Onko twerkkaus seksikästä vai pelkästään huvittaavn näköistä
Katselin fitnesspäiväkirja tv-sarjaa, ja siinä oli twerkkaaja. Olin aina kuvitellut, että twerkkauksen päätarkoitus on olla provosoivan seksikäs. Kuitenkin tuli mieleen, että se on enempi huvittavan näköistä, vaikka varmasti myös kuntoa ja taitoa vaativaa tanssia.
Kommentit (290)
Katsoin tästä ohjelmasta pelkän mainoksen ja tuli jo valtava myötähäpeä siitä perceen pyörityksestä ja tyrkyttämisestä. Ei hitto, miten joku kehtaa.
Onhan se hienoa sitten lapsille ja lapsenlapsille, kun näkevät netistäkin, miten mamma siellä pyöritteli ahteriaan itseään tyrkyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä siis järkyttävintä se, että tanssitaan teitä jostain syystä uhkaavalla tavalla, vai jos henkilö kehtaa väittää, ettei tee sitä muiden vuoksi? Pakkohan sitä ei ole katsoa, ei ainakaan minun eteeni ole koskaan sattunut tilannetta, että väkisin pitäisi kenenkään twerkkausta katsoa. Mitä tulee tuohon toiseen vaihtoehtoon, niin mitä sitten, jos sen haluaakin tehdä siksi, että ajattelee/kokee itse sen olevan seksikästä? Miksi omaa seksuaalisuuttaan ei saisi toteuttaa tavalla, joka tuntuu hyvältä ja tehnee hyvää fyysisesti (selän aktivointi, lihastyö ym.)?
Naisiako te valtaosa olette? Mitä tapahtui naisen oikeudelle käyttää kehoaan itselleen hyväksi katsomalla tavalla (edelleen, kukaan ei pakota katsomaan)?? Ootte te kans yksiä susia toisille naisille.
Ja ei, en harrasta its twerkkausta, koska en koe sitä itselleni millään tavalla luontaiseksi liikkumiseksi, mutta en pidä ongelmana muiden harrastusta. :D
Ei minulla ole mitään kiihkeitä tuntemuksia twerkkauksen suhteen puoleen eikä toiseen. Itsekkin osaan lantiota pyörittää. Se mikä minua häiritsee on se, että harrastajat kieltävät tämän toiminnan seksuaalisen luonteen ja silti pukeutuvat kuin stripparit tai prostituoidut. Joo ihan itseäni varten tätä teen. Lol. Kannattaa huomata, että kulttuureissa josta homma on peräisin twerkkaus onnistuu farkuissa ja pyöräilyhousuissakin. Suomessa tarvitsee olla se ho&ro-varustus? Tämä tietty epärehellisyys itselle häiritsee.
Valkoihoinen nainen ei pääse tunnelmaan mikäli ei perskannikat läisky paljaana?
Minusta tämä on paljon kiinnostavampaa.
Jos Hunksit vatkaa, se on seksikästa, jos the other danish guys vatkaa se ei ole seksikästa.
Hyi hitto kirjoitti:
Katsoin tästä ohjelmasta pelkän mainoksen ja tuli jo valtava myötähäpeä siitä perceen pyörityksestä ja tyrkyttämisestä. Ei hitto, miten joku kehtaa.
Onhan se hienoa sitten lapsille ja lapsenlapsille, kun näkevät netistäkin, miten mamma siellä pyöritteli ahteriaan itseään tyrkyttäen.
Itse olin joskus kansalaisopiston itämaisen tanssin kurssilla . Syksyllä aloitettiin ja keväällä 3/4 tanssijoista oli raskaana. Ehkä tälläkin saadaan syntyvyys nousuun.
Minä taas ajattelen ettei liikkuminen ole koskaan pahasta. Sekä itse, että äitini molemmat olemme kärsineet alaselän ongelmista. N54
Vierailija kirjoitti:
The real deal
Todella mestarillista vartalonhallintaa. Varsinkin siltä leidiltä joka vetkutti spagaatissa vuorotellen toista pakaraa ja sitten toista. Tässä on rooli miehilläkin -tikkaavat kuin Singerin kone.
Vierailija kirjoitti:
The real deal
Tässähän ne twerkkauksen juuret on, se on afrikkalaiseen ja afroamerikkalaiseen kulttuuriin kuuluva tanssityyli, jossa keskiössä on nimenomaan hedelmällisyys ja ihan suoraviivainen seksi. On silkkaa typeryyttä ja vähän jopa epäkunnioittavaakin väittää, ettei siinä ole mitään seksuaalista. Periaatteessa tuohon tanssiin kuuluu taakse panoliikkeitä tekemään tuleva tuntematon mies, mutta jostain syystä aavistelen, ettei tämä sopisi jossain Helsingin baarissa villisti twerkkavalle valkoiselle tytölle, vaan metoo:t olisi nopeasti esillä.
3:10 eteenpäin oli aika mielenkiintoista menoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä siis järkyttävintä se, että tanssitaan teitä jostain syystä uhkaavalla tavalla, vai jos henkilö kehtaa väittää, ettei tee sitä muiden vuoksi? Pakkohan sitä ei ole katsoa, ei ainakaan minun eteeni ole koskaan sattunut tilannetta, että väkisin pitäisi kenenkään twerkkausta katsoa. Mitä tulee tuohon toiseen vaihtoehtoon, niin mitä sitten, jos sen haluaakin tehdä siksi, että ajattelee/kokee itse sen olevan seksikästä? Miksi omaa seksuaalisuuttaan ei saisi toteuttaa tavalla, joka tuntuu hyvältä ja tehnee hyvää fyysisesti (selän aktivointi, lihastyö ym.)?
Naisiako te valtaosa olette? Mitä tapahtui naisen oikeudelle käyttää kehoaan itselleen hyväksi katsomalla tavalla (edelleen, kukaan ei pakota katsomaan)?? Ootte te kans yksiä susia toisille naisille.
Ja ei, en harrasta its twerkkausta, koska en koe sitä itselleni millään tavalla luontaiseksi liikkumiseksi, mutta en pidä ongelmana muiden harrastusta. :D
Ei minulla ole mitään kiihkeitä tuntemuksia twerkkauksen suhteen puoleen eikä toiseen. Itsekkin osaan lantiota pyörittää. Se mikä minua häiritsee on se, että harrastajat kieltävät tämän toiminnan seksuaalisen luonteen ja silti pukeutuvat kuin stripparit tai prostituoidut. Joo ihan itseäni varten tätä teen. Lol. Kannattaa huomata, että kulttuureissa josta homma on peräisin twerkkaus onnistuu farkuissa ja pyöräilyhousuissakin. Suomessa tarvitsee olla se ho&ro-varustus? Tämä tietty epärehellisyys itselle häiritsee.
Valkoihoinen nainen ei pääse tunnelmaan mikäli ei perskannikat läisky paljaana?
Minusta tämä on paljon kiinnostavampaa.
Ihan kamalaa! :DDDD Muija potkii (eiku sori, "eroottisesti työntää") ukkoa naamaan ja sylkee bissee sen suuhun. Onhan se kiinnostavaa noin niinku taantuneiden esileikkinä,.
Siitä toiseen välilehteen taustalle ja twerkkausvideot pyörimään. Hyvä tulee (Y).
White trashien perseenherutusmuoto
Asenne twerkkaukseen erottaa elämäniloisen ihmisen seinään tuijottavasta murjottajasuomalaisesta joka ei osaa kuin hävetä itseään ja muita.
En jaksanut koko ketjua lukea, mut on se twerkkaus minusta jotenkin äärimmäisen noloa.. itse en ole kokeillut ja kyllä se varmasti ihan hyvää liikuntaa on, mutta jos siinä ei ole mitään seksuaalista niin MIKSI jumalauta sitä persettä vatkataan pikkupöksyt kannikoiden välissä, korkokengät jalassa, verkkosukkikset jalassa ja joku pikkuruinen toppi päällä??! Pistäkää sitten perhana normaalit urheiluvaatteet niinkuin yleensä muilla ryhmäliikuntatunneilla. Vai menettekö stringeissä ja urheilutopissa zumbatunnille? No ei moni mene niin miksi tähän "ei mitenkään seksuaaliseen" lajiin pukeudutaan noin?
Naisena sanoisin et noloa, tosi noloa pyllistellä ja nolata itsensä julkisesti ja sitten itkeä kun miehet huutelee ja ahdistelee
Miksi ei omassa kodissa kaikkien katseiden ja huutelijoiden ulottumattomissa keikutella persettä
Vierailija kirjoitti:
Samoja myötähäpeäfiiliksiä aiheuttaa kuin vastaavassa tilanteessa meisseliään helikopterina pyörittävä mies.
Erotiikka aika kaukana tuosta.
TÄMÄ! Muutamissa juhlissa ollut ohjelmanumerona twerkkaaja, ja kyllä on ollut naurussa pitelemistä. Todella myötähäpeää herättävää. Ei minua ainakaan kiinnosta kenenkään hytkyvää persettä tuijotella.
Vierailija kirjoitti:
Asenne twerkkaukseen erottaa elämäniloisen ihmisen seinään tuijottavasta murjottajasuomalaisesta joka ei osaa kuin hävetä itseään ja muita.
Onhan se vaan positiivista että estyneiden lahnojen seksuaallisuus vapautuu ja uskaltautuvat sängyssäkin takamustaan heiluttamaan. Kaikki ei tähän tarvitse kurssitusta.
Huvittavuus lisää seksikkyyttä.
Pysyy elämäntapakuolleet kauempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo niin seksikästä, kuin rytmitajua ja taitoa vaativaa. En näe tuossa mitää irvokasta.
Iskiskö naisiin kovinkin jos miehet kanssa heiluttelis karvasia kankkujaan minishortseissa? Sehän on seksikästä!
Olen samaa mieltä kanssasi: :) Tosin taitavat olla ajellut pakarat, seksikästä silti.
Ei hitto. En lämpene kumpienkaan hytkyttelylle. Käsitys erotiikasta on ihailtavan laaja, olen enemmän slow burn -tyyppiä. Hidasta ja intiimiä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavuus tappaa seksikkyyden tehokkaasti. Jäljelle jää nolous ja myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Käytännön kannalta tuskin twerkkaus vaatii revityt perseshortsit, verkkosukat, pikkuruiset yläosat yms. Jos reisien pitää olla paljaana "pidon" ylläpitämiseksi niin miksi ne housut on esim farkkusortsit eikä esim gollegeshortsit. Ei ole edelleenkään mitään täysin uskottavaa selvitystä kukaan antanut. Ei muissa tanssilajeissa vaikka kuinka haastavia ovat, tarvitse pukeutua kuin strippaaja. Se tässä kummastuttaa. Seliseli se voimaantuminen samaa itseensä kohdistuvaa esineellistämistä kuin naisten pyllyselfiet
Voi äly hoi. Oletko kuullut esiintymisvaatteista? Oman kokemukseni mukaan tekniikkatunnilla on suurimmalla osalla jalassa treenishortsit, pyöräilyshortsit tai jopa pelkät alushousut, mutta esiintymään lähdettäessä laitetaan jotain näyttävämpää päälle ja meikataan reilusti. Fitnesspäiväkirjoissa Tinze tuotteistaa itseään ja myy osaamistaan, joten tilanne on täysin verrattavissa esiintymiseen tai kilpailuun.
Huikeaa luettavaa tämän ketjun kirjoittajien epävarmuus ja mustasukkaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavuus tappaa seksikkyyden tehokkaasti. Jäljelle jää nolous ja myötähäpeä.
Kysypä onko miehesi samaa mieltä. Hauskat ja timmit ammattilaistanssijat on about joka ikisen miehen märkä uni.
Taidat olla itse aika nolo.