Millainen tukka, kun on jo hamsteripussit ja suupielistä näkee iän?
Mikä auttaa keventämään kyseisiä ongelmakohtia noin niinkuin kampauksen näkökulmasta? Nyt hiukset ovat vähän alle olkapään. Lyhennänkö ja miten?
Kommentit (73)
Kasvojumppa toimii ja virkistää 😊👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Sellainen korkea spermiskiharakampaus. Mieluiten värjättynä mustaksi. Heiluu mukavasti vastavuoroon helttojen kanssa.
Sopii hyvin myös maskarakraaterien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten suupielistä näkee iän?
Rypyt ja juonteet paljastavat.
Luulin että tässä kysyttiin kampaus ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen korkea spermiskiharakampaus. Mieluiten värjättynä mustaksi. Heiluu mukavasti vastavuoroon helttojen kanssa.
Sopii hyvin myös maskarakraaterien kanssa.
Mitkä on maskarakraaterit? Minkä ikäisiä te oikein olette? Tosi julmaa ja pisteliästä juttua. Ehkä sillä kulahtaneella tutullanne on omat syynsä ja geneettiset syyt siihen, että näyttä siltä kuin näyttää. Antakaa hänen olla.
Esim. itse olen likinäköinen, joten en aina huomaa, jos maskarat tippuvat silmistä hieman. Muuten meikkaan maltillisesti. Olen aikuinen, saan olla tietääkseni vähän nuhjainen ja huolimattomasti meikattu. En ole kovin kiinnostunut ulkonäköni virittelystä oikeasti, mutta silti rumuuteni harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rypyt ja juonteet paljastavat.
Mitä sitten? Ja mä olen ainakin _oikeasti_ vanha; mua tosin luullaan nuoremmaksi välillä.
Mä olen ruma. Aina ollu. Se on silti vaan yks olemassaoleva asia. Elää pitää silti ja työssä käydä ym. Olisin nuorena kelvannu seksiseuraksi pussi päässä. Enää en kelpaa sitäkää vähää. Mutta minulla työ, joka vie suurimman osan ajasta eikä ohjaajana omalla pärställä ole merkitystä. On vaikee sanoo, kellä on oikeesti ongelma ja kuka on vaan turhamainen.
Pitkä etutukka leukaan asti. Muulla ei niin väliä, voit pitää vaikka kaljua.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että tässä kysyttiin kampaus ehdotuksia.
Ap hävisi. Oma veikkaus on, että tämä on tehty trollailumielessä jonkun läheisen satuttamiseksi. Mun läheinen on juuri tästä aiheesta siis ilkeillyt, joten tää voi olla ihan hyvin minullekin suunnattu trollausteksti. Heaven (ja ap itse) knows.
Tää ketju meni nyt jotenkin raiteiltaan...
Ootteko hampsteripussit saaneet miehen kuitenkin? Eipä vala toivoa jos vanhana on noin kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ruma. Aina ollu. Se on silti vaan yks olemassaoleva asia. Elää pitää silti ja työssä käydä ym. Olisin nuorena kelvannu seksiseuraksi pussi päässä. Enää en kelpaa sitäkää vähää. Mutta minulla työ, joka vie suurimman osan ajasta eikä ohjaajana omalla pärställä ole merkitystä. On vaikee sanoo, kellä on oikeesti ongelma ja kuka on vaan turhamainen.
Sama täällä. Nuorena olisin kelvannut s*ksiseuraksi, mutta pitkään suhteeseen oli vaikeaa löytää miestä. Mut enpähän oo ainakaan viemässä muilta (tai vapailta markkinoilta) miehiä, kun oon tällainen rikkaruoho naiseksi. Eikös sen pitäisi olla tavallaan hyväkin asia?
T. Tuo toinen, johon osui ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajilla ja muiden mollaajilla ainakin on hauskaa. Hyvä, että jollain on kivaa edes. *positive thinking*
Woooow mitä täällä on tapahtunut. Anteeksi, minun ei ollut tarkoitus kettuilla millekään muulle kuin sille, että yleensä ehdotetaan jotain kiiltävää nuorekasta hulmutukkaa ratkaisuksi, "tietty", ihan kuin jotkut luulisi että ikääntyneen naisen ois jotenkin helppo tosta noin vaan saada kakskymppisen tukka.
Vierailija kirjoitti:
Joo, yksi tai useampi avohoitopotilas varasti keskustelun. Sääli, olis ollut kiva kuulla itsekin näitä kampausvinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, yksi tai useampi avohoitopotilas varasti keskustelun. Sääli, olis ollut kiva kuulla itsekin näitä kampausvinkkejä.
Kiusaamisen uhri (joka pomppasi ketjuun) vastaa itse aiheeseen:
Uskoisin, että sivuilta rikottu puolipitkä malli toimisi tai sitten vähän samantyyppinen kampaus kuin Jennifer Anistonilla (vähän otsista, vähän sivulta rikottu, takaa pitkähkö, tosin jos on ikää oikeasti, niin puolipitkä lienee parempi).
Polkkatukka ei toimi -> korostaa leukalinjaa
Lyhyt tukka ei toimi -> leukalinja paljastuu entisestään
Mutta omasta mielestäni hamsteripusseissa ei ole mitään ongelmaa ja mun mielestäni iän merkit ovat ihan kauniitakin. Ei ne minua häiritse lainkaan. Ihmisen asenne ja se sisin on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Woooow mitä täällä on tapahtunut. Anteeksi, minun ei ollut tarkoitus kettuilla millekään muulle kuin sille, että yleensä ehdotetaan jotain kiiltävää nuorekasta hulmutukkaa ratkaisuksi, "tietty", ihan kuin jotkut luulisi että ikääntyneen naisen ois jotenkin helppo tosta noin vaan saada kakskymppisen tukka.
Ei se ikääntyminen välttämättä asiaan liity. Itse olen keski-ikäinen (35+) ja mulla on pitkät hiukset (sekä mua pidetään yleisesti rumana). Ne mun hiukseni ovat ihan ok kunnossa, kiiltävät ja paksut, mutta en nyt vieraitten ihmisten mieliksi ala niitä pätkiäkään liikaa.
Jos en kelpaa muille hiuksineni, niin ei voi mitään (oon kuitenkin suihkunraikas ja muuten siisti). Jotkuthan täällä palstalla ovat sitä mieltä, että yli kolmekymppisillä ei saisi olla pitkiä hiuksia jne.
Mulla on ruma naama ja luonnostaan nätit hiukset, mutta en pätkäise ikäni takia hiuksia lyhyiksi, sillä sitten olisin vieläkin rumempi.
Hmph, no eipä sitä naamaa hiuksilla pelasteta. Sama se on niillä joilla on perinteinen rehellinen kaksoisleuka ja jos vaikka on muutenkin ylipainoa, se on melkein sama millainen tukkamalli silloin on kun ei sitä tukkaa leuan eikä pyöreyden peitoksi saa.