Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkas moni mentholin polttaja lopettaa nyt tupakoinnin kokonaan, kun 20.5. vihreää ei enää saa.

Vierailija
18.05.2020 |

Vai vaihtuuko vaan siniseen?

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtuu valkoiseen marlboroon

Vierailija
2/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtuu toisenlaiseen vihreään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtuu sätkätupakkaan ja itse laitan mentholöljyä sekaan.

Vierailija
4/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisten tupakkaa nuo mentholit, ei vaikuta yhtään kun aina olen punaista polttanut.

Vierailija
5/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtuu toisenlaiseen vihreään.

kehtaatko sauhutella sitäkin esim. kaduilla/töissä? siitä kuitenkin irtoo imelä tuoksu pitkälle, ei jää epäselväksi mitä poltetaan.. suomessa kuitenkin ollaan vielä tosi herkkiä ilmottamaan esim. poliisille vaikka kukaan ei vaarassa olekaan, mutta vaarallinen rikollinen pyörii ihmisten ilmoilla :D

Vierailija
6/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu siihen kertalinttuusta. Ja valtio saa sitten keksiä mistä repii ne 3000€ vuotuiset verot mitkä siltä jää sen jälkeen saamatta.

Vierailija
7/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheän polttaminen jatkuu. Olen ostanut varastoon. Lisäksi haen jatkossa ulkomailta.

Vierailija
8/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tiedä, kai se on tavallista sitten vedettävä. En kyllä muuten polta kun alkoholin kanssa ja alkoholia tulee juotua 2-3 kertaa vuodessa. Jos ei-menttooli ei maistu hyvälle, niin sitten kai pitää olla juomatta ja polttamatta. Kai sitä menttoolitupakkaa saa jostain ostettua ajoittain (vrt nuuska).

Vierailija
9/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onnistuisiko yksityishenkilönä kaupasta loppujen varastoiden ostaminen tukkuhinnalla? Vai valvotaanko palautusta firmalle jotenkin.... Käsittääkseni myynti loppuu seinään ja asiakkaille ei saa myydä keskiviikon jälkeen yhtään askia.

Vierailija
10/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virheän polttaminen jatkuu. Olen ostanut varastoon. Lisäksi haen jatkossa ulkomailta.

Saakohan vihreää jatkossa tuodakaan Suomeen, kun se on kielletty täällä 🤔

Vierailija
11/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen ulkomailta vihreät 

Vierailija
12/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin näitä 24/7 myymälöitä... kaveri ostaa (jos vielä on koneessa) askin vihreää klo 23.59, sit vuorokausi vaihtuu eikä myyjä enää myykään kaverille. Hmm.

Vierailija
13/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa nuuskaakin tuoda omaan käyttöön vaikka sitä ei täällä saa myydä.

Vierailija
14/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihlis kirjoitti:

En tiedä onnistuisiko yksityishenkilönä kaupasta loppujen varastoiden ostaminen tukkuhinnalla? Vai valvotaanko palautusta firmalle jotenkin.... Käsittääkseni myynti loppuu seinään ja asiakkaille ei saa myydä keskiviikon jälkeen yhtään askia.

Saathan sinä ostaa niin monta askia kuin haluat, mutta ihan täydellä hinnalla. Ja siis keskiviikkona klo 0 ei vihreää enää pysty ostamaan.

Vierailija
15/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasiteko alkaa käyttämään menthol makulappuja mikä laitetaan tupakkiaskiin ja maustaa sätkät?

Vierailija
16/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuuskan myyntikin kielletty

Vierailija
17/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasiteko alkaa käyttämään menthol makulappuja mikä laitetaan tupakkiaskiin ja maustaa sätkät?

Mistä niitä saa?

Vierailija
18/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä saa?

Lähibaarissa oli myytävänä. Mutta vissiin kioskeista

Vierailija
19/114 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin polttamisen viimeviikolla, kun polttamaani merkkiä ei enää saanut. Ihan hyvin on mennyt, ja nyt olen vasta älynnyt, kuinka paljon tuli poltettua ihan vaan sen polttamisen takia. Tupakkaa ei nimittäin ole juurikaan tehnyt edes mieli, mutta huomaan kaipaavani joitakin hetkiä, joihin tupakka kuului.

Vierailija
20/114 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä menttoolitupakkaa saa jostain ostettua ajoittain (vrt nuuska).

Nuuska on aina saanut helposti Ruotsin kautta mutta menttoolitupakat voivat olla vähän vaikeampi saada? Nehän ovat myös Ruotsissa kielletty nyt. Norja ja Venäjän kautta?