Ylipainoa 40kg eikä laihdutus onnistu koskaan.
Se kestää sen 4 päivää ja taas ahmin. Tänä vuonna aloittanut laihdutuksen 7 kertaa. Silti syömis jaksot pitempia ja paino noussut 9kg tämä vuonna.
Mikä avuksi? Lihominen alkoi kun lopetin säännöllisen oksetelun ja tupakanpolton. Sekä elin ilman liikuntaa äitiyslomalla ja kotihoidontuella Muutama vuosi niin +40kg.
Kommentit (140)
Ruoka ei tapa. Vaan ylipainon haitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ruikutus. Meinaatko että muiden ihmisten elämä on pelkkää auringonpaistetta aina vaan? No eipä ole, selkärankaa tosin löytyy useimmilta pikkaisen enemmän.
Epämukavuutta tulee sietää vaikkapa nyt välillä siinä painonhallinnassa. Ehkä joku nuppilääkäri olis alkuun oikea osoite. Missään tapauksessa nettipalsta ei ole oikea osoite.Jos on laiha, niin elämä on pelkkää auringonpaistetta!! Saavuttamaton unelma mulle
Newsflash
jos saisit bikinimallikropan nyt ja heti ..niin
Sun pitäis luopua syömisestäsi
Olisit edelleen tyhmä
Olisit kahden lapsen yyhoo (ukon jättäisit voimien tunnossa)
sössisit homman parissa kuukaudessa..
Olet kuin ihminen joka haluaa muotisuunnittelijaksi, mutta ei piirrä koskaan ..puhuu vaan
Monien mallien uran huippu ajoittuu 15-25 vuoden välille.
Joku kukkohovikin ei ole enää mallin mitoissa
En silti usko että hän lappaa kaakaojauhetta napaansa.
kohtuus kaikessa
Ei laihuus tee ihmistä onnelliseksi pelkältään
Iloitse nyt edes lapsistasi..
NMe joutuu katsoo vierestä kun vedät röökii ja kaakaojauhetta keuhkoihin?
Vierailija kirjoitti:
Monien mallien uran huippu ajoittuu 15-25 vuoden välille.
Joku kukkohovikin ei ole enää mallin mitoissa
En silti usko että hän lappaa kaakaojauhetta napaansa.
kohtuus kaikessa
Ei laihuus tee ihmistä onnelliseksi pelkältään
Iloitse nyt edes lapsistasi..
NMe joutuu katsoo vierestä kun vedät röökii ja kaakaojauhetta keuhkoihin?
En enää polta, siitä tämä ylipaino syntyikin, aloin syömään tupakoinnin tilalta.
Mitä iloa enää lapsista, kun et voi tehdä niiden kanssa mitään, koska lihavuus pitää neljän seinän sisällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ota kolmen vuoden projeksti. Et laihduta vaan opettelet syömään ja liikkumaan oikein. Sinähän et tule koskaan enää palaamaan entisiin syömisiisi joten kyse ei ole kuurista.
Yritin, ei onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se onnistuu. Minä painoin 110kg, kun aloitin elämäntaparemontin. Pari viikkoa sitten painoin 90kg, tavoitepaino 70kg ja toivon kyllä pääseväni siitä vielä alemmas, mutta silloin olisin normaalipainoinen.
Nyt olen ottanut takapakkia ja painan 95kg, kun olen lipsunut, mutta kyllä tämä tästä.
Jätin kaikki herkut pois ja ostin pahimpaan herkuttelu/naposteluhimoon suolakeksejä ja riisikakkuja, kunnes jätin nekin pois. Minulle sopivin ateriarytmi on kolme kertaa päivässä, kaikille on se oma paras rytmi, vaikka kaikki käskevät syödä sen viisi kertaa päivässä, minulle se ei sopinut. Ja lisäsin liikuntaa, vaikka laihduin kyllä ihan ilman liikuntaakin 1-2kg viikossa.
Sinulla sama lähtöpaino kuin minulla, nyt olen 100 kg. Tavoite noin 70 kg, mikä on normaalipaino minulle. Olen 168 cm. Mutta minä olen siis todella hoikka 70 kiloisena. Olen sellainen ollut ja esimerkkinä vaan, että alaosaan tuossa painossa menee kevyesti S-koon vaatteet. Yläosaan tarvitaan M, koska olen rintava. Olen aina ollut liikunnallinen, joten läski jakautuu niin tasaisesti, että kukaan ei ikinä arvaisi, että painan 100 kg. En itsekään sitä meinaa uskoa. Mutta on se valtavasti liikaa minun kokoiselle. Minulla on ollut kilpirauhasongelmaa, sillä lienee painonnousuun vaikutusta. Ennen olin normaalipainoinen. Sinulle ap voisi sopia laihdutusleikkaus myös ellet muuten onnistu. Lupaava laihdutuslääke on tulossa myös markkinoille, muistaakseni ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
:( Tupakoinnin lopettaminen todella lihottaa. Onko ylipaino jo niin hankalaa että pääsisit lihavuusleikkaukseen? Rouskuttele koko ajan jotain kurkkua, kaalta, porkkanaa?
Mitä **tun kaalta??? Se on kaali. Syön kaalia. Simple as that!
No niin, tässä se nähdään, että laihdutushullu on vonkunut tätä samaa palstalla jo ainakin vuoden verran...
Vierailija kirjoitti:
Joo toihan on selvästi vaikea psyykkinen johon ei aita syö vähemmän liiku enemmän.
Vaadit ja hankit itsellesi suurempaa tukea.
Ja ehkei se onnistu silloinkaan. Sitten toivon ettet tee taistelusta elämäsi suurinta epäonnistumista ja surua vaan elät elämääsi niinkun sinulle on tarkoitettu. On oikeasti asioita joille me ei välttämättä lopulta voida mitään, voimia!
No tälle ylipainolle en voi mitään :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aapee on vuoden kitissyt ja märissyt ja todennäköisesti lihonut. Jos olisit tämän ajan käyttänyt tekemällä niin kuin sua on neuvottu, olisit nyt hoikka. Mutta sinä haluat mieluummin olla lihava. Vuosi tästä eteenpäin, olet 37 ja lihavampi mitä nyt.
Tämä vuonna täytän 37v, mutta olen vahingossa laihtunut 4kg. Vaikka olen syönyt kaikkea hyvää päivittäin..
Mistähän johtuu? Talvitakki ei ole niin tiukka kuin viime vuonna
AP
Keto toimii.
Saa syödä maukkaasti eikä tarvitse laskea kaloreita.
Sellasta se elämä on. Läskit on ja pysyy. Ei voi kuin kadehtia hoikkia ja toivoa että seuraavassa elämässä olisi parempi tuuri.
Itseltäni puuttuu pitkäjänteisyys..se on suurin ongelma
Vierailija kirjoitti:
Sellasta se elämä on. Läskit on ja pysyy. Ei voi kuin kadehtia hoikkia ja toivoa että seuraavassa elämässä olisi parempi tuuri.
Toivottavasti olen seuraavassa elämässä läpipasko.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aapee on vuoden kitissyt ja märissyt ja todennäköisesti lihonut. Jos olisit tämän ajan käyttänyt tekemällä niin kuin sua on neuvottu, olisit nyt hoikka. Mutta sinä haluat mieluummin olla lihava. Vuosi tästä eteenpäin, olet 37 ja lihavampi mitä nyt.
Nyt olen 37v ja paino pudonnut 2kg syyskuun jälkeen. Onko hyvä tahti? Ap
Lähde kävelylenkille aina kun tekee mieli ahmia. Älä osta kaappeihin ruokaa varalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen 37v ja paino pudonnut 2kg syyskuun jälkeen. Onko hyvä tahti? Ap
Mistä tiedät, sähän heitit puntarisi roskiin?
Lopeta kitudieetit ja lakkaa tavottelemasta salamalaihtumista. Lisäät liikuntaa elämääsi, kävelet vaikka portaat hissin sijaan ja käyt joka päivä kävelylenkillä tai mitä ikinä keksit. Korvaat epäterveellisen ruuan terveellisellä. Syöt tarpeeksi usein ja tarpeeksi paljon. Kyllä siinä kilot karisee, vaikka ei ihan hetkessä. Kilot on myös helpompi pitää poissa. Ei auta muut.
Ylipaino ei tapa, vaan se ruoka, jolla ylipaino on hankittu.