Pokka pitää -sarjan aihe vapaa
Aloitan
Miksi kukaan ei halua tulla kynttiläillallisilleni? Itkettää
Kommentit (44)
Pukeutui kyllä aina hyvin ja sarjan jo moni osaa ulkoa kun uusintoja tullut tiuhaan tahtiin.
Miten saisin sisareni (jolla on Mercedes, sauna ja tilaa ponille) käyttäytymään hillitymmin aviomiestään kohtaan?
Miten saisin sisareni (jolla on Mercedes, sauna ja tilaa ponille) miehen käyttäytymään hillitymmin? Tai ainakin pukeutumaan naisten vaatteisiin vain yksityisesti?
Mitä tehdä, kun mieheni haluaa välttämättä intiimiyttä, joka ei ole luonnollista meidän iässämme? Tässä eräänäkin päivänä hän halasi minua.
Laittaisinko vaaleansiniset vai valkoiset hansikkaat virkistävälle joenvarsipiknikille? Aion tarjota kevyitä virvokkeita ja raikkaita voileipiä.
Jaahas, täällä joku trollaa ja yrittää esiintyä minuna, Hyacinth Bukéena. Ymmärtäähän sen, että raukat, joilla ei ole elämää, haluaisivat mielellään samaistua tällaiseen merkittävään sosiaaliseen vaikuttajaan.
Aidon Hyacinthin, eli minut, tunnistaa siitä että minä en kysele, koska luonnollisesti tiedän kaiken paremmin. Neuvon kyllä teitä mielelläni, myös pyytämättä -ymmärrän että kainostelette kysyä neuvoja ihmiseltä joka on parempaa väkeä, vaikka voin vakuuttaa että inhoan yli kaiken kaikenlaista itsensä ylentämistä ja rehentelyä ja olen luonteeltani Itse Vaatimattomuus, kuten Canterburyn arkkipiispa niin lystikkäästi sanoi, joutuessaan mitä surullisimpana kieltäytymään kynttiläilallisestani kihtiinsä vedoten. Duke's disease, tiedättehän, ylimystön vaiva... Richardillakin on ollut se.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä, kun mieheni haluaa välttämättä intiimiyttä, joka ei ole luonnollista meidän iässämme? Tässä eräänäkin päivänä hän halasi minua.
Miehet luulevat olevansa ikuisesti nuoria! Minäkin yllätin kerran mieheni heittelemästä frisbeetä. Hän väitti löytäneensä sen, mutta en ole ikinä päässyt asiasta varmuuteen. Aina silloin tällöin pohdiskelen asiaa... Mitä luulette, ostiko hän todellisuudessa frisbeen itse?
Vierailija kirjoitti:
Laittaisinko vaaleansiniset vai valkoiset hansikkaat virkistävälle joenvarsipiknikille? Aion tarjota kevyitä virvokkeita ja raikkaita voileipiä.
Ehdottomasti valkeat pitsikäsineet! Ethän sinä joudu soutamaan tai mitään sellaista.
Muistithan myös järjestää joenvarsiviihdykettä (= riparian entertainment)?
Pelkään naapuriani, en kestä enää yhtään kahvitarjoilua. Mitä tehdä?
Richard on niin hyvä mies, ettei ole edes mustasukainen vaikka naapurin Emmet on niin ylen ihastunut minuun. Miesraukka ei saa sanaa suustaan kun olen läsnä ja toisinaan jopa pakenee minua. Pelännee, ettei saa hillittyä itseään viehätysvoimani edessä. Mies on niin herttainen, että saa minut kerrassaan antamaan anteeksi että kopelokourainen sisarensa rikkoi Royal Doulton -kuppini. Minähän olen muutenkin niin ylevämielinen etten tuollaisesta materiasta välitä, mitä siitä että se maksoi XX puntaa?
Vierailija kirjoitti:
Pelkään naapuriani, en kestä enää yhtään kahvitarjoilua. Mitä tehdä?
Alat yskiä ja teeskentelet koronaa.
Toinen vaihtoehto on iskeä mäsäksi koko Royal Doulton -astiasto. Edes Hänen Ylevämielisyytensä tuskin pystyy "antamaan anteeksi" sitä.
Saispa Dickien useammin pubiin juomaan alea ja heittelemään dartsia.
Tarkoitatko hovihankkijalta saaduista Royal Doulton kahvikupeista, joissa on käsinmaalatut talviokukat?
Miksi edes annat poropeukalonaapurisi koskea niihin, hanki hänelle rahvaanmainen muki, jossa kansi.
Pakko mainostaa lempparisarjaani, nyt löytyy Yle Areenasta, joka päivä uusi jakso:)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko hovihankkijalta saaduista Royal Doulton kahvikupeista, joissa on käsinmaalatut talviokukat?
Miksi edes annat poropeukalonaapurisi koskea niihin, hanki hänelle rahvaanmainen muki, jossa kansi.
Suosittelen myös että Elizabeth murskaa nokkamukiinsa hieman rauhoittavia ja kaataa teen tilalle konjakkia. Muuttuu kahvihetket heti paljon rauhallisemmiksi.
Mieheni käyttää paidan sijasta jatkuvasti pelkkää villaliiviä. Miten saan hänet pukeutumaan kuten normaalit miehet? Juo myös liikaa olutta ja röhnöttää nojatuolissaan. Onko tällä suhteella enää mitään toivoa?
Mieheni ei osaa ajaa autoa oikeaoppisesti, eikä selvästi pidä ohjeistuksistani. Huomenna ajelemme maaseudulle ylelliseen kartanohotelliin nauttimaan kupilliset teetä ja pukkuleipiä, hermostuttaa tuo matkan taittaminen jo valmiiksi.
Ottaisin isäni luokseni asumaan, mutta hän murustelee niin paljon. Poikani on tutustunut uuteen ystävään ja tarvitsee 50£ kankaiden ostamiseen. Annanko mieheni lähettää rahaa?
Yksi maailman parhaista sarjoista.
I beg your pardon!