Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pokka pitää -sarjan aihe vapaa

Vierailija
20.05.2020 |

Aloitan

Miksi kukaan ei halua tulla kynttiläillallisilleni? Itkettää

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni viihtyy hyvin puutarhassamme ja olenkin häntä kannustanut kuninkaallisessa harrastuksessaan.

Nyt hän on ilmaissut kiinnostuksensa laajentaa myös keittiöpuutarhailuun, pyysin häntä käyttämään nimitystä potagerie erotukseksi rahvaan perunapelloista.

Miten suhtautua asiaan huomioiden asemamme yhteisössä? Ja mikä olisi hienostunut ja ylevä tapa aloittaa viljely, parsaa ja salottisipulia olen harkinnut mutten vielä ole antanut suostumustani.

Sota- ja pulavuosinahan tällainen viljely on kuninkaallistenkin tapana, mutta onko se sopivaa eläköityneelle virkamiehelle kun varsinaista tarvetta käsiensä likaamiselle ravinnon vuoksi ei ole. Onhan meillä toki varaa hankkia ruokatarvikkeemme kuninkaallisilta hovihankkija-ketjulta.

Voit kenties suostua, kunhan hyväksyt puutarhaanne vain hienostuneita ja vaikeasti kasvatettavia kasviksia. Mutta jos annat miehellesi luvan kasvattaa niitä, niin muista toki valvoa ja varmistaa että mies hymyilee onnellisesti puutarhaa hoitaessaan!

Muutenhan naapurit saattaisivat luulla, ettei miehesi pidä puutarhanhoidosta, vaan hoitaa puutarhaanne itse siitä syystä ettei teillä ole varaa puutarhuriin.

Mikäli teillä ei olisikaan varaa puutarhuriin, niin sitä suuremmalla syyllä miehen tulisi näyttää siltä, että teillä olisi kyllä varaa puutarhuriin, mutta hän vain nauttii puutarhanhoidosta niin paljon että tahtoo tehdä sen itse.

Vierailija
42/44 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mitä teen kun isäni taas katosi, ja ilmeisesti pelkästään kalsarit jalassa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voisin tehdä, että naapurin hienosteleva nainen kerrankin ihailisi minua. Alan masentua, kun aina haukkuu kaikkea minussa.

Vierailija
44/44 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuttaa äidin suhde poikaansa, joka on aina suojeleva, kuten usein on.  Todella hyviä näyttelijä suorituksia ihan kaikilta. Mukavaa katseltavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi