Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi niin moni kirjoittaa väärin näin: 15€ tai 15%?
21.05.2020 |
Ettekö tiedä, että numeron ja merkin väliin kuuluu välilyönti? Eli 15 € ja 15 %.
Mistä moinen väärinkäsitys johtuu? Sen täytyy olla väärinkäsitys, koska tapa on niin yleinen. En usko, että niin moni tahallaan kirjoittaa väärin.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Opin kirjoittamaan käsin. Siksi en älyä tai muista tunkea välilyöntejä joka helkutin rakoon. Kaunokirjoituksessa ei 60-luvulla jätetty mitään suurempaa rakoa pilkun tai pisteen jälkeen. Jätetäänkö nyt ?