Olen kristitty, onko kysyttävää?
Kysymyspalsta. Älkää lukeko, jos loukkaavat.
Asiallisia kysymyksiä, kiitos.
Kommentit (356)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kiistakirjoitukset väittää uskotko että nuorella Johanneksella ja Jeesuksella oli homoseksuaalinen suhde?
Homojen mielestä muuten ei voi ollakaan :D
Oliko Juudaksen (Jewdas) kavalluksen perimmäinen syy mustasukkaisuus, viitteitä löytyy ihan Raamatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kiistakirjoitukset väittää uskotko että nuorella Johanneksella ja Jeesuksella oli homoseksuaalinen suhde?
Homojen mielestä muuten ei voi ollakaan :D
Oliko Juudaksen (Jewdas) kavalluksen perimmäinen syy mustasukkaisuus, viitteitä löytyy ihan Raamatusta.
Siihen ei ole suoranaista vastausta, mitä hän silloin ajatteli, mutta mustasukkaisuus ja raha voi olla osasyyt. Mustasukkaisuuteenhan kuuluu tavallaan ahneus. Kadehdimme sitä, mitä toisella on.
Haaveiletko taateleista, palmuista ja kuumasta hiekasta?
Olen aina ajatellut että kristityt jotenkin haavelee taateleista ja sen tyylisesta maisemasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko telakoitumine syntiä?
Itse luulen, että on.. Kaikki kuitenkin voi tehdä haluamaansa. Kaikkea kannattaa kuitenkin harkita tarkkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haaveiletko taateleista, palmuista ja kuumasta hiekasta?
Olen aina ajatellut että kristityt jotenkin haavelee taateleista ja sen tyylisesta maisemasta.
En oikeastaan. Tykkään Suomen maisemasta ja Suomen kesästä. Se on tosi sopiva. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka loi Jumalan?
Uskon siihen, että Jumala on alku ja loppu. Hän on ollut tyhjyydessä, ennen kuin hän loi taivaat ja maan.
Ap
Miksi pyörität tätä ketjua? Hanki elämä kirjaimellisesti.
Säilymmekö yksilöinä kuoleman jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyörität tätä ketjua? Hanki elämä kirjaimellisesti.
Katson, että ihmiset ovat pitkälti tietämättömiä näistä asioista. He ennemmin pilkkaavat kuin ottavat itse asioista selvää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, uskon.
Me olemme samat ihmiset kuin maanpäällä, mutta vain hengellisessä muodossa. Jos haluat mennä taivaaseen, siellä olemme samanlaisia kuin maan päällä, mutta olemme virheettömiä ja täydellisiä rakkaudessa ja hyvyydessä. Me tykätään samoista asioista kuin maan päällä, mutta ne ovat hyviä asioita ja kaikki on hyviä ajatuksia. Olemme taivaassa synnittömiä, hyviä.
Olen myös kuullut, että taivaassa olemme samassa iässä kuin Jeesus kuoli, 33v. Ja jos kuolee nuorempana, kasvaa taivaassa siihen ikään. Jos kuolee vanhempana, palaat takaisin kolmenkympin ikään. Eikö olekin uskomaton ajatus? :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä Abraham oli kotoisin?
Rikas mies ja Lasarus kohdassa on myös Abraham . Missä hän on . Kaldean ur NS.kaldealaiset oli vihollisia . Abraham jätti ne ja lähti kohti harrania , mistä Egyptiin . Ismail on orjasta haagar . Iisak oli luvattu . Jeesus tuli Iisakin sukuun .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, uskon.
Me olemme samat ihmiset kuin maanpäällä, mutta vain hengellisessä muodossa. Jos haluat mennä taivaaseen, siellä olemme samanlaisia kuin maan päällä, mutta olemme virheettömiä ja täydellisiä rakkaudessa ja hyvyydessä. Me tykätään samoista asioista kuin maan päällä, mutta ne ovat hyviä asioita ja kaikki on hyviä ajatuksia. Olemme taivaassa synnittömiä, hyviä.Olen myös kuullut, että taivaassa olemme samassa iässä kuin Jeesus kuoli, 33v. Ja jos kuolee nuorempana, kasvaa taivaassa siihen ikään. Jos kuolee vanhempana, palaat takaisin kolmenkympin ikään. Eikö olekin uskomaton ajatus? :)
Ap
Olet joku Jehova . Ei noin lue Raamatussa .
Kaikki ei ole Jumalasta.
Ap