Kun koronarokote tulee, EN TODELLAKAAN ota sitä
Kommentit (181)
Tämä. Itse otan vain rokotteen vaarallisia tauteja vastaan. Korona ei ole sellainen.
Ei kukaan sua väkisin piikitä, joten ihan sama.
En minäkään mutta veikkaan, että sitten ei mm. pääse ulkomaan matkoille tai tiettyjen alojen töihin, jos ei ota.
Luulen, että se on edellytys moneen paikkaan.
Työpaikoille, joukkoliikenteeseen ym
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että se on edellytys moneen paikkaan.
Työpaikoille, joukkoliikenteeseen ym
Tällaisia edellytyksiä ei voi olla kuin sairaanhoitajilla jollainen en todellakaan ole.
Ketään ei kiinnosta otatko vai et. Kunhan kannat vastuusi etkä sitten sairastuttuasi hakeudu julkiseen terveydenhoitoon loisimaan rokotteen ottaneiden maksamana.
Flunssarokotetta ei ole olemassakaan, en ymmärrä mistä ap hourii.
Ei yleisvaarallisella rokotteella voi mitään pakkorokotuksia tehdä. Kalliiksi tulisi
Mitä "muitakaan flunssarokotteita"? Sellaisia ei edes ole olemassa. Että et ole voinutkaan ottaa.
Miksi pitäskään ottaa rokote keksittyä humpuukipandemiatautia vastaan? Aivan huuhaata, kyllä teitä tyhmiä taas vedätetään. Älkää sitten tulko taas itkemään rokotehaitoista ja vaatimaan korvauksia, kun itse otatte rokotteen.
Pakkorokotus vaatisi perustuslainmuutoksen ja sitä ei tässä tilanteessa tule tosiaankaan tapahtumaan. Hyvä bisneshän tämä tyhmien huijaaminen tietysti taas on mm. lääketeollisuudelle. Ja monelle muulle jo ennestään ökyrikkaalle. Olisi kamalaa olla noin tyhmä ja tietämätön kuin te lampaat olette.
Mä otan. Heti syksyllä jos saan ja jos olen vielä hengissä. Epäilen tosin etten ole.
Pakkorokotus tulossa 100%. Jos ei ota rokotusta, ei pääse kauppaan, töihin. Ei voi käyttää julkista liikennettä. Tanska tehnyt jo lakimuutoksen, että pakkorokotus heti, kun rokote valmistuu.
Vierailija kirjoitti:
Pakkorokotus tulossa 100%. Jos ei ota rokotusta, ei pääse kauppaan, töihin. Ei voi käyttää julkista liikennettä. Tanska tehnyt jo lakimuutoksen, että pakkorokotus heti, kun rokote valmistuu.
Suomen perustuslaki suojaa pakkorokotuksilta. Puolet kansasta ei ottanut sikapiikkiä ja samoin tulee olemaan tämän koronapiikin kanssa. Haluanpa nähdä Sanna Marinin ilmoittamassa, että rokottamattomat eivät voi mennä töihin. Haha.
No älä ota. Mitä sitä täällä vauhkoat? Varsinkin kun aloituksessasi ei ollut edes minkäänlaista perustelua mielipiteillesi. Eri asia jos olisi ollut niin olisi voinut ajatella että haluat herätellä asiallista keskustelua aiheesta.
Ei kai kukaan normaalijärkinen ota? Miksi ihmeessä pitäs ottaa? Selvästikin hyvin lievä ja huonosti tarttuva tauti. Ei mitään syytä rokotukselle.
En aio ottaa. Pakkorokotuksia voivat yrittää Euroopassa. Eurooppalaiset eivät ole mitään lampaita, niin kuin jotkut muut ehkä. Ei tule onnistumaan. Ennemmin kaatuvat perustuslait ja eu-elimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen perustuslaki suojaa pakkorokotuksilta. Puolet kansasta ei ottanut sikapiikkiä ja samoin tulee olemaan tämän koronapiikin kanssa. Haluanpa nähdä Sanna Marinin ilmoittamassa, että rokottamattomat eivät voi mennä töihin. Haha.
Suomen laki antaa mahdollisuuden pakkorokotukseen. WHO on päättävä taho.
5/5 sama.