Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä/miksi/miten sain Instagram-seuraajan kun mulla on ihan tyhjä anonyymi tili?

Vierailija
21.05.2020 |

Rekisteröin itseni viikonloppuna ihan randomnimellä ja sähköpostiosoitteella jota ei ole kenelläkään tiedossa. Tili on vielä muuten tyhjä ja ilman profiilikuvaa mutta aloin itse seurata kahta tiliä ja kolmea asiasanaa.

Tänään tuli ilmoitus että joku Susanna alkoi seurata minua. En tunne ihmistä, hänellä on naamakuviakin laitettu instagramiin. Mistä hän löysi minut? Miksi alkoi seurata?

Parasta kaikki, sain joskus muutama kuukausi sitten myös viralliseen, oikeaan Facebookin profiiliini kaveripyynnön joltain vieraalta Susannalta jota en tunne mitenkään. Näillä Susannoilla ei kuitenkaan ole sama sukunimi.

Outoa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten nuo joilla on tuhansia seuraajia, etsivät vaan itselleen lisää seuraajia. Voit todeta tämän seuraamalla heidän tilejään, ja muutaman päivän päästä he lopettavat sinun seuraamisen.

Okei, en mä varmaan tällaista pelleilyä jaksa. Poistin tämän nyt seuraajista ja pistin tilin yksityiseksi, jos se riittää.

Niin ja siis estin myös.

Vierailija
22/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et halua tuntemattomia seuraajia, niin tili yksityiseksi tietenkin.

Mutta ei niitä seuraajia tarvitse instassa pelätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et halua tuntemattomia seuraajia, niin tili yksityiseksi tietenkin.

Mutta ei niitä seuraajia tarvitse instassa pelätä.

Joo en tiennyt että olen heti julkinen ja joillain on tapana hamuta tällaisia tyhjiä anonyymejäkin seurattavaksi. Nyt olen viisaampi.

Vierailija
24/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea paniikki kun menee liittymään julkiseen foorumiin =D

Instagram juurikin toimii niin, että seurataan toisten kuvia. Se on sen koko pointti.

Ihan vieraidenkin. Mullakin on melkein 2000 seuraajaa ja itse seuraan suunnilleen puolta niistä.

Vierailija
25/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä Facebookissa katsomassa, onko sinulla ketään Susanna-nimistä kaverilistalla. Kaveriehdotoksia tehdään FB-listan perustaalla, sillä Facebook omistaa Instagramin.

Kiinnostaisi tietää, että miten kävi.

Vierailija
26/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea paniikki kun menee liittymään julkiseen foorumiin =D

Instagram juurikin toimii niin, että seurataan toisten kuvia. Se on sen koko pointti.

Ihan vieraidenkin. Mullakin on melkein 2000 seuraajaa ja itse seuraan suunnilleen puolta niistä.

Ai no kyllä mä ite ainakin seuraisin sellaisia joilla on a) jotain sisältöä ja b) nimenomaan minua kiinnostavaa sisältöä tilillään. En muita, randomeja nimimerkkejä. Jotain hyvää kaveria nyt ehkä kohteliaisuudesta vaikkei niin kiinnostaisikaan noin muuten.

Vierailija
27/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypä Facebookissa katsomassa, onko sinulla ketään Susanna-nimistä kaverilistalla. Kaveriehdotoksia tehdään FB-listan perustaalla, sillä Facebook omistaa Instagramin.

Kiinnostaisi tietää, että miten kävi.

Mulla on eri sähköpostiosoitteilla FB ja Instagram.

Vierailija
28/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päätätte ketä seuraatte ja ketä ette seuraa? Siis jos joku alkaa seurata teitä, onko joku kohteliaisuussääntö, että pitäisi seurata takaisin? Onko tylyä jos ei seuraa?

Vierailija
29/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten päätätte ketä seuraatte ja ketä ette seuraa? Siis jos joku alkaa seurata teitä, onko joku kohteliaisuussääntö, että pitäisi seurata takaisin? Onko tylyä jos ei seuraa?

Ei ole tylyä olla seuraamatta. Minulla on monia seuraajia, joita en seuraa takaisin. Seuraan tuttujen ihmisten tilien lisäksi sellaisia tilejä, joilla on minua kiinnostavaa sisältöä.

Vierailija
30/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaisuun merkitsemistä ei taida pystyä estämään? Vai? Mulle asialla ei ole toisaalta suurta merkitystä. En lisää mitään tililleni.

Vierailija
31/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkaisuun merkitsemistä ei taida pystyä estämään? Vai? Mulle asialla ei ole toisaalta suurta merkitystä. En lisää mitään tililleni.

Kyllä senkin pystyy estämään asetuksista, ihan itse löysin tämän ominaisuuden :)

Vierailija
32/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä senkin pystyy estämään asetuksista, ihan itse löysin tämän ominaisuuden :)

Löysinpä minäkin kun tutkin vähän.

Vierailija
33/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältö ratkaisee eli pitää olla jotain minua kiinnostavaa.

Vierailija
34/34 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä ihmettelen kun sitten kokeeksi laitoin yhden kuvan Instagramiin, niin tuossa on tosi huono laatu kun vertaa alkuperäiseen. Onko tosiaan aina näin? Lähikuva kukkasesta kyseessä ja meni ihan suttuiseksi vaikka kännykän galleriassa näkyy terävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan