Millainen tukka, kun on jo hamsteripussit ja suupielistä näkee iän?
Mikä auttaa keventämään kyseisiä ongelmakohtia noin niinkuin kampauksen näkökulmasta? Nyt hiukset ovat vähän alle olkapään. Lyhennänkö ja miten?
Kommentit (73)
Erittäin lyhyet hiukset, voimakas silmämeikki sekä trendikkäät silmälasit. Näin kerran Milanossa tällaisen tyylikkään, iäkkäämmän ladyn.
Vierailija kirjoitti:
hymyile niin ei suupienet painu alaspäin :D ja laihduta jos haluut eroon ihme pusseista...
Laihduttaminen usein vain pahentaa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksikää jotain muuta sisältöä elämäänne kuin mun kiusaaminen. Aivan käsittämätöntä. :/ Ihan koulukiusaamismeininkiä. Noh, hyvä, että teillä on hauskaa. Tiedän, itse, etten ole kovin kummoisen näköinen, enkä ole koskaan ollutkaan.
T. Se, jota yritätte kiusata jostain ihan käsittämättömästä syystä
Ai niin, ne "hamsteripussit" ovat ulkonäköongelmistani vähäisimmästä päästä. Sekä kasvoissani että vartalossani on paljon pahempiakin vikoja. Siltikin: miksi ns. "rumat" ihmiset eivät saisi olla täällä joukossamme? Olkaa onnellisia, että te olette hyvännäköisiä tai normaaleja. Olen itse saanut kärsiä ulkonäkövirheistäni koko elämäni ajan ja niistä on kiusattu minua pienestä pitäen.
T. Sama kuin yllä
Jatkan vielä: tiedän _ihan oikeasti_ olevani ruma, eikä siitä tarvitse minulle vinoilla. Ei se edes satuta minua, kun olen niin turtunut rumuuteeni. Jopa omat vanhempani sekä tätini huomautteli rumuudestani jo, kun olin lapsi. Ja siksi en saanut nuorena koskaan poikaystävää.
Uskokaa tai älkää, niin ne "ulkonäkövikaiset" yleensä varsin hyvin tiedostavat ne omat puutteensa. Noh, mä yritän sentään olla ihmisille kiltti ja ystävällinen, niille kiusaajillekin. Olen oppinut nöyrtymään altavastaajan osaani.
Ja sekin vielä, että mussa on niin paljon ulkonäkövikoja, etten jaksa korjailla niitä, kun siis se olisi aivan loputon suo. Kaltaiseni rumilukset tekevät sen, että ne kauniit saavat loistaa entistäkin kirkkaammin. Olkaa siitä kiitollisia. Silti: miksi minulla ei ole oikeutta elää ilman jatkuvaa kiusaamista ja syrjimistä, vaikka olenkin epäesteettistä katseltavaa muille? Voisitteko reilusti ja avoimesti vastata?
T. Sama kuin yllä
Vierailija kirjoitti:
Kertovatko hamsteripussit jotain alkoholinkäytöstä?[/
Uusimpien tutkimusten mukaan ihmiskunta tyhmenee, ikävä kyllä, tieto pitää paikkansa. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksikää jotain muuta sisältöä elämäänne kuin mun kiusaaminen. Aivan käsittämätöntä. :/ Ihan koulukiusaamismeininkiä. Noh, hyvä, että teillä on hauskaa. Tiedän, itse, etten ole kovin kummoisen näköinen, enkä ole koskaan ollutkaan.
T. Se, jota yritätte kiusata jostain ihan käsittämättömästä syystä
Ai niin, ne "hamsteripussit" ovat ulkonäköongelmistani vähäisimmästä päästä. Sekä kasvoissani että vartalossani on paljon pahempiakin vikoja. Siltikin: miksi ns. "rumat" ihmiset eivät saisi olla täällä joukossamme? Olkaa onnellisia, että te olette hyvännäköisiä tai normaaleja. Olen itse saanut kärsiä ulkonäkövirheistäni koko elämäni ajan ja niistä on kiusattu minua pienestä pitäen.
T. Sama kuin yllä
Jatkan vielä: tiedän _ihan oikeasti_ olevani ruma, eikä siitä tarvitse minulle vinoilla. Ei se edes satuta minua, kun olen niin turtunut rumuuteeni. Jopa omat vanhempani sekä tätini huomautteli rumuudestani jo, kun olin lapsi. Ja siksi en saanut nuorena koskaan poikaystävää.
Uskokaa tai älkää, niin ne "ulkonäkövikaiset" yleensä varsin hyvin tiedostavat ne omat puutteensa. Noh, mä yritän sentään olla ihmisille kiltti ja ystävällinen, niille kiusaajillekin. Olen oppinut nöyrtymään altavastaajan osaani.
Ja sekin vielä, että mussa on niin paljon ulkonäkövikoja, etten jaksa korjailla niitä, kun siis se olisi aivan loputon suo. Kaltaiseni rumilukset tekevät sen, että ne kauniit saavat loistaa entistäkin kirkkaammin. Olkaa siitä kiitollisia. Silti: miksi minulla ei ole oikeutta elää ilman jatkuvaa kiusaamista ja syrjimistä, vaikka olenkin epäesteettistä katseltavaa muille? Voisitteko reilusti ja avoimesti vastata?
T. Sama kuin yllä
Jatkan vielä: musta voi tulla vääränlainen vaikutelma (siis sellainen, että olisin jotenkin omahyväinen ja täynnä itseäni). Se on väärä vaikutelma. Oikeasti en pidä itseäni lainkaan viehättävänä ja kaipaan ihmisten hyväksyntää sekä häpeän rumia piirteitäni. Siksi ihmetyttää aloittajan tapa lähestyä asiaa.
Useimmat ihmiset ovat herkkiä ja hauraita ja heistä tuntuu pahalta, jos solvataan ja jätetään ns. porukan ulkopuolelle tai vihjaillaan. Ei ihmisiä saa kiusata. En ole koskaan ollut sellainen cool tyyppi, mutta tietääkseni kiusaaminen on todella lapsellista touhua. Siis se "nolous" ja rumuus tai kömpelöt sosiaaliset taidot ym. eivät tietääkseni tee kiusaamisesta sen oikeutetumpaa.
Poimi tästä ne hyvät hiusvinkit ja jätä trollit trollailemaan.
Hiuksista en tiedä, mutta hymyileminen auttaa :)
Vierailija kirjoitti:
Poimi tästä ne hyvät hiusvinkit ja jätä trollit trollailemaan.
En mä poimi mitään hiusvinkkejä tästä. Pidän tällaisia hiuksia kuin mulla nyt on. Jos näytän teidän mielestänne rumalta, niin so what? Kaipa mulla silti saa olla omat hiukseni?
Joskus mietin, että haluaisin miellyttää enemmän ihan vieraitakin ihmisiä, mutta eivät he mua kuitenkaan hyväksy (been there, done that). Ei se ole hiuksistani tai leukalinjastani kiinni.
Mä olen vain jotenkin heikko yksilö muuten ja helppo kiusattavaksi & syntipukki, niin että saavat johonkin "noloon luuseriin" purkaa pahan mielensä. Toivon heille silti kaikkea hyvää elämäänsä; en halua itse alentua kiusaamiseen.
Uskon sisimmässäni, että kaikilla ihmisillä on jossain siellä kovan kuoren alla omatunto ja moraali sekä käsitys oikeasta ja väärästä. Jos se heille "luuserikin" käyttäytyy asiallisesti, he ehkä jossain vaiheessa tajuavat, että minäkin olen ihminen ja lähimmäinen ja siis sellainen, jota pidää kohdella asiallisesti. Ehkä olen vain idealisti näistä hamsteripusseistani ja muista iän merkeistä huolimatta.
T. Tuo, joka tuli väliin kommentoimaan
Vierailija kirjoitti:
Hiuksista en tiedä, mutta hymyileminen auttaa :)
Miksi en saisi hymyillä? Mä nyt vaan oon perusiloinen ja hyväntahtoinen.
Sellainen korkea spermiskiharakampaus. Mieluiten värjättynä mustaksi. Heiluu mukavasti vastavuoroon helttojen kanssa.
Miks kysyä vinkkejä, jos alkaa si vikistä kiusaamisesta??
Järkyttävää ilkeilyä, enkä tiedä sitä ihan oikeaa syytä taustalla. Tässä on pakko olla joku väärinkäsitys. Ok, oon nolo ja ruma ja vanhan näköinen, mutta onko se nyt niin vakavaa? Olkaa oikeasti iloisia, että te ette ole minun housuissani. Olkaa kiitollisia omista elämistänne ja olkaa reiluja lähimmäisiä niille noloille ja heikoillekin.
Kun ihminen on tyytyväinen itseensä, hänellä ei ole edes tarvetta kiusata muita, panetella tai juoruilla ym. Ihan järkyttävää, että näin suht kypsällä iällä joutuu kunnon ilkeilyn ja syrjimisen uhriksi. Viimeksi olen kokenut vastaavaa joskus 12-vuotiaana.
Leikkaa kalju. Ihmiset tuijottaa sun kaljua eikä huomaa poskipusseja.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen korkea spermiskiharakampaus. Mieluiten värjättynä mustaksi. Heiluu mukavasti vastavuoroon helttojen kanssa.
Hei oikeasti, onko se mun hamsteripussiongelma _noin_ paha? 🙂 Ok, kiitos vinkistä, meen sittem jonnekin plastiikkakirurgille. Ei se nyt niin kallista ole. Saman verran suunnilleen maksaa sen korjaus kuin kallis kampaamokäynti. Ei se mun hamsteripussiongelma ole niin vakava, etteikö kohtalaisella summalla tokenisi.
Ja itse asiassa paras kaverinikin kerran mulle siitä hieman tölväisi (en tuolloin itse tajunnut asiaa). Mut joo, ajattelen positiivisesti. Täytyy tosiaan korjata tämä asia...ehkä flaksinikin paranisi. Tosin tusina muuta ulkonäkövikaa odottavat sen jälkeen vuoroaan.
T. Hamsteripussinainen
Av on just oikee paikka hakee sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin lyhyet hiukset, voimakas silmämeikki sekä trendikkäät silmälasit. Näin kerran Milanossa tällaisen tyylikkään, iäkkäämmän ladyn.
Samaa mieltä kuin tässä. Huomion kiinnittyminen kasvojen yläosaan, silmiin ja ylöspäin suunnattuihin hiuksiin auttaa. Ei pitkätkään hiukset ole huono, jos ovat paksut ja hyväkuntoiset, jos ne kammataan siten, etteivät roiku kasvojen sivuilla, silloin ne korostavat roikkuvia kasvoja. Vaikka toisaalta, onko sekään niin vakavaa? Jos ei ole syytä hymyyn niin se on vakavampaa kuin mikään roikkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää ilkeilyä, enkä tiedä sitä ihan oikeaa syytä taustalla. Tässä on pakko olla joku väärinkäsitys. Ok, oon nolo ja ruma ja vanhan näköinen, mutta onko se nyt niin vakavaa? Olkaa oikeasti iloisia, että te ette ole minun housuissani. Olkaa kiitollisia omista elämistänne ja olkaa reiluja lähimmäisiä niille noloille ja heikoillekin.
Kun ihminen on tyytyväinen itseensä, hänellä ei ole edes tarvetta kiusata muita, panetella tai juoruilla ym. Ihan järkyttävää, että näin suht kypsällä iällä joutuu kunnon ilkeilyn ja syrjimisen uhriksi. Viimeksi olen kokenut vastaavaa joskus 12-vuotiaana.
Kannattaa oikeesti harkita terapiaa, jos tänne kirjottelu on noin rankkaa. Tää on pervojen ja sekopäiden kokoontumispaikka.
Vierailija kirjoitti:
Miks kysyä vinkkejä, jos alkaa si vikistä kiusaamisesta??
Itse ap hävisi jonnekin. En ole ap, mutta tulkitsin aloituksen kettuiluksi ulkonäköpiirteistäni ehkä joiltain puolitutuiltani (myös bestikseni kerran lipsautti aiheesta, joten aloitus osui ja upposi).
Ja hassua kyllä, luulin aina, että ne mun ulkonäköongelmani ovat aivan toisaalla. Mutta se on totta, että leukaperäni tuovat ne vanhuuden merkit kasvoilleni selkeimmin; siellä pohjalla olen perusruma muuten (ja olin ruma nuorenakin).
Kokeile kasvojumppaa, minusta aivan sama millaiset hiukset, leikkaa sellaiset mistä itse tykkäät ja jaksat hoitaa.
T. Sama kuin yllä