Millainen tukka, kun on jo hamsteripussit ja suupielistä näkee iän?
Mikä auttaa keventämään kyseisiä ongelmakohtia noin niinkuin kampauksen näkökulmasta? Nyt hiukset ovat vähän alle olkapään. Lyhennänkö ja miten?
Kommentit (73)
Kukaan ei huomaa sun leukapieliä koronamaskin takaa. Meikatakaan ei tarvi. Käytä aurinkolaseja.
Tukan voi peittää lippalakilla.
Kokeile mikroneulausta 1mm neuloilla sekä käytä kasvovetenä 0,1 prosenttista metyleenisinistä vesiliuoksena. Anna vaikuttaa(pidempään sen parempi).
Vierailija kirjoitti:
Kokeile mikroneulausta 1mm neuloilla sekä käytä kasvovetenä 0,1 prosenttista metyleenisinistä vesiliuoksena. Anna vaikuttaa(pidempään sen parempi).
Haluaako joku Smurffiinaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikutti olevan ikäkriisissä, joten koin halun auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metyleenisininen liukenee veden mukana pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä huomaa, että ap:lla tarve vain kiusata, ei oikeasti ratkaista oletettua ongelmaa.
Ei ikääntymisen merkit tee ihmistä rumaksi. Ylipäänsä särähtää korvaan pahasti, kun joku kutsuu itseään rumaksi. Asun pääkaupunkiseudulla, tapaan paljon ihmisiä työssäni, olen 50+, enkä muista ikinä tavanneeni rumaa ihmistä. Persoonallisen näköisiä ehkä, useimmilla näistä joku yksittäinen "persoonallinen" piirre, se tekee ihmisen kiinnostavan näköiseksi, ei rumaksi.
Älkää puhuko noin pahasti itsestänne. Nähkää kokonaisuus ja kauneus itsessänne. Ja muissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kysyä vinkkejä, jos alkaa si vikistä kiusaamisesta??
Itse ap hävisi jonnekin. En ole ap, mutta tulkitsin aloituksen kettuiluksi ulkonäköpiirteistäni ehkä joiltain puolitutuiltani (myös bestikseni kerran lipsautti aiheesta, joten aloitus osui ja upposi).
Ja hassua kyllä, luulin aina, että ne mun ulkonäköongelmani ovat aivan toisaalla. Mutta se on totta, että leukaperäni tuovat ne vanhuuden merkit kasvoilleni selkeimmin; siellä pohjalla olen perusruma muuten (ja olin ruma nuorenakin).
Sun bestis oli varmaan itse pullea ja valjun näköinen, ohuthiuksinen ilkimys.
Minkä värinen oma värisi?
Lähtisin Jennifer Anistonin Frendit tyylillä, eli porrastettu sivu. Lisäksi vaaleat hillityt raidat on kesällä kivat, jos maantie tai tuhka omaväri.
Suosittelen ostamaan kampaamosta myös sävyä ylläpitävän tuotteen, jota tarpeen mukaan 1-2x/2vk.
Lisäksi hiusöljy latvoille (sp:llä on ihan hyvä luxe)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ap hävisi jonnekin. En ole ap, mutta tulkitsin aloituksen kettuiluksi ulkonäköpiirteistäni ehkä joiltain puolitutuiltani (myös bestikseni kerran lipsautti aiheesta, joten aloitus osui ja upposi).
Ja hassua kyllä, luulin aina, että ne mun ulkonäköongelmani ovat aivan toisaalla. Mutta se on totta, että leukaperäni tuovat ne vanhuuden merkit kasvoilleni selkeimmin; siellä pohjalla olen perusruma muuten (ja olin ruma nuorenakin).
Mun bestikseni on itse asiassa todella reilusti ylipainoinen (siis ihan oikeasti, eikä siinä mitään ongelmaa ole mulle toki), mutta kauniskasvoinen ja paksuhiuksinenkin. Hänellä ei ole leukalinjassaan mitään ylimääräistä siitä muusta painosta huolimatta; mulla tilanne on päinvastoin. Itse olen hoikka ja mulla taas on aina ollut ongelmallinen leukalinja (ja lapsena olin sellainen "pullaposki", vaikka olin muuten siro ja hoikka).
Itse olen perus. Yksi oileasti ruma piirre, ja nyt lisänä tullut luomet ja pisamat.
En silti pidä itseäni rumana, vaikka osan mielestä varmasti olen.
Olen aina ollut iloinen, pukeutunut kivasti ja hoitanut juuri hiuksiani todella hyvin. Mieskin löytyi, ja välillä salaa pieni kompleksi kun hän on huomattavasti komeampi.. 😩
Mutta, miksi te solvaatte itseänne? Onko teissä mitään hyvää?
Mulla on kaunis suu, hyvät tissit, kapea vyötärö, nätit hiukset ja suorat hampaat.
Voisin luetella ne rumuudetkin, mutta miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun bestikseni on itse asiassa todella reilusti ylipainoinen (siis ihan oikeasti, eikä siinä mitään ongelmaa ole mulle toki), mutta kauniskasvoinen ja paksuhiuksinenkin. Hänellä ei ole leukalinjassaan mitään ylimääräistä siitä muusta painosta huolimatta; mulla tilanne on päinvastoin. Itse olen hoikka ja mulla taas on aina ollut ongelmallinen leukalinja (ja lapsena olin sellainen "pullaposki", vaikka olin muuten siro ja hoikka).
Hmm, kuulostaa erikoiselta tuo ystäväsi, liekö ihan niin ongelmaton leukalinjaltaan... 😂
Ja alapeukku tuli miksi?
Miksi en saisi pitää hiuksiani? Vai onko joku tyyliin kateellinen, kun olen niin "rohkea" 35+, että mulla on pitkä tukka?