Voisitko asua samassa kerrostalossa missä vanhempasi asuu?
Kommentit (16)
Mitä noloa siinä nyt on? Jonkun pikkujonnen mielestä varmaan on.98
En voisi. En voisi asua edes samassa kaupungissa.
Ahdistaisi. Mutsi olisi varmaan joka päivä rinkuttamassa ovikelloa.
Olisi ihanaa, jos voisin. Vanhempani kuolivat kuuskymppisinä. Nuorempana oikein toivoin, että oma koti olisi löytynyt samasta talosta (myös sijainnin takia), mutta muutin sitten parin kilsan päähän.
Mä asun, hyvin toimii. Pystyn auttamaan vanhenevia vanhempia ja lapset ovat paljon heidän hoidossaan oman vuorotyön takia. Myös koiran hoito toimii hyvin, sillä on käytännössä kaksi kotia.
Mun exä asui koko elämänsä. Selvisi jossain vaiheessa, että perhe omistaa koko talon. Isoisä rakennuttanut.
Ei noloa.
En todellakaan, edes samalla paikkakunnalla.
En todellakaan. Sitä kyttäyksen ja neuvomisen määrää en kestä eikä kestä mieskään.
Ei asuta samassa talossa, mutta 200 m päässä toisistamme. Hyvin on toiminut kohta 20 vuotta näin.
Alle nelikymppisenä en olisi pystynyt. Äitini on melko tiukkapipoinen, yksipuolinen ja besserwisseröivä ihminen. Ja saatan olla minåkin, vaikka tuolloin en olisi sitä myöntänyt.
Nyt 47 - vuotiaana onnistuisi jo. Olemme molemmat äidin kanssa oppineet ”katsomaan ohi” siitä mikä ärsyttää, pitämään sisällämme,ikä huolestuttaa ja olemaan joka tapauksessa juuri sellaisia paskiaisia kun haluamme. Minua ei enää haittaa avata viinipulloa äidin nähden, eikä Äiti ole enää mitään mieltä meidän siivouksesta.
En voisi asua kerrostalossa.
Nyt on suunnitelmissa rakennuttaa kaksi taloa ”samalle tontille”, pojan perheelle n. 200 m2 ja minulle n. 90 m2. Tontit siis vierekkäin, minulla pieni, pojalla iso.
Ei millään pahalla, mutta EN MISSÄÄN TAPAUKSESSA! 😫
En voisi. Etäisyys sekopäävanhempiini on tällä hetkellä n. 200 km. Tämä on hyvä.
Mua ahdistaa jo nyt etten voi tulevaisuudessa auttaa iäkkäitä vanhempia välimatkan takia. Eli voisin!
Ei ole noloa. Miksi olisi? Tulevaisuudessa tulee luultavasti yleistymään kun sukupolvikortteleita ym rakennetaan.