös tunteista?

En tiedä, mitä tarkoitat muilla, mutta nämä suhteet ovat aina olleet lyhyitä, koska olen menettänyt kiinnostukseni melko nopeasti. Minulla ei noissa niitä miehiä kohtaan ole erityisemmin ollut tunteita, he ovat tavallaan olleet vain jonkinlaisia välineitä. Kuvittele vaikka kleptomaani: ei hän tarvitse varastamiaan tavaroita, vaan varastaa varastamisen takia. Toisin, kuin kleptomaani, minä en tee mitään laitonta.

Vierailija
7/72 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mitä tarkoitat muilla, mutta nämä suhteet ovat aina olleet lyhyitä, koska olen menettänyt kiinnostukseni melko nopeasti. Minulla ei noissa niitä miehiä kohtaan ole erityisemmin ollut tunteita, he ovat tavallaan olleet vain jonkinlaisia välineitä. Kuvittele vaikka kleptomaani: ei hän tarvitse varastamiaan tavaroita, vaan varastaa varastamisen takia. Toisin, kuin kleptomaani, minä en tee mitään laitonta.

Ok, kiitos kun avasit! :)

Vierailija
8/72 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhempien mökillä ja minun luonani olimme yöt, päiväsaikaan olimme yhdessä milloin missäkin ja siksi luulinkin hänen olevan vapaa.

Vierailija
9/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vanhempien mökillä ja minun luonani olimme yöt, päiväsaikaan olimme yhdessä milloin missäkin ja siksi luulinkin hänen olevan vapaa.

Miksi koette aina tarvetta puolustella varattuun sekaantumista?

Vierailija
10/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavuushakuisuus. Heillä oli iso koti. Eikä tarvinnut mun sitä siivota! t. eri

Vierailija
11/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla ollaan naitu työkaverin kanssa alkuvuoden. Neuvotteluhuoneissa, vessoissa, hisseissä, siivouskomerossa.

Valitettavasti toimisto ollut kiinni kaksi kuukautta ja joudumme vielä kaiken lisäksi olla omien puolisoidemme kanssa kotona etätöissä samoissa huoneistoissa, joten ei tässä pahemmin pysty edes videoyhteydellä sekstailemaan tai seksitekstailemaan :(

"Työsähköposteja" pystymme lähetellä toisillemme, naamioidaan kiimaamme niissä sisällöissä ja kerrotaan mitä jännää tekisimme toisillemme.

Viimeistään lomien jälkeen päästään jälleen naimaan. Emme malta odottaa.

Vierailija
12/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallisia nämä ukot jotka ottavat salasuhteensa kotiinsa esim. viikonlopuksi kun muut on poissa, eivätkä pidä sitä edes piilossa vaan antavat naisen leikkiä rouvaa talossa. Tekevät naapureistaan tahattomasti osallisia valheeseensa.

Vierailija
13/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoni käy muka kuntosalilla, vaikka piipahtaa kuntoilemassa minun luonani. Käy kuntoilusta sekin ; )

Hoitoni vaimo raahannut hänet kaupungista mökille metsikköön, joten juuri nyt viestittelemme salaa, lähetän alastonkuvia, hän käy vessassa ottamassa kuvia vehkeestään, lähettää kuviaan ja kertoo miten paljon ajattelee minua. Kyselin eikö vaimonsa huomaa, kertoo hänelle että työviestejä kyseessä, siksi ei osaa epäillä :D Kiihottaa älyttömästi tämä salailu ja että saan lainata toisen miestä tarpeisiini, en osaa selittää miksi. Hän muuten vietteli alun perin minut, eikä toisin päin eli en varastanut varattua.

Toista hoitoa tapaan työmatkoilla, melkein 500 kilometrin päässä. Hän erosi vähän aikaa sitten mutta minulla ei ole sen enempää mielenkiintoa sekaantua mieheen jolla alaikäisiä lapsia. Kunhan paneskellaan muutama kerta vuodessa.

Nämä miehet eivät tiedä toisistaan mitään. Parempi niin, koska muuten saattaisi tulla epämukava kilpailutilanne.

Vierailija
14/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusallisia nämä ukot jotka ottavat salasuhteensa kotiinsa esim. viikonlopuksi kun muut on poissa, eivätkä pidä sitä edes piilossa vaan antavat naisen leikkiä rouvaa talossa. Tekevät naapureistaan tahattomasti osallisia valheeseensa.

Kerro lisää!

Vierailija
15/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, jos varatut leikkii keskenään niin leikkikööt muualla kuin niissä puolisojen kanssa yhteisissä kodeissa ja sängyissä. Edes sen verran voisi niitä toisia osapuolia kunnioittaa.

Vierailija
16/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Parasta on silti sulkea silmänsä ja olla ihan hiljaa. Mistä sitä tietää, vaikka naapureilla olisi avoinsuhde. Sekin on nykyään yllättävän yleistä.

Vierailija
17/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää!

Mietipä omalle kohdalle jos vaikka lapsesi kaverin kotona on tällainen tilanne.

Vierailija
18/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Parasta on silti sulkea silmänsä ja olla ihan hiljaa. Mistä sitä tietää, vaikka naapureilla olisi avoinsuhde. Sekin on nykyään yllättävän yleistä.

Pitääkö mun perheen olla sisällä aurinkoisena päivänä kun naapuripihalla istuu leikkirouva teehetkeä viettämässä?

Vierailija
19/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noinkin härskejä äijiä olemassa?

Vierailija
20/72 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun miehen oman yrityksen tiloissa, menin sinne iltaisin, kun kaikki muut työntekijät olivat lähteneet sieltä pois. Mies soitti vaimolle ja lapsille että joutuu ylitöihin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi