Jos laittaisin keittiörempassa puolipaneelit JA kaapinovet helmipaneelista,
niin olisko se hullun näköistä? Ne vois olla samaa väriä, eri väriä tai yhden värin kahta eri sävyä.
Kommentit (29)
Jättäisin seinistä paneelin pois kokonaan. Ja harmaan värin jättäisin myös. Turkoosit rungot ja venäjänsiniset ovet?
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin seinistä paneelin pois kokonaan. Ja harmaan värin jättäisin myös. Turkoosit rungot ja venäjänsiniset ovet?
Mä taas en jättäis sitä paneelia pois, kun pinkopahvi/tapetti menee keittiössä helposti likaiseksi.
Ap
Älä laita. Haluatko keittiöösi todella miljoona tarpeetonta uraa ja rakoa, joihin käryt, rasva ja sormenjäljet kerrostuvat? Pelkistetympi on tyylikkäämpi, ajattomampi ja helppohoitoisempi.
Vierailija kirjoitti:
Älä laita. Haluatko keittiöösi todella miljoona tarpeetonta uraa ja rakoa, joihin käryt, rasva ja sormenjäljet kerrostuvat? Pelkistetympi on tyylikkäämpi, ajattomampi ja helppohoitoisempi.
Tää on vanha talo, ei tämän tarvitse olla ajaton. Maalattu puu, varsinkin kiiltäväpintainen, on helppo puhdistaa. Maalattu pinkopahvi tai paperitapetti taas ei ole ihanteellinen puhdistettava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhempien keittiössä on ollut puolipaneeli kohta 30v. On ollut pieniä lapsia, monia koiria ja kissoja siinä vuosikymmenten varrella. Tehty ruokaa joka päivä ja ihan tavallista perhe-elämää eletty. Kerran maalattu siinä välissä eikä siinä mitään rasvaa, käryä tai sormenjälkiä ole. Vieressä on eteinen jonka n. 20v vanha tapetti onkin sitten ihan eri juttu, siinä on roisketta ja tahraa jos jonkinlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhempien keittiössä on ollut puolipaneeli kohta 30v. On ollut pieniä lapsia, monia koiria ja kissoja siinä vuosikymmenten varrella. Tehty ruokaa joka päivä ja ihan tavallista perhe-elämää eletty. Kerran maalattu siinä välissä eikä siinä mitään rasvaa, käryä tai sormenjälkiä ole. Vieressä on eteinen jonka n. 20v vanha tapetti onkin sitten ihan eri juttu, siinä on roisketta ja tahraa jos jonkinlaista.
Mä en olis ikinä ajatellut, että haluaisin puolipaneelin, mutta nyt kun olen tarpeeksi katsellut kuvia perinnerakentamisesta, niin se on alkanut miellyttää. Ja sillehän on myös syynsä, miksi sellaista on laitettu, ja ne syyt on tullutkin tässä käsiteltyä.
Ap
Ja sitäkin sopii miettiä, mikä kullekin on ajaton!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en jättäis sitä paneelia pois, kun pinkopahvi/tapetti menee keittiössä helposti likaiseksi.
Ap
Pointti olikin, että paneelia tulee vähän liikaa. Paneelit seiniin ja sileät ovet?
Ehkä joo se rungon maalaaminen samalla vois olla hyvä. Tulis vähän myös sellainen vanhanaikaisempi tunnelma! En tykkää siitä valkoisesta melamiinista, mutta jostain on kuitenkin säästettävä, ja nuo rungot ovat kuitenkin ihan hyvässä kunnossa.
Ap