Inhottaa, kun ihmiset uppaa vanhoja ketjuja
Kommentit (20)
Samaa mieltä, ja vielä turhia ja tyhmiä ketjuja kaikenlisäksi.
Ja mua inhottaa nää valitus- ja inhoketjut
Pistä netti kiinni ja käy vaikka kävelyllä. Kyllä se siitä.
Se on kun se ihmisten kärsivällisyys on nykyään nolla.
Niin mitä kuraa pelkäät sieltä itsestäsi löytyvän? :)
No jos ketju on tältä aamulta, eipä sen uppaaminen minua ärsytä. Ja jos se on vuodelta 2006, siinäkin on oma hauskuutensa. Viime vuosinahan täältä on lähtenyt 90% kiinnostavista keskusteluista, joten joskus on pakko mennä kauas historiaan jos haluaa löytää helmiä.
Vierailija kirjoitti:
No jos ketju on tältä aamulta, eipä sen uppaaminen minua ärsytä. Ja jos se on vuodelta 2006, siinäkin on oma hauskuutensa. Viime vuosinahan täältä on lähtenyt 90% kiinnostavista keskusteluista, joten joskus on pakko mennä kauas historiaan jos haluaa löytää helmiä.
Niin no tarkoitin kuukausia vanhaa ketjua ainakin. Älytöntä keskustella vuosia vanhassa ketjussa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä kuraa pelkäät sieltä itsestäsi löytyvän? :)
En mitään, kun en ole julkkis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no tarkoitin kuukausia vanhaa ketjua ainakin. Älytöntä keskustella vuosia vanhassa ketjussa.
Ap
ei ole älytöntä. Miksi luoda uusia kun vanhojakin on?
Se johtuu siitä, että oot tosikko.
Joo siis ei mitään järkeä kyllä. Miettisivät nyt hetken, että mahtaako sitä kukaan niistä vuosien takasista kommentoijista enää seurata... Jos oikeasti on jotain tosi tärkeää asiaa, niin tekis sitten uuden aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ei ole älytöntä. Miksi luoda uusia kun vanhojakin on?
No siksi että sitten siihen tulisi viestejä ihmisiltä, jotka todennäköisesti seuraavatkin sitä ketjua, ainakin osa. Jos viestit on yhtä lukuunottamatta tyyliin vuodelta 2004, niin ei ne enää sinne vastaile. Siksi parempi tehdä uusi aloitus. Eikö idea kuitenkin ole keskustella?
AP, suomen kielessa ei ole sanaa "uppaaminen". Tassa sinulle se suomeksi "nostaa".
t. ulkosuomalainen/finglishin vastustaja.
Tuli haaste mieleen: kuinka vanhan ketjun löydätte?
Munsalan kansallispuku heti tänne!
Joku trollihan nostelee ikivanhoja ketjuja ihan huvikseen tyhjänpäiväisillä kommenteilla. Ilmeisesti hänen mielestään on hauskaa, kun ihmiset vastaavat aloittajalle tajuamatta, että tämä tuskin lukee vastausta yli 10 vuoden jälkeen. Minusta se on lähinnä ärsyttävää.
Itse juuri jokin aika sitten pohtisin sitä, että onkohan joku täällä koskaan tunnistanut jonkun vuosia vanhan ketjunsa, jonka joku jostain syystä uppaa.
UPPA GANGNAM STYLE!!