Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jo 34 vuotta yksin

Vierailija
21.05.2020 |

Ja taas kesä tulossa...Näkee kauniita naisia ulkoilemassa...mitenhän tätä yksinäisyyttä kestää...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy maksullisissa. Joku timmi tsekkityttö niin jaksaa taas ja ei suomipullerot enää aiheuta ahdistusta.

Vierailija
2/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me ikuisesti yksinäiset miehet olla kylmän ja mekaanisen seksin perässä. Ihan muut asiat kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me ikuisesti yksinäiset miehet olla kylmän ja mekaanisen seksin perässä. Ihan muut asiat kiinnostaa.

Mullekin tulee 34 vuotta yksinäisyyttä täyteen, kun mulla on kesällä synttärit. (Olen  nainen)

Vierailija
4/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tulee 34 vuotta yksinäisyyttä täyteen, kun mulla on kesällä synttärit. (Olen  nainen)

Ennenaikaiset onnittelut!

Oletko siis samaa mieltä väitteestäni?

Vierailija
5/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 34 vuotta sitten melkein 22-vuotias. Olen edelleen sinkku ja yksin. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
6/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiinnostaa?

Vierailija
7/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiinnostaa?

Pihvi ja suihin otto

Vierailija
8/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko tuota, että yksinäiset miehet eivät ole seksin perässä? En osaa sanoa, mitä miehet ajattelee, mutta uskoisin suurimman osan haaveilevan puolisosta. Itse ainakin kaipaisin miestä rinnalleni elämänkumppaniksi.

Vierailija
9/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiinnostaa?

Kumppanuus, hyväksyntä, ystävyys, läheisyys. välittäminen, henkinen yhteys.

Vierailija
10/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko tuota, että yksinäiset miehet eivät ole seksin perässä? En osaa sanoa, mitä miehet ajattelee, mutta uskoisin suurimman osan haaveilevan puolisosta. Itse ainakin kaipaisin miestä rinnalleni elämänkumppaniksi.

Ajattelín enemmän yleisellä tasolla sitä mitä yksinäisenä eläneet etsivät. Elämänkumppania minäkin etsisin. Ei se seksi ole se, mikä etsintää ajaa eteenpäin.

Vierailija
11/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot säästyny ongelmilta. Naisista ei ole ku harmia eikä niille mikään riitä. Odotappa vaan vielä jos tulee lapsia ja jos ja kun tulee ero niin sitte taas viedään kaikki. Ensin pitää taistella että saat edes nähdä lasta ja seuraavaks elatusmaksuista. Naiset vie elämänilon.

Yksin on ihan hyvä. Usko pois.

Maksulliset tulee halvemmaks ja voihan sielläki käydä vaan halailemassa ja juttelemassa

Vierailija
12/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin olen yksin eristyksissä kotonani...tämä korona-aika on ollut rankkaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän