Miksi hoikkuus on miehille niin tärkeää?
Sain valtavasti huomiota miehiltä ollessani hoikka 60kg (olen 170 pitkä). Nyt lievästi ylipainoisena 80kg kukaan ei lähesty. En olisi koskaan ikinä päästänyt itseäni lihomaan jos olisin ymmärtänyt miten tärkeä asia hoikkuus on miehille. Mutta mietin, miksi näin on. Miksi se hoikkuus on niin valtavan tärkeää miehille?
Kommentit (515)
Kyllä kurvikas satakiloinen NAINEN on kauniimpi kuin pikkupojan vartalolla varustettu laiheliini.
Sillon kun painoin 60 kg niin miehiä tuli ovista ja ikkunoista. Kun panoin 70 kg niin lähestyttiin silloin tällöin. Nyt 80 kg todella harvoin. Ja en nytkään ole mikään kamala läski. Käyn salilla ja liikun. Kasvoista olen kaunis. Sitä vaan ihmettelee, kun on kuitenkin se sama ihminen, että miten kilot voi vaikuttaa noin paljon. Silloin 60 kg olin superhoikka, koska käyn salilla, niin olin oikeasti timmi. Ei kai se auta kuin alkaa laihduttamaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöminen on niin tärkeää, että sitä täytyy tehdä ylenmäärin?
Ruoka tuo turvaa ja lohduttaa. Maha täynnä elämä tuntuu mukavammalta. Verensokeri on korkeammalla.
Kai se on jokin esiaikainen vaisto, että ruokaa pitää hamstrata. Jos on ollut ruuasta puutetta tai niukkaa vaikka kolme sukupolvea aikaisemmin, geeneissä voi olla koodattu pelko nälästä.
Aateliset ja ylempi luokka on yleensä hoikempaa. Heillä on monen sukupolven jatkumo hyvinvoinnista.
Taas köyhät sukujuuret omaava on todennäköisesti lihavampi. Ahmiminen ja hamstraaminen on geeneissä.
Epäonnekseni esivanhempani eivät olleet vauraita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoka tuo turvaa ja lohduttaa. Maha täynnä elämä tuntuu mukavammalta. Verensokeri on korkeammalla.
Kai se on jokin esiaikainen vaisto, että ruokaa pitää hamstrata. Jos on ollut ruuasta puutetta tai niukkaa vaikka kolme sukupolvea aikaisemmin, geeneissä voi olla koodattu pelko nälästä.Aateliset ja ylempi luokka on yleensä hoikempaa. Heillä on monen sukupolven jatkumo hyvinvoinnista.
Taas köyhät sukujuuret omaava on todennäköisesti lihavampi. Ahmiminen ja hamstraaminen on geeneissä.
Tämä pitää paikkansa - nälänhätää raskausaikanaan kokeneiden naisten lapset ovat aikuisena muita pulleampia. Tietenkin voidaan ajatella, että jojolaihduttaminen ja syömishäiriöt ovat nykypäivän nälänhätää, joka sitten kostautuu seuraavalle sukupolvelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meillä on ravintoa yllinkyllin. Hoikkuus osoittaa itsehillintää.
Silloin kun on ollut ravinnosta pulaa, pullukka oli hot.Lihavuus oli joskus vaurauden merkki, mutta ei se koskaan ole ollut viehättävä piirre naisessa.
Minkä sitten ajattelet olleen paleoliittisten
venuspatsaiden tarkoitus?
Minkä itse? Arkkityyppisen äitihahmon? (Ei varmaan ainakaan edustanut mitään oman aikansa r*nkkufantasioita)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se on jokin esiaikainen vaisto, että ruokaa pitää hamstrata. Jos on ollut ruuasta puutetta tai niukkaa vaikka kolme sukupolvea aikaisemmin, geeneissä voi olla koodattu pelko nälästä.Aateliset ja ylempi luokka on yleensä hoikempaa. Heillä on monen sukupolven jatkumo hyvinvoinnista.
Muutama vuosi takaperin Helsingin kaupunki järjesti vuokrataloissaan kilpailun: mikä taloyhtiö kuluttaa vähiten vettä. Vähiten vettä kuluttanut (vähiten pesty pyykkiä ja käyty suihkussa) talo sai kaupungin kustantamat taloyhtiön yhteiset grillijuhlat.
Sen lisäksi, että varattomien pitäisi pestä vähemmän pyykkiä ja peseytyä harvemmin, kaupunki lihotti vielä grillijuhlien muodossa harvaan peseytynyttä taloyhtiön väkeä. Mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki miehet ja blaablaa.
Laihduta jos niitä gigachadeja kaipaat.
Tämä. Tavallisille miehille kelpaa pulleampikin nainen. Menkää vaikka sinne Prismaan toteamaan asia.
Mietin että voiko tämä olla jokin alitajuinen, naisen hedelmällisyyteen liittyvä asia. Lihavuushan vaikuttaa naisen hormonitoimintaan. Lihava nainen ei ole niin hedelmällinen. Tosiaan joku primitiivinen juttu, jota mies ei edes tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäonnekseni esivanhempani eivät olleet vauraita.Muutama vuosi takaperin Helsingin kaupunki järjesti vuokrataloissaan kilpailun: mikä taloyhtiö kuluttaa vähiten vettä. Vähiten vettä kuluttanut (vähiten pesty pyykkiä ja käyty suihkussa) talo sai kaupungin kustantamat taloyhtiön yhteiset grillijuhlat.
Sen lisäksi, että varattomien pitäisi pestä vähemmän pyykkiä ja peseytyä harvemmin, kaupunki lihotti vielä grillijuhlien muodossa harvaan peseytynyttä taloyhtiön väkeä. Mautonta.
Ruualla ei saisi ikinä palkita ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että voiko tämä olla jokin alitajuinen, naisen hedelmällisyyteen liittyvä asia. Lihavuushan vaikuttaa naisen hormonitoimintaan. Lihava nainen ei ole niin hedelmällinen. Tosiaan joku primitiivinen juttu, jota mies ei edes tiedosta.
Ei kyllä kovin laihakaan. Lehdistä olen lukenut, miten monilla misseille ja malleilla on syömishäiriö. Vaikea tulla raskaaksi, kun on niin laiha. Helpommin lihava raskautuu.
ei se kyllä oo.. ainakaan niille kenen kanssa mä oon ollu, siis suurimmalle osalle.. :p
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitää alkaa vaatia miehiltä hoikkuutta ja ulkonäköä niin kuin naisiltakin vaaditaan. Ruikuttamalla mikään ei muutu.
Vaatiihan ne jo nyt tai ainakin sellaiset naiset, joilla on varaa vaatia tasoa. Ei toista miljoonaa sinkkua tyhjästä ole syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sillon kun painoin 60 kg niin miehiä tuli ovista ja ikkunoista. Kun panoin 70 kg niin lähestyttiin silloin tällöin. Nyt 80 kg todella harvoin. Ja en nytkään ole mikään kamala läski. Käyn salilla ja liikun. Kasvoista olen kaunis. Sitä vaan ihmettelee, kun on kuitenkin se sama ihminen, että miten kilot voi vaikuttaa noin paljon. Silloin 60 kg olin superhoikka, koska käyn salilla, niin olin oikeasti timmi. Ei kai se auta kuin alkaa laihduttamaan. Ap
Oisitko ollut myös nuorempi silloin 60-kiloisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meillä on ravintoa yllinkyllin. Hoikkuus osoittaa itsehillintää.
Silloin kun on ollut ravinnosta pulaa, pullukka oli hot.Lihavuus oli joskus vaurauden merkki, mutta ei se koskaan ole ollut viehättävä piirre naisessa.
Minkä sitten ajattelet olleen paleoliittisten
venuspatsaiden tarkoitus?
Tuhansia vuosia vanhat patsaat symboloi hedelmällisyyttä. Siis elämän jatkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäonnekseni esivanhempani eivät olleet vauraita.Muutama vuosi takaperin Helsingin kaupunki järjesti vuokrataloissaan kilpailun: mikä taloyhtiö kuluttaa vähiten vettä. Vähiten vettä kuluttanut (vähiten pesty pyykkiä ja käyty suihkussa) talo sai kaupungin kustantamat taloyhtiön yhteiset grillijuhlat.
Sen lisäksi, että varattomien pitäisi pestä vähemmän pyykkiä ja peseytyä harvemmin, kaupunki lihotti vielä grillijuhlien muodossa harvaan peseytynyttä taloyhtiön väkeä. Mautonta.Ruualla ei saisi ikinä palkita ihmistä.
Sattumalta tiedän, että kilpailun voitti taloyhtiö, joka on Lidlin vieressä. Liekö sattumaa.
Ei ylipainossa ole mitään vikaa, jos nainen on muuten älykäs, menestyvä ja rikas. Jos taas naisella ei ole mitään muuta tapaa hurmata miehiä kuin oma ulkonäkönsä, joka sekin on keskimääräistä heikompi, niin sitten se on hänelle ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi olla läskin kanssa. Ok, jos ei ole treenattu, ei haittaa. Esim. 165cm ja 55-60 kg ok.
Sinä et ole kenenkään kanssa. Ja oot lyhyt kuin talvipäivä.
Monella on aika pieni pippeli ja jos nainen on pieni, se ei näytä niin pieneltä.
Itse aloin saada 3kk salilla aloittamisen jälkeen huomiota. Tuskin se toi vielä muutoksia, vähän vatsaa lähti ja ryhti parani, mutta eniten se vaikutti energisyyteen ja omaan itsetuntoon. Olin edelleen ylipainoinen.
Tämä. Keijukaismaisuus ja tyttömäisyys vetoa. Vaikka mulla naama rupsahtanut, niin vartalo kunnossa ja miehiä riittää.