Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää naisen, joka ei ikinä katso tosi-TV:tä?

Vierailija
18.05.2020 |

Millaisesta ympäristöstä, tilanteesta, tapahtumasta, nettisaitilta tms löytää naisen, joka inhoaa tosi-TV:tä?
Etsin nimittäin tällaista naista.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löytää metsästä, lenkkipoluilta, järven-/merenrannoilta (ei niinkään uimarannoilta), ruokakaupasta... :D Joskus myös nettideittipalstalta, mutta koska ei ole kovinkaan kiva kirjoitella monille yhtä aikaa saati ravata treffeillä, olisi kiva jos kumppani löytyisi muualta.

Ja itse en kyllä usko tai ole huomannut, että koulutuksella tms. olisi kovinkaan paljoa tekemistä sen kanssa, katsooko tosi-tv:tä tai muutenkaan tv:tä. Olen itse AMK-taustainen, mutta olen paljon tekemisissä akateemisten kanssa, enkä ole huomannut heillä olevan sen ”sivistyneempi” maku TV:n suhteen kuin muillakaan. Ihan samalla lailla ne juristit ja ktm:t ym. katsoo vaikka mitä. Toisaalta tiedän monia ammattikoulun käyneitä, jotka ei juurikaan telkkaria katso. Ikä on enemmänkin se tekijä, joka vaikuttaa mielenkiinnon kohteisiin näissä asioissa. Veikkaan, että aika harva 40-v jaksaa katsoa esim. Temptation Islandia, oli koulutustausta mikä tahansa... Ja luonne noin yleensä. Itse en ole edes teininä katsonut paljoa telkkaria, kun olen keksinyt itselleni mielekkäämpää tekemistä (kuten kirjekaverien kanssa kirjoittelu :D)

Ihmettelen kyllä vähän, että millä tavalla tosi-tv olisi lähtökohtaisesti surkeampaa katsottavaa kuin vaikka saippuasarjat? Itse en näe yhtään kehittävämpänä katsoa vaikka Salkkareita kuin esim. remontointiin, kokkailuun tai puolison etsintään perustuvaa tosi-TV:tä.

Vierailija
82/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisi miehen, joka ei katso tosi-tv:n toista ilmentymää: urheilua?

Mun puoliso. Urheilee itse sekä nörtteilee: aikaa sitten meneekin koodailuun ja peleihin. Tinderistä löytyi. Oma isäni ei myöskään seuraa urheilua, mutta hänkin on naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! En katso lainkaan tv: tä, vaikka omistan sellaisen.

Vierailija
84/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaalta

Vierailija
85/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi tohtorishenkilö Espoon Tapiolasta, mutta olen uutis- ja dokarinarkki. Ja itsekseen viihtyvä tapaus.

Vierailija
86/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhanyhdistykseltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme