Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää naisen, joka ei ikinä katso tosi-TV:tä?

Vierailija
18.05.2020 |

Millaisesta ympäristöstä, tilanteesta, tapahtumasta, nettisaitilta tms löytää naisen, joka inhoaa tosi-TV:tä?
Etsin nimittäin tällaista naista.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mutta tuskin olisin kiinnostunut ap:sta.

Vierailija
62/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en katso tosi-tv:tä. Katson uutiset ja kerran viikossa tätä nykyä Suomen kaunein koti/mökki ohjelmaa. 

En myöskään näpytä kännykkää eli someta. En näe siinä mitään hupia/hyötyä. Myöskään mieheni ei someta tai katso edes urheilua :)

Vapaa-ajalla  ulkoilemme, mökkeilemme ja vietämme lasten kanssa aikaa. Ainoa paheeni on täällä vauva:lla lorviminen :D

En someta - kirjoittaa nainen vauvapalstalla :D. Aamun virallinen oksymoroni.

Foorumia ei välttämättä koeta samanlaiseksi kuin face, instagram jne. Toimintatapa on erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi sellainen. Korkeakoulutettu (akateeminen) ja vihaan tosielämätvroskaa :D Halvinta p#sk## tuottaa ja siksi telkku sitä täynnä. Tehty niille jolla ei ole aivoja? Katson vanhoja kunnon tv-sarjoja:Frendit, Sainfield, Frasier jne. dvd:ltä (ilman mainoksia). Mulla ei ole myöskään mitään Netflixiä tai vastaavaa kun en kerkeä tv:tä paljoakaan katsomaan (tai sanotaan että haluan sijoittaa aikanani johonkin fiksumpaan). Tälläisiä perinteisiä sitcomtv-sarjoja ei taideta edes tänä päivä tuottaa(?)

Tosi-tv:tä on vaikka Koko Suomi (tai joku muu maa) leipoo, diili, huonosti käyttäytyvien koirien koulutus, remppa vai muutto tms. Mutta ilmeisesti roskempaa kuin joku juonellinen sarja?

Vierailija
64/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. Eivätpä kiinnostele myöskään deittipalvelut, some tai baarit. Aviomies löysi aikanaan töistä.

Vierailija
65/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi sellainen. Korkeakoulutettu (akateeminen) ja vihaan tosielämätvroskaa :D Halvinta p#sk## tuottaa ja siksi telkku sitä täynnä. Tehty niille jolla ei ole aivoja? Katson vanhoja kunnon tv-sarjoja:Frendit, Sainfield, Frasier jne. dvd:ltä (ilman mainoksia). Mulla ei ole myöskään mitään Netflixiä tai vastaavaa kun en kerkeä tv:tä paljoakaan katsomaan (tai sanotaan että haluan sijoittaa aikanani johonkin fiksumpaan). Tälläisiä perinteisiä sitcomtv-sarjoja ei taideta edes tänä päivä tuottaa(?)

En minäkään katso tosi-tv:tä eikä ole netflixiä. Tosin matalasti koulutettu, johtuu varmaan siitä. En kuitenkaan hauku muita aivottomiksi jos haluavat katsoa, ymmärrän että ihmisillä on erilaiset intressit ja mieltymykset.

Vierailija
66/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tositv mitä katson on Temptation island, totaalista aivot narikkaan pelleilyä ja ihmissuhteiden omituisuuden ihmettelyä. Muutenkin katson hyvin vähän tvtä. Olisi mukava löytää seuraa kaikkeen muuhun.

Vierailija
67/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tositv mitä katson on Temptation island, totaalista aivot narikkaan pelleilyä ja ihmissuhteiden omituisuuden ihmettelyä. Muutenkin katson hyvin vähän tvtä. Olisi mukava löytää seuraa kaikkeen muuhun.

Niin ja mistä minut löytää; asun Tampereella, en omista autoa joten keskustakodin lähistöllä tulee aikaa vietettyä, välillä syön ravintoloissa/käyn kahviloissa, viihteellä bändien/djn keikoilla, luonnossa kävelemässä, useimmiten lasteni kanssa. Ainoa käytössä oleva some on Facebook ja luontovalokuvausharrastukselle IG. Facebookissa on joku fiksu joskus yksityisviestiä laittanut joka poikinut treffit :)

Vierailija
68/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toivoo naista, joka ei koskaan katso tosi-TV:tä. Sataa vastauksia naisilta, jotka katsovat vain paria tosi-TV ohjelmaa. Luetun ymmärtäminen. ❤

Vierailija
69/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson joskus sisustusprojektin alla Remppa vai muutto -ohjelmaa inspiraatiota varten. Eli en kelpaa. En koe kyllä hävinneeni mitään.

Vierailija
70/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut ettei suurin osa katso tuollaisia mutta näköjään hyvinkin suosittuja.

Minä en kyllä katso, telkkarin tarjontaa en ole katsonut vuosiin, katson pelkästään netflixiä tms. En voi sietää reality-ohjelmia, formaatista Amazin race olisin pitänyt jos siinä ei olisi ollut kilpailijoilla mahdollisuus puhua.

Vierailija
71/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpa sitä olevinaan. Haluat sijoittaa aikasi johonkin fiksumpaan, eli roikut vauvapalstalla? :D

Vierailija
72/86 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
73/86 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä.

Vierailija
74/86 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
75/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Tykkään naisista. Kumppanini katsoo tietenkin ihan mitä haluaa.

Vierailija
76/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masterchef Australia on ainut tosi-tv ohjelma mitä katson. Jos puoliso ei tuon vertaa kestä, niin olkoon yksin mun puolesta.

Mun mies katsoo telkkarista autojen ruuvailua lentoturmatutkintaa ja jalkapalloa. Rakas on silti.

Vierailija
77/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisi miehen, joka ei katso tosi-tv:n toista ilmentymää: urheilua?

Tämä! Lasketaanko Lentoturmatutkinta ja Poliisit tosi-tv:ksi? Jos ei, niin minut löytää esim. kirjastosta, museosta yms.

Vierailija
78/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei siis itse katso edes avaraa luontoa? 

Vierailija
79/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseuroilta

Vierailija
80/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko puutarha- ja rakennusohjelmat näihin? Ne on ainoita "tositv-sarjoja" mitä katson.

Muita en ole edes vilkaissut, ei kiinnosta. 

Toisaalta olen äärettömän onnellinen koska miehenikään ei katso urheilua:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi