Mistä löytää naisen, joka ei ikinä katso tosi-TV:tä?
Millaisesta ympäristöstä, tilanteesta, tapahtumasta, nettisaitilta tms löytää naisen, joka inhoaa tosi-TV:tä?
Etsin nimittäin tällaista naista.
Kommentit (86)
Henkiset ihmiset (jooga, meditaatio jne.) ovat päihteettömiä ja harvalla heistä on edes televisiota.
Joogaretriitit
Henkisen kasvun kurssit
Enkelikurssit
Äiti Amman vierailut
Minä Olen messut
Ekokommuunit
Voisinhan kertoa, mistä mut löytää, mutta en halua tulla löydetyksi. Olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäisi miehen, joka ei katso tosi-tv:n toista ilmentymää: urheilua?
Mun eksä. Harraskatolilainen joka ei juurikaan juonut vaikka poltti kyllä. Sittemmin lopetti senkin paheen. Viikonloput meni kirkossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäisi miehen, joka ei katso tosi-tv:n toista ilmentymää: urheilua?
Mun eksä. Harraskatolilainen joka ei juurikaan juonut vaikka poltti kyllä. Sittemmin lopetti senkin paheen. Viikonloput meni kirkossa
Mun nyksä, on viimeisen 20 vuoden aikana katsonut ehkä kerran jotain pyöräilyohjelmaa ja kerran snookeria. Mikä ihanuus <3 Ei oo yhtään uskonnollinenkaan.
Täällä yksi alle 3-kymppinen, tosi-tv ei kiinnosta enkä käytä sosiaalista mediaa. Toki tv löytyy, sillä tykkään pelailla vapaa-ajalla.
Minut löydettiin tinderistä. Profiilini oli vielä ärsyttävä emoji-rivi, mutta niin vain löytyi täydellinen mies, joka on samanlainen.
He ovat siellä missä miehet, jotka eivät vauvapalstaile.
Minä olen sellainen. Valitettavasti olen nykyään varattu, mutta sinkkuna minut löysi Tinderistä.
🙋🏻♀️ En katso ollenkaan tv: tä. Omistan sellaisen muinaisjäänteen, mutta en ole avannut kohta pariin vuoteen:)
Mä en katso ollenkaan. Olen aika työorientoitunut tutkia. Naimisissa jo tosin.
Salattuja elämiä saa katsoa, mutta Hengenvaarallista saalista ei? Voi harmi, minä mieluummin katson ravunpyyntiä Beringinmerellä mitä Salkkareita.
Katson joskus poliiseja, lasketaanko se?
Katselin selviytyjiä teininä 15 vuotta sitten. Lasketaanko se?
Hmm, onko näkövammaisilla jotain treffipalstaa tai - systeemiä? Vaikka voihan olla että tykkäävät silti kuunnella.
Täällä on! En vaan voi katsoa. Mutta olen kohta kuusikymppinen ja miehenkainalo löytyy.
Melkein hihkaisin, mutta minähän katson Sohvaperunoita ja loput tosi-tv:t sen kautta.
Täältä! Olen joko merellä tai museoissa. Televisio löytyy, harvoin päällä.