Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
käytättekö punaista maitoa kun leivotte pullia?
05.07.2006 |
näin kuulemma saa paremmat pullat kaverini sanoi. En tiennyt enkä käyttänyt, jopa rasvatonta olen käyttänyt mut useimmiten sinistä ja tosi hyviä pullia on ollut.
Kommentit (4)
Tulee tosiaan pehmeitä ja kuohkeita. Joskus laitan taikinaan rasvatonta maitojauhetta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pikkusen kermaakin laitan, jos on jäänyt kaappiin ja herkkua ovat :)
Mutta pullasta oikeasti tulee maukkaampaa tuolla punaisella maidolla.
Alue: Aihe vapaa
Ja hyvää pullaa on aina tullut.