Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan päässyt itsenäistymään. Ikää 29v

Vierailija
21.05.2020 |

Asun vieläkin äidin helmoissa täällä, minua ei huoli yksityiset vuokralaiseksi koska olen työtön ja kaupungilta en saa asuntoa. Että tälläinen elämä. :)

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi äitini on sellainen että kyttää koko ajan tuossa ovella että mitä olen tekemässä. En esim. ole varmaan kahteen kuukauteen voinut masturboida rauhassa.

t.AP

Vierailija
2/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäisenä sun pitäs saada toimeentulotukea ja asumistukea ja sitä myöden kämppä. Ala opiskelee tai ala asunnottomaksi ,juo viinaa ja pyri sitä kautta asuntojonoon jos ei muu auta. Alkkikset saa asunnon helposti. Riippuu missä asut.Jos et elämääsi haluu pilata nyt ois korkee aika lähtee kotoota pois. 

Vierailija
4/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

firstthingsfirst kirjoitti:

Täysi-ikäisenä sun pitäs saada toimeentulotukea ja asumistukea ja sitä myöden kämppä. Ala opiskelee tai ala asunnottomaksi ,juo viinaa ja pyri sitä kautta asuntojonoon jos ei muu auta. Alkkikset saa asunnon helposti. Riippuu missä asut.Jos et elämääsi haluu pilata nyt ois korkee aika lähtee kotoota pois. 

Niin varmaan saisin mutta eipä se hyödytä jos ei saa sitä asuntoa ensin. 

Vierailija
5/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin niin saat asunnon helpommin. Ei se ole itsenäistymistä, jos muuttaa mamman helmoista yhteiskunnan elätiksi.

Vierailija
6/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin niin saat asunnon helpommin. Ei se ole itsenäistymistä, jos muuttaa mamman helmoista yhteiskunnan elätiksi.

Olen hakenut töihin mutta en saa. Ei ole näköjään riittävästi työpaikkoja Suomessa. Lehdenjakajaksi en ala.

Vierailija
7/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko pääkaupunkiseudulla vai mikset saa kaupungilta asuntoa?

Vierailija
8/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että äiti heitti sut pihalle.

Vierailija
9/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko pääkaupunkiseudulla vai mikset saa kaupungilta asuntoa?

Enpä tiedä, kirjoitin siihen että asunnoton, asun äitini helmoissa ja asunnontarve kiireellinen.

Vierailija
10/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat opiskella niin ala opiskella ja saat asunnon. Nyt luot itse ongelman. Voit loppuelämäsi jäädä sinne kuluttamaan elämääsi sitä vihaten tai tehdä muutoksen. Älä usko sitä mitä äitisi sanoo, mitä naapuri sanoo, mitä vauvapalsta sanoo vaan mitä sinä sanot. Sinä tiedät totuuden miksi tilanteesi on mikä on. Älä valehtele itsellesi. Siitä ei kärsi kukaan muu kuin sinä itse.

Vierailija
11/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat opiskella niin ala opiskella ja saat asunnon. Nyt luot itse ongelman. Voit loppuelämäsi jäädä sinne kuluttamaan elämääsi sitä vihaten tai tehdä muutoksen. Älä usko sitä mitä äitisi sanoo, mitä naapuri sanoo, mitä vauvapalsta sanoo vaan mitä sinä sanot. Sinä tiedät totuuden miksi tilanteesi on mikä on. Älä valehtele itsellesi. Siitä ei kärsi kukaan muu kuin sinä itse.

Olen jo opiskellut itselleni ammatin.

Vierailija
12/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika sosiaalitoimistoon. Pitäähän aikuisen päästä kotoa omaan elämään.

Saman ikäinen tyttäreni lähti omaan asuntoon yli 10 v sitten, ennen yo-kirjoituksia. Ihan kunnan tuella.

Vierailija
13/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että äiti heitti sut pihalle.

Äiti voi antaa virallisen häädön.

Vierailija
14/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman ikäinen tyttäreni lähti omaan asuntoon yli 10 v sitten, ennen yo-kirjoituksia. Ihan kunnan tuella.

Olen minä jo käynyt siellä, täytettiin yhdessä silloin ne hakemukset ja minun käskettin katsella yksityisiä ja hakea niihin. Mutta eipä ole koskaan asuntoa tarjottu. Ilmeisesti en ole kiirellinen koska äitini minua ei kuitenkaan hakkaa. Mutta tuntuu että minua kohdeltiin siellä kuin pikkulasta.

Vierailija
15/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni puolet toimeentulotukea saa vaikka asuu vanhempansa luona. Irtisanoudu tuosta asunnosta nyt asunnottomaksi ja mene asuntojonoon. Täysi-ikäisenä sulla on oikeus. Ja saat täyden toimeentulotuen. Edelleen.. asutko kaupungissa vai kunnassa ja missä jne?

Vierailija
16/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunta ei tarjoa asuntoja.

Vierailija
17/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että äitisi haluaa sut pois nurkista sossulle. Tai sano että muutat tyttöystävän luo ja sit se dumppas ja tarttet asunnon. Tuossa tilanteessa taitaa olla pakko heittää valkoisia valheita.

Vierailija
18/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että äitisi haluaa sut pois nurkista sossulle. Tai sano että muutat tyttöystävän luo ja sit se dumppas ja tarttet asunnon. Tuossa tilanteessa taitaa olla pakko heittää valkoisia valheita.

ei ne sitä asuntoa voi hommata.

Vierailija
19/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa tilanteessa ei parane nirsoilla työpaikan suhteen. Ei sun tarvitse loppuikääsi niitä lehtiä jakaa (jos nyt edes pääset), vaan voit hakea muuta työtä lehdenjakotyön ohella.

Vierailija
20/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minä jo käynyt siellä, täytettiin yhdessä silloin ne hakemukset ja minun käskettin katsella yksityisiä ja hakea niihin. Mutta eipä ole koskaan asuntoa tarjottu. Ilmeisesti en ole kiirellinen koska äitini minua ei kuitenkaan hakkaa. Mutta tuntuu että minua kohdeltiin siellä kuin pikkulasta.

Pyydä kunnan kämppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän