Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko twerkkaus seksikästä vai pelkästään huvittaavn näköistä

Vierailija
20.05.2020 |

Katselin fitnesspäiväkirja tv-sarjaa, ja siinä oli twerkkaaja. Olin aina kuvitellut, että twerkkauksen päätarkoitus on olla provosoivan seksikäs. Kuitenkin tuli mieleen, että se on enempi huvittavan näköistä, vaikka varmasti myös kuntoa ja taitoa vaativaa tanssia.

Kommentit (290)

Vierailija
61/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä epäjärkevää kuin muukin ghettokulttuuri, kuten esim räp-musiikki ja gäng bängäys.

Vierailija
62/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei näyttäydy seksikkäänä, vaan tanssilajina, ja katson samalla silmällä kuin niitä missä eristetään yksi kehonosa, robottityylejä tai breakdancea. Tanssi taiteellisena ilmaisuna ei kiinnosta minua, vaan enempikin urheilusuorituksena. Twerkkaus on parhaimmillaan huikeaa kehonhallintaa ja liikkuvuutta. Selkävaivaisena pökkelönä olen todella kateellinen ja pakko ihailla, kun oma hermotus ei riitä mihinkään.

Tämän pätkän olen katsonut vuosien varrella miljoona kertaa. Menee näköjään vieläkin kylmät väreet. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus luin jostain kuvailun, että twerkkaus näyttää lähinnä siltä kuin olisi käynyt kyykkypissalla ilman paperia verenhimoisten hyttysten valtaamassa ryteikössä ja nyt yrittää samaan aikaan ravistaa itseään kuivaksi ja estää hyttysiä pistämästä..

😂😂😂😂😂😂

Vierailija
64/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko nyt joku sellainen, jonka mielestä twerkkaus on tanssi muiden joukossa, niin miksi se pukeutuminen on todella vihjailevaa? Katsoin jostain ohjelmasta harkkoja ja suurimmalla osalla oli verkkosukat, pyllyä anteliaasti esittelevät pikkushortsit yms. Miksi?? Kun siis jos on tanssi muiden joukossa.

Vierailija
65/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-vuoden päästä ihan normi tanssi. Ilmeisesti vieläkin aiheuttaa provokaatioita joissakin.

Tulevaisuudessa mummotkin tanssii tuota ja ei ole mikään ihme juttu.

Yrittäkää nyt päästä vähän estoistanne.

Yrittäisit sinä lola vähän laihuttaa.

Vierailija
66/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti Monika oli twerkkauksen edelläkävijöitä...

"Kas näin heiluu peppu

Ja peppu heiluu näin,

Kas näin heiluu peppu

Ja peppu heiluu näin."

On tädillä miehillekin tanssimuuvit (ilmeisesti tarkoitus on heiluttaa vuorotellen vasenta ja oikeaa...):

"Kas näin heiluu kassi

Ja kassi heiluu näin,

Kas näin heiluu kassi

Ja kassi heiluu näin."

Vierailija
67/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni twerkkaus on hauskaa ja hyvää kuntoilua. Mutta teen sitä todellakin vain kotona yksin tai enintään miehen nähden, en ikinä kehtaisi esim. baarissa "tanssia" perä pitkällä :D

Vierailija
68/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan saadaan huomiota kakslahkeisilta niin tyylillä ei väliä.

Vierailija
69/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo niin seksikästä, kuin rytmitajua ja taitoa vaativaa. En näe tuossa mitää irvokasta.

Kyllä tämä minusta on pelkästään roisia.

Vierailija
70/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään tyhmän näköistä, mutta saahan sitä jokainen tehdä minkälaisia liikkeitä haluaa.

Onko se muuten pelkästään naisten juttu vai harrastavatko miehetkin sitä?

Vierailija
71/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan näytä seksikkäältä. Näyttää hölmöltä. Toki twerkkaus on taito sikäli että kyllä se vaatii kropanhallintaa. Twerkkaamalla voi näyttää/todistaa että mihin kaikkeen pyllyllään pystyy. En kyllä oikein tiedä että miksi pyllyllä pitäisi mihinkään pystyä.

t. mies

Vierailija
72/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo niin seksikästä, kuin rytmitajua ja taitoa vaativaa. En näe tuossa mitää irvokasta.

Iskiskö naisiin kovinkin jos miehet kanssa heiluttelis karvasia kankkujaan minishortseissa? Sehän on seksikästä!

Siitä voidaan olla montaa mieltä 🙄

https://www.ruutu.fi/video/3599162

Joo. Minä en ymmärrä miten persettä ketkuttamalla tuntee itsensä upeaksi. Mutta päässähän toki pitää olla vikaa, että lähtee tohon alunperinkään. Kyllä urheilullinen tankotanssi on tuohon verrattuna paljon vaativampaa.

Vierailija
73/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin että twerkkaus on hassua, katseen vangitsevaa ja saa mut miettimään miten noiden selkä ei tule kipeeksi tuosta. Mutta onhan se nyt jollain tavalla hypnoottista kun pylly hyllyy musiikintahdissa. 

N32

Minua tässä lähinnä hämmästyttää miten laihoilla treenatun näköisillä naisilla twerkatessa vaan läskilt läiskyy. Eikö se kankku olekkaan lihasta?

Vierailija
74/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei me ei tehdä tätä niinku huomionhakusesti tai niinku miesten takii

Eipä salilla miehiä näy. Useimmat taitaa harrastaa siksi, että seksistä ja omasta ruumiista voi nauttia ihan yksinään ja twerkkaus vapauttaa ihan hitosti mielihyvähormoneja ja lievittää stressiä ja jopa kroonista kipua.

Mutta vähän kuin yrittäisi syntymäsokealle selittää sinistä väriä, ette te seksuaaliahdistuneet ja häpeilevät tätä ymmärrä.

Vierailija
75/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on hirmuinen into katsoa ja kauhistella. Mitäpä te itsestänne noin paljastatte? Ainakin kovat defenssit, ahdasmielisen puritaanisen seksuaalimoraalin, elämänkokemuksen puutteen, itseinhon, seksuaalihäpeän, kielteisen minäkuvan, kontrollifriikkiyden, kaksinaismoraalin jne.

Nuo liikkeet tekevät hyvää sukuelimille ja lantionpohjalle, tehostavat verenkiertoa ja tuntoaistimusta. Mutta sehän nyt on maailma, josta te ette tiedä mitään. Mites selkävaivat? Niihinkin laji auttaa.

Mutta pitäkää te kylmien lahnojen lippu korkealla! Sitä enemmän nousevat arvoonsa teitä paremmat naiset.

Voitte sitten mennä märehtimään pettämisjuttuja taas.

Jokainen yli kaksikymppinen twerkkaaja on älyllisessä kehitysvaiheessa muita naisia jäljessä, eli naislapsi. Itse en ikinä seurustelisi naislapsen kanssa. Paras nainen on älykäs nainen. Twerkkaaja on kaukana älykkäästä naisesta.

Vierailija
76/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin että twerkkaus on hassua, katseen vangitsevaa ja saa mut miettimään miten noiden selkä ei tule kipeeksi tuosta. Mutta onhan se nyt jollain tavalla hypnoottista kun pylly hyllyy musiikintahdissa. 

N32

Minua tässä lähinnä hämmästyttää miten laihoilla treenatun näköisillä naisilla twerkatessa vaan läskilt läiskyy. Eikö se kankku olekkaan lihasta?

Onko itelläs lihakset jäykkinä koko ajan? Lihas väpäjää kun sen osaa rentouttaa. Harjoitusta vaatii tämäkin.

Olekaan kirjoitetaan yhdellä k:lla, treenaapa myös aivojasi joskus.

Vierailija
77/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on hirmuinen into katsoa ja kauhistella. Mitäpä te itsestänne noin paljastatte? Ainakin kovat defenssit, ahdasmielisen puritaanisen seksuaalimoraalin, elämänkokemuksen puutteen, itseinhon, seksuaalihäpeän, kielteisen minäkuvan, kontrollifriikkiyden, kaksinaismoraalin jne.

Nuo liikkeet tekevät hyvää sukuelimille ja lantionpohjalle, tehostavat verenkiertoa ja tuntoaistimusta. Mutta sehän nyt on maailma, josta te ette tiedä mitään. Mites selkävaivat? Niihinkin laji auttaa.

Mutta pitäkää te kylmien lahnojen lippu korkealla! Sitä enemmän nousevat arvoonsa teitä paremmat naiset.

Voitte sitten mennä märehtimään pettämisjuttuja taas.

Jokainen yli kaksikymppinen twerkkaaja on älyllisessä kehitysvaiheessa muita naisia jäljessä, eli naislapsi. Itse en ikinä seurustelisi naislapsen kanssa. Paras nainen on älykäs nainen. Twerkkaaja on kaukana älykkäästä naisesta.

Estynyt lahna on kaukana älykkäästä 😂

Vierailija
78/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irvokkan näköistä lähinnä. Ei seksikästä ainakaan.

Vierailija
79/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hei me ei tehdä tätä niinku huomionhakusesti tai niinku miesten takii

Eipä salilla miehiä näy. Useimmat taitaa harrastaa siksi, että seksistä ja omasta ruumiista voi nauttia ihan yksinään ja twerkkaus vapauttaa ihan hitosti mielihyvähormoneja ja lievittää stressiä ja jopa kroonista kipua.

Mutta vähän kuin yrittäisi syntymäsokealle selittää sinistä väriä, ette te seksuaaliahdistuneet ja häpeilevät tätä ymmärrä.

Kyllä minäkin harrastan itsetyydytystä mutten kyllä saa pelkästään persettä ketkuttamalla.

Vierailija
80/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi kiva tietää, moniko kokee pakkomielteistä ahdistusta twerkistä ja mikä on teidän sukupuoli.

Ei indikoi ainakaan hyvää mielenterveyttä, hyvää seksuaalista itsetuntoa tai tervettä fysiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme