Millainen tukka, kun on jo hamsteripussit ja suupielistä näkee iän?
Mikä auttaa keventämään kyseisiä ongelmakohtia noin niinkuin kampauksen näkökulmasta? Nyt hiukset ovat vähän alle olkapään. Lyhennänkö ja miten?
Kommentit (73)
No en käytä alkoa juurikaan. Että ihan ikääntymiseen liittyy. Värin haluan pitää melko luonnollisena, kiitos vaan vinkistä 😂
Vierailija kirjoitti:
Kertovatko hamsteripussit jotain alkoholinkäytöstä?
Ei.
Vaan ihokudos löystyy vanhetessa ja leukaperät alkaa roikkumaan. Mulla alko 40v eli leuan ”reunat” ovat roikkuvaa pussitavaa nahkaa.
Mulla on pitkä paksu tukka ja se PAHENTAA ongelmaa kun toimii taustana jota vasten löpsöttävät pussit näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yli 50-vuotiaat ovat sinun mielestä alkoholisteja? Vai miten tämä pitäisi ymmärtää?
Yleensä sanotaan että tuohon käy long bob jossa ”hapsutettu” kasvoja lehystäviä hiuksia.
No siis tietysti mahdollisimman tuuhea ja hulmuava...Hollywood kiharat... Ai miten niin ei onnistu.
Mielestäni tässä tapauksessa parhaiten sopii pitkät hiukset, jotka nostettu nutturalle.
Voi ihanaa mitä vinkkejä olen saanut. Ap
Voisi olla loivaa kiharaa ja sellainen takaa vähän lyhyempi eteen pitenevä.
Vierailija kirjoitti:
Aika loukkaava kommentti, koska itselleni noi leukapussit on arka asia ja se on sukuvika. Ei mitään tekemistä viinan kanssa.
Miettikää, että ei miesten tarvitse murehtia tällaistakaan. Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, että ei miesten tarvitse murehtia tällaistakaan. Ketään ei kiinnosta.
Miksi tyttö uhriutuu? Ottakaa mallia miehistä.
Miehet kasvattaa parras. Jää kurtut sinne alle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niillä on enemmän vaihtoehtoja. On siili, tai sitten vaan lippis. Silmäpussit voi olla jopa melko vetävän näköiset, vaikka kuppikoko olisi 65C.
Vierailija kirjoitti:
Maailmanhistoria ei tunne yhtäkään tapausta missä roikkoposkella olisi ollut alkoholiriippuvuus.
Keksikää jotain muuta sisältöä elämäänne kuin mun kiusaaminen. Aivan käsittämätöntä. :/ Ihan koulukiusaamismeininkiä. Noh, hyvä, että teillä on hauskaa. Tiedän, itse, etten ole kovin kummoisen näköinen, enkä ole koskaan ollutkaan.
T. Se, jota yritätte kiusata jostain ihan käsittämättömästä syystä
Nyt hei niitä ihan oikeita tukkavinkkejä kehiin! Löytyykö täältä kampaajia?
hymyile niin ei suupienet painu alaspäin :D ja laihduta jos haluut eroon ihme pusseista...
Iän tuomaa iho probleemaa ei laihduttamalla saa kuriin. Teinitytöt täällä hihittelemässä. Katsotaan kun se oma naama alkaa ikääntymään niin hymy hyytyy.