Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan päässyt itsenäistymään. Ikää 29v

Vierailija
21.05.2020 |

Asun vieläkin äidin helmoissa täällä, minua ei huoli yksityiset vuokralaiseksi koska olen työtön ja kaupungilta en saa asuntoa. Että tälläinen elämä. :)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön saa asunnon ja laita asunto hakemuksia kaupungin vuokra-asuntoihin. Minä odotin puoli vuotta ja pääsin ihan uuteen vuokra-asuntoon ja olin työtön. Äitini oli mielenterveysongelmainen & läheisriippuvainen ja haukkui minua joka päivä eikä olisi päästänyt kotoa pois millään. Kotona ei saanut nukkua edes vapaapäivinä kun hän tarvitsi seuraa ja häiritsi niin kauan kunnes oli pakko nousta ylös. Hän ei auttanut yhtään asunnon haussa kun sitten itse lähdin täyttämään kaavakkeet asunto toimistoon. Rähjäsi kyllä koko ajan että saat lähteä ja toisena päivänä taas ei saanut lähteä. Kun pääsin pois kotoa niin aloin tajuamaan minkälaisen mielenterveysongelmaisen kanssa olin elänyt ja omien mielenterveysongelmien kanssa sitten taistelinkin loputtomiin. 

Vierailija
42/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön saa asunnon ja laita asunto hakemuksia kaupungin vuokra-asuntoihin. Minä odotin puoli vuotta ja pääsin ihan uuteen vuokra-asuntoon ja olin työtön. Äitini oli mielenterveysongelmainen & läheisriippuvainen ja haukkui minua joka päivä eikä olisi päästänyt kotoa pois millään. Kotona ei saanut nukkua edes vapaapäivinä kun hän tarvitsi seuraa ja häiritsi niin kauan kunnes oli pakko nousta ylös. Hän ei auttanut yhtään asunnon haussa kun sitten itse lähdin täyttämään kaavakkeet asunto toimistoon. Rähjäsi kyllä koko ajan että saat lähteä ja toisena päivänä taas ei saanut lähteä. Kun pääsin pois kotoa niin aloin tajuamaan minkälaisen mielenterveysongelmaisen kanssa olin elänyt ja omien mielenterveysongelmien kanssa sitten taistelinkin loputtomiin. 

Siis odotit puol vuotta asuntoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kai pienestä lopulta kiinni kun vaan tartut niihin asioihin joita haluat.

Vierailija
44/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis odotit puol vuotta asuntoa?

Kannatti se kun pääsi ihan uuteen asuntoon ja rivitaloon vielä missä oli oma pieni piha. Sain olla poikaystävälläni edes viikonloput. 

Vierailija
45/45 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kai pienestä lopulta kiinni kun vaan tartut niihin asioihin joita haluat.

Luuletko etten ole hakenut asuntoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän