Mitä veroja voidaan enää korottaa?
Nytkin moni veronkorotus tuo negatiivisen vaikutuksen kun ihmiset lopettavat kuluttamisen
Kommentit (22)
Tuloveroa, on laskenut vuosien aikana ihan hemmetisti. Ja tähän ei pudä sotkea sitä tyeliä, se ei ole vero.
Ketkä äänestävät vassari/ virheitä & sdptä niin heiltä verot tappiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuloveroa, on laskenut vuosien aikana ihan hemmetisti. Ja tähän ei pudä sotkea sitä tyeliä, se ei ole vero.
Vai hemmetisti, itse en ole huomannut n. 5t/kk tuloilla mitään
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pakolliset maksut ON veroja
Palkkoja pitäisi korottaa, niin saataisiin enemmän verotuloja.
Suomen ongelma on liian matalat palkat. Täytekakutkin tehdään itse ja siivotaan omat nurkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pakolliset maksut ON veroja
Tämä ja niitä maksuja on tullut vuosien varrella paljon lisää... ja yhä lisää on tulossa tiemaksun muodossa, vaikka polttoaine -ja ajoneuvovero riittäisivät monen kertaan infran kunnosapitoon ja jopa siihen tunnin rataan. Ikävä kyllä näistä kerätyistä kahdeksasta miljardista yli 90% käytetään johonkin muuhun tarkoituksen, joten kerätäänpä vähän lisää autoilijoilta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet ymmärtänyt asian väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet ymmärtänyt asian väärin
Tietenkin olen. Emme halua sisämarkkinoiden kasvua.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan jotta ihmsiillä olisi enemmän rahaa. Palkan tarkoitus on elättää ihminen, ei valtiota.
Vierailija kirjoitti:
Paskoihin palkkoihin ei auta parin prosentin muutos yhtään mitään. Se on hyttysen kusi aavikolla.
Miesten pitää maksaa penisveroa. On se sellainen herkkutappi, että on älytöntä ettei sellaisesta nautintovehkeestä makseta veroa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen ongelma on liian matalat palkat. Täytekakutkin tehdään itse ja siivotaan omat nurkat.
Lankataan omat kengät ja kolataan omat pihat. Palkat on huonot.
Ansiotuloveroa ja sossutukiveroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskoihin palkkoihin ei auta parin prosentin muutos yhtään mitään. Se on hyttysen kusi aavikolla.
Ja sitten firmat menevät nurin ja kaikki olette kortistossa suurine palkkoinenne
Itse lopetin kuluttamisen sen takia, että työttömyysturva saksittiin tilkkutäkeiksi. Jännä ettei tästä saa puhua eikä mediassa uskalleta asiaa sanoa ääneen.
On minulla rahaa, sijoituksia ja säästöjä. Nyt mahdollisen työttömyyden takia en tee muuta kuin säästän työttömyyden varalle. Tämä on ätysin perskokkeleiden itseaiheutettu tilanne.
Lupaan kuluttaa ja käyttää suomalaisia palveluita kunhan työttömyysturva palautetaan aiemmalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai me nyt vähiä palkkojamme toisen persmukseen anneta. Itse tehdään kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaan voidaan korottaa ja viedä.
Vaatekauppojen myynti on alkanut kiihtymään, hyvä asia.
Oho. Ostin uuden kesämekon seitsemään vuoteen ja heti näkyy luvuissa.
Mitä vaan voidaan korottaa ja viedä.
Vaatekauppojen myynti on alkanut kiihtymään, hyvä asia.