Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko twerkkaus seksikästä vai pelkästään huvittaavn näköistä

Vierailija
20.05.2020 |

Katselin fitnesspäiväkirja tv-sarjaa, ja siinä oli twerkkaaja. Olin aina kuvitellut, että twerkkauksen päätarkoitus on olla provosoivan seksikäs. Kuitenkin tuli mieleen, että se on enempi huvittavan näköistä, vaikka varmasti myös kuntoa ja taitoa vaativaa tanssia.

Kommentit (290)

Vierailija
21/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni järkyttyi kun sai kuulla(nähsä) että moista on olemassa. Oma mielipiteeni on että jotkut asiat tulisi ihmisten ymmärtää pitää omana tietonaan.

Vierailija
22/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvät twerkkausvälineet niin kaunista on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twerkkaus on aivan hiton hyvää treeniä varsinkin istumatyöläisen alaselälle. Siihen en ota kantaa miltä se näyttää, mutta käyn twerkkaus-tunneilla ryhmäliikunnassa liikuntasalilla ja pidän jumit ja kivut poissa

Vierailija
24/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa ja lähinnä säälittävää.

Tää on paras :D

Vierailija
25/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin edes pystyy tehdä? Ei minulla selkäranka taivu noin.

Vierailija
26/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja myötähäpeäfiiliksiä aiheuttaa kuin vastaavassa tilanteessa meisseliään helikopterina pyörittävä mies.

Erotiikka aika kaukana tuosta.

Ehkä paras vertaus mitä olen kuullut... miettikää minkälaisen vaikutelman saisitte miehestä, joka ilmoittaa harrastavansa musiikin tahtiin tapahtuvaa rytmikästä helikopterinpyöritystä - mutta silleen tosi epäseksuaalisesti?

Vierailija
27/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavan näköistä. Tulee mieleen, että ovat kakalla huussissa eivätkä uskalla istua alas asti. 

Vierailija
28/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oikeasti pelkästään tanssia ja hyvää liikuntaa, niin miksi pitää olla verkkosukat, persettä korostavia pikkuhousuja ja muuta selkeästi aikuisviihteeseen soveltuvaa asua. Luulisi että esimerkiksi verkkarit, tanssiin tarkoitetut leggingsit yms. Tuo pukeutuminen selvästi seksuaalisesti provosoivasti on niin ristiriidassa sen "pelkkää urheilua" väitteen kanssa että ei enempää voisi olla. Voisko joku twerkkaaja kertoa tästä ei seksuaalista mutta vaatetus kuin suoraan strippiluolasta -asiasta?

Vierailija
29/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, et on tekemässä kakkavaahtoa :) 

Vierailija
30/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on naisten voimaantumista? Asetetaan itsensä seksiobjektiksi.

Samalla voisi kysyä kulttuurinomimisesta, miksi tästä ei älähdä kukaan? 

Vierailija
31/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että twerkkaus on hassua, katseen vangitsevaa ja saa mut miettimään miten noiden selkä ei tule kipeeksi tuosta. Mutta onhan se nyt jollain tavalla hypnoottista kun pylly hyllyy musiikintahdissa. 

N32

Vierailija
32/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksin simulointia.

Vierailija
33/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu twerkkaajan vartalosta ja pukeutumisesta. Ja hei tää on naisen mielipide 🙂

Vierailija
34/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeällisen koomista. Ei ainakaan seksikästä

Vierailija
35/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin heteronaisen näkökulmasta näyttää lähinnä huvittavalta ja herättää myötähäpeää. Heteromiehet todennäköisesti tykkäävät. En ajatellut kokeilla.

Vierailija
36/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin jostain kuvailun, että twerkkaus näyttää lähinnä siltä kuin olisi käynyt kyykkypissalla ilman paperia verenhimoisten hyttysten valtaamassa ryteikössä ja nyt yrittää samaan aikaan ravistaa itseään kuivaksi ja estää hyttysiä pistämästä..

Vierailija
37/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos twerkkaukseen lisää pieruääniä niin se on todella huvittavan näköistä ja alkaa naurattaa he he he he hihih. Ellei sitten kiihotu pieruista kuten minä.

Toisaalta twerkkaus on vain yksi tanssi muiden joukossa ja varmasti ärsyttää kristillisiä piirejä ja muita aavikkouskontoja todella kovalla teholla.

Vähän samalla tavoin kuin tango aikoinaan ärsytti niin helevetin monia.

Tanssiminen on joskus ollut laitonta kuten vaikkapa kannabis on nyt.

Täysin harmiton toiminta, jossa ei ole sivullisia uhreja lainkaan. Siitä on Suomessa joskus ammuttu kolmekymppinen nainen Nurmeksessa aikoinaan. Poliisi ampui tanssijaa, kun tanssija ei ilmeisesti halunut lopettaa tanssimista.

Haluaisiko ap että twerkkaajia pidätettäisi tai ammuttaisi, koska se ilmeisesti provosoi häntä kovasti?

Vierailija
38/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimellistä . Nään aina jonkun eläimen pyristelemässä.

Vierailija
39/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet vain päästäsi sekaisin.

Vierailija
40/290 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin vähän. Taidan olla ihan turmiolla, mutta minusta tuo näytti ihan vain tanssilta.

Itse en kyllä pysyisi rytmin mukana ja tosi taidokkaasti jos osaa ravistella lantiota ja kroppaa noin muutenkin, niin respektit sille.

En kokenut mitenkään seksuaaliseksi tanssiksi. Tanssihan on yleensäkin aika jännitteinen juttu ja arvokas kohtaaminen ihmiskunnalle.

Joku mainitsi tangon, niin se on mielestäni limaisempaa menoa.

Hyvin rivoa ja irvokasta, mutta tanssia sekin ja ei aiheuta siinä mielessä minussa mitään tunteita.

Aika herkkää porukkaa linjoilla siis.

Ehkä minä koen tämän todellisuuden vähän realistisemmin kuin monet muut sen kokee. Olen kyllä kaikkea nähnyt ja kaikenlaista seksiä tehnyt mies.

T: ennakkoluuloton 40v dädbod

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän