Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan päässyt itsenäistymään. Ikää 29v

Vierailija
21.05.2020 |

Asun vieläkin äidin helmoissa täällä, minua ei huoli yksityiset vuokralaiseksi koska olen työtön ja kaupungilta en saa asuntoa. Että tälläinen elämä. :)

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

firstthingsfirst kirjoitti:

Sano että äitisi haluaa sut pois nurkista sossulle. Tai sano että muutat tyttöystävän luo ja sit se dumppas ja tarttet asunnon. Tuossa tilanteessa taitaa olla pakko heittää valkoisia valheita.

ei ne sitä asuntoa voi hommata.

Mistä lähtien ei? Ainahan ne on hommanneet.

Vierailija
22/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että äitisi haluaa sut pois nurkista sossulle. Tai sano että muutat tyttöystävän luo ja sit se dumppas ja tarttet asunnon. Tuossa tilanteessa taitaa olla pakko heittää valkoisia valheita.

ei ne sitä asuntoa voi hommata.

Mistä lähtien ei? Ainahan ne on hommanneet.

kerro miten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, tosin mieluummin olen näin vielä toistaiseksi kun saan käyttää rahani mihin haluan toisinkuin jos saisin toimeentulotukea ja asuisin yksin.

Vierailija
24/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa aika sosiaalitoimistoon. Pitäähän aikuisen päästä kotoa omaan elämään.

Saman ikäinen tyttäreni lähti omaan asuntoon yli 10 v sitten, ennen yo-kirjoituksia. Ihan kunnan tuella.

Olen minä jo käynyt siellä, täytettiin yhdessä silloin ne hakemukset ja minun käskettin katsella yksityisiä ja hakea niihin. Mutta eipä ole koskaan asuntoa tarjottu. Ilmeisesti en ole kiirellinen koska äitini minua ei kuitenkaan hakkaa. Mutta tuntuu että minua kohdeltiin siellä kuin pikkulasta.

Pyydä kunnan kämppää.

Hakemus voimassa.

Vierailija
25/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnutkaan, että ap on lesbo! Miten sen hoksasit?

Vierailija
26/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että äiti heitti sut pihalle.

Äiti voi antaa virallisen häädön.

Irtolaisuuslaki kumottu muistaakseni 1988.

Vierailija
27/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, tosin mieluummin olen näin vielä toistaiseksi kun saan käyttää rahani mihin haluan toisinkuin jos saisin toimeentulotukea ja asuisin yksin.

Voisin minäkin olla jos äitini olisi erilainen. Mutta se kyttää kaikessa asioitani ja puuttuu niihin koko ajan.

Vierailija
28/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/45 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 32v ja asun äidin luona. Olisin muuttanut pois jo 18v mutta olen rahankäytöltäni sellainen että eläisin todennäköisesti jo vippikierteessä, olisi ulosottovelkoja ja sun muita. Kun ei kiinnosta köyhäily eikä varsinkaan palkasta laittaa puolta vuokraan kun pienipalkkaisessa työssä olen. Pääkaupunkiseutu.

Vierailija
30/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen 32v ja asun äidin luona. Olisin muuttanut pois jo 18v mutta olen rahankäytöltäni sellainen että eläisin todennäköisesti jo vippikierteessä, olisi ulosottovelkoja ja sun muita. Kun ei kiinnosta köyhäily eikä varsinkaan palkasta laittaa puolta vuokraan kun pienipalkkaisessa työssä olen. Pääkaupunkiseutu.

kyttääkö äitisi tekemisiäsi

Vierailija
31/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi äitini on sellainen että kyttää koko ajan tuossa ovella että mitä olen tekemässä. En esim. ole varmaan kahteen kuukauteen voinut masturboida rauhassa.

t.AP

Jos olet nainen, voin kyllä auttaa tuossa ongelmassa ja voit tulla muutenkin punkkaamaan mun luokse jos olet sen näköinen ja kokoinen että saat jormaan eloa ja et asu ihan hirveän kaukana nyt.

Vierailija
32/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta toiseen kaupunkiin.

Vierailija
33/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa aika sosiaalitoimistoon. Pitäähän aikuisen päästä kotoa omaan elämään.

Saman ikäinen tyttäreni lähti omaan asuntoon yli 10 v sitten, ennen yo-kirjoituksia. Ihan kunnan tuella.

Olen minä jo käynyt siellä, täytettiin yhdessä silloin ne hakemukset ja minun käskettin katsella yksityisiä ja hakea niihin. Mutta eipä ole koskaan asuntoa tarjottu. Ilmeisesti en ole kiirellinen koska äitini minua ei kuitenkaan hakkaa. Mutta tuntuu että minua kohdeltiin siellä kuin pikkulasta.

Sinähän olet kuin pikkulapsi, paljon haluja mutta mitään et ole valmis tekemään niiden eteen.

Vierailija
34/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta toiseen kaupunkiin.

Ja mitenkö sieltä saa asunnon jos ei omalta paikkakunnalta?

Vierailija
35/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma on äitisuhde ei asunnon puute. Just saying.

Vierailija
36/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ongelma on äitisuhde ei asunnon puute. Just saying.

Mikä ongelma?

Vierailija
37/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt hakea yksityisiltä? Itse sain helposti, vaikka olen yhteiskunnan elätti. Jos asut kaupungissa, jossa asunnot on kiven alla, niin katsele ympäryskunnista. Jossain on aina alue, jonne on hankala löytää vuokralaisia ja työtönkin voi saada asunnon. Voit vaikka valehdella aloittavasi opinnot paikkakunnalla, niin annat myönteisemmän vaikutuksen.

Vierailija
38/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt hakea yksityisiltä? Itse sain helposti, vaikka olen yhteiskunnan elätti. Jos asut kaupungissa, jossa asunnot on kiven alla, niin katsele ympäryskunnista. Jossain on aina alue, jonne on hankala löytää vuokralaisia ja työtönkin voi saada asunnon. Voit vaikka valehdella aloittavasi opinnot paikkakunnalla, niin annat myönteisemmän vaikutuksen.

Olen, nytkin otin just yhteyttä yksityiseen

Vierailija
39/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysi-ikäisenä sun pitäs saada toimeentulotukea ja asumistukea ja sitä myöden kämppä. Ala opiskelee tai ala asunnottomaksi ,juo viinaa ja pyri sitä kautta asuntojonoon jos ei muu auta. Alkkikset saa asunnon helposti. Riippuu missä asut.Jos et elämääsi haluu pilata nyt ois korkee aika lähtee kotoota pois. 

Niin varmaan saisin mutta eipä se hyödytä jos ei saa sitä asuntoa ensin. 

No sitten sulla ei varmaan ole mitään muita vaihtoehtoja vaan sä joudut asumaan äitisi asunnon peräkammarissa niin mitkään, kunnes jommastakummasta teistä aika jättää.

Tähän lopputulemaangan tässä keskustelussa kuitenkin päädytään. Koska mikään mahdollinen tarjottu vaihtoehtohan ei mielestäsi ole sopiva, ja halusitkin vain varmistusta sille että mikään ei elämässäsi muuttua saa.

Oletko ajatellut pyytää 30-vuotislahjaksi uudet verhot omaan huoneeseen? Jos niin millaiset?

Vierailija
40/45 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysi-ikäisenä sun pitäs saada toimeentulotukea ja asumistukea ja sitä myöden kämppä. Ala opiskelee tai ala asunnottomaksi ,juo viinaa ja pyri sitä kautta asuntojonoon jos ei muu auta. Alkkikset saa asunnon helposti. Riippuu missä asut.Jos et elämääsi haluu pilata nyt ois korkee aika lähtee kotoota pois. 

Niin varmaan saisin mutta eipä se hyödytä jos ei saa sitä asuntoa ensin. 

No sitten sulla ei varmaan ole mitään muita vaihtoehtoja vaan sä joudut asumaan äitisi asunnon peräkammarissa niin mitkään, kunnes jommastakummasta teistä aika jättää.

Tähän lopputulemaangan tässä keskustelussa kuitenkin päädytään. Koska mikään mahdollinen tarjottu vaihtoehtohan ei mielestäsi ole sopiva, ja halusitkin vain varmistusta sille että mikään ei elämässäsi muuttua saa.

Oletko ajatellut pyytää 30-vuotislahjaksi uudet verhot omaan huoneeseen? Jos niin millaiset?

Luulet varmaan etten ole yrittänyt, on ollut aikoja jollain masennuin tästä tilanteesta enkä yrittänyt mutta taas yritetään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä