Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää naisen, joka ei ikinä katso tosi-TV:tä?

Vierailija
18.05.2020 |

Millaisesta ympäristöstä, tilanteesta, tapahtumasta, nettisaitilta tms löytää naisen, joka inhoaa tosi-TV:tä?
Etsin nimittäin tällaista naista.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Mut mun aika menee lasten, eläinten, töiden ja opintojen parissa, joten ei aikaa parisuhteelle. Jos olisi aikaa, tosi-tv olisi silti viimeinen ohjelmakonsepti mitä katsoisin.

Vierailija
42/86 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Poliiseja ja Lentoturmatutkintaa ei lasketa tosi-TVksi, niin täältä. Minut löytää esim. luonnosta/museosta/taidenäyttelystä/leffateatterista/teatterista, yms. kulttuurin parista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naispuolista ystävistäni kukaan ei katso. Yhdistävä tekijä välillämme on, että olemme korkeasti koulutettuja. 

Mä silloin tällöin nään osia yksittäisista jaksoista, sillä avomieheni katsoo Maajussille morsianta ja Ensitreffit alttarilla. Hän onkin amistaustainen. Pystyn elämään tuon hänen Tosi-TV harrastuksensa kanssa, kun muuten on aivan kelpo mies. Onhan se aika söpöäkin, kun raavas mies katsoo hömppää.

Vierailija
44/86 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson Ensitreffit alttarilla ja siitäkin vain suomalaiset jaksot. Saatan katsoa myös Maajussille morsian (Suomi), jos siellä on joku erityisen kiinnostava hahmo kuten edellisellä kaudella se vanha mies.

Muuten avaan television vain, jos tulee joku kiinnostava elokuva (useimmiten Teemalta) tai katsoakseni television kautta Viddlan, Areenan tai Kirjastokinon leffoja. Puolisoni löysi minut yhteisen ystävän kautta.

Oot kuin mun mies. Ei katso urheilua, sanoi, kun tavattiin. No katsoohan se, MM-kisat ja olympilaiset. Kaikkihan niitä kuulemma katsoo ja se ettei katso urheilua tarkoitti, ettei katso kaikkia pieniäkin kisoja eikä oo mitään maksullista urheilukanavaa. 

Vierailija
45/86 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosi-TV:lle vaihtoehto televisiottomuus?

Tykkään dokumenttifilmeistä, uutis- ja ajankohtaisohjelmista.

Sillointällöin voin katsoa jonkun leffan ja jopa jotain draamasarjaakin.

Temppari-BB- tms. roska kuvottaa.

Valitettavasti nmoniin dokumenttifilmien nimellä esitettyihin ohjelmiin nykyään ujutetaan aineksia reality-formaatista.

Vierailija
46/86 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi sellainen. Korkeakoulutettu (akateeminen) ja vihaan tosielämätvroskaa :D Halvinta p#sk## tuottaa ja siksi telkku sitä täynnä. Tehty niille jolla ei ole aivoja? Katson vanhoja kunnon tv-sarjoja:Frendit, Sainfield, Frasier jne. dvd:ltä (ilman mainoksia). Mulla ei ole myöskään mitään Netflixiä tai vastaavaa kun en kerkeä tv:tä paljoakaan katsomaan (tai sanotaan että haluan sijoittaa aikanani johonkin fiksumpaan). Tälläisiä perinteisiä sitcomtv-sarjoja ei taideta edes tänä päivä tuottaa(?)

Vierailija
47/86 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin ilmoittautua, mutta sitten tajusin, että Great British Bake Off, Iron Chef ja muut kilpailulliset kokkiohjelmat taitaa olla tosi-teeveetä? Eli sori, väärä hälytys.

Minä kanssa, mutta Muodin huipulle ja Master Chef ovat tosi-TV:tä, eli ne katson.

Vierailija
48/86 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en seuraa tosi tv:tä, mutta minulla on tatuointeja.

Vierailija
49/86 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korkeakoulutettuja (syöpätutkija, keuhkotautien erikoislääkäri, radiologi) ystäviä joilla ei ole edes telkkaria, saati että katsoisivat tosi-tv:tä.

Vierailija
50/86 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun. Inhoan tosi-TV sarjoja yli kaiken. Tylsä, tylsempi, tosi-TV! Suorastaan ihailen ihmisiä joilla riittää kärsivällisyys seurata jotain noin puuduttavaa.

Paitsi tietysti en inhoa Myytinmurtajia jos se lasketaan tuohon kategoriaan.

Vierailija
51/86 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katso tosi-tv:tä. Katson uutiset ja kerran viikossa tätä nykyä Suomen kaunein koti/mökki ohjelmaa. 

En myöskään näpytä kännykkää eli someta. En näe siinä mitään hupia/hyötyä. Myöskään mieheni ei someta tai katso edes urheilua :)

Vapaa-ajalla  ulkoilemme, mökkeilemme ja vietämme lasten kanssa aikaa. Ainoa paheeni on täällä vauva:lla lorviminen :D

Vierailija
52/86 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin tosi-tv. En seuraa temppareita tai sen kaltaisia ohjelmia ollenkaan, mutta Discovery:lta tulevia dokkareita ja ns tosi-tv:tä kyllä (onhan se todellista elämää)

Vierailija
53/86 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/86 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein voisin ilmoittautua, koska Temppareita tai muuta ihmissuhdehuttua en katsoisi, vaikka maksaisitte. Mutta joskus olen eksynyt katsomaan Amazing Racea ja Master Chefiä, joten en taida kuitenkaan täyttää kriteereitä.

Minua on kyllä vähän vaikea löytää muuten kuin sattumalta yhteisten tuttujen kautta, en ole seurustelusovelluksissa.

Vierailija
55/86 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa menee Netflix päälle.. ei muu.

Mutta sitten katson youtubea ja luen iltiksestä temppareiden hurjimmat jutut. Miten on?

Vierailija
57/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tältä palstalta ainakaan.

Vierailija
58/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löytää salilta tai ulkoa luonnosta, lenkiltä, samoilemasta metsästä, viljelypalstalta tai takapihalta, etenkin kesäisin mökiltä ja mereltä.

Vierailija
59/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katso, mutta en etsi miestä jolla on outoja perusteita valita nainen.

Vierailija
60/86 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en katso tosi-tv:tä. Katson uutiset ja kerran viikossa tätä nykyä Suomen kaunein koti/mökki ohjelmaa. 

En myöskään näpytä kännykkää eli someta. En näe siinä mitään hupia/hyötyä. Myöskään mieheni ei someta tai katso edes urheilua :)

Vapaa-ajalla  ulkoilemme, mökkeilemme ja vietämme lasten kanssa aikaa. Ainoa paheeni on täällä vauva:lla lorviminen :D

En someta - kirjoittaa nainen vauvapalstalla :D. Aamun virallinen oksymoroni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme