Nainen, jonka kanssa petin, uhkaa kertoa tyttöystävälleni. HELP!!
Alkuun sanon, että mitään moraalisaarnaa en kaipaa keneltäkään. Muutenkin jo kauhee morkkis ja kaduttaa ja toivon vaan, että pystyisin palata ajassa taaksepäin ja jättää nää typeryydet tekemättä. Eli please, keskittykää itse asiaan.
Eli siis, tyttöystävän kanssa ollaan oltu yhdessä reilu kuusi vuotta, asutaankin samassa kämpässä. Tuossa puolisen vuotta sitten mua alkoi epäilyttää suhteemme jatko, kun luulin, että haluamme eri asioita elämältä ja parisuhteeltamme. No, samaan aikaan tapasin netin kautta erään toisen naisen ja päädyimmekin sitten sänkyyn muutamaan otteeseen. Tää nainen ei sit kuitenkaan oikein lopulta kiinnostanut mua ja yritin lopettaa tapaamiset. Selvisi myös, että olin väärinymmärtänyt tyttöystäväni sanomiset, joten lakkasin miettimästä eroa.
Ongelmaksi muodostui se, että tää toinen nainen ilmeisesti ihastui muhun ja haluaa välttämättä jatkaa tapailua. Hän sai jotenkin myös selville koko nimeni ja tyttöystäväni nimenkin ja on vihjaillut paljastavansa tälle meidän puuhat, ellen jatka hänen tapailuaan. Tajusin myös, että muutamat kuvakaappaukset viestittelyistämme toimivat myös aika uskottavina todisteina tapahtuneesta... Joo, olen idiootti. En ole tavannut häntä kahteen kuukauteen ja haluaisin hänestä vain eroon. Viesteihinsä olen jotenkin vastaillut, kun pelkään, että jos hän menettää toivon siitä että edelleen tapaisin häntä, hän todennäköisesti ottaisi yhteyttä tyttöystävääni.
Rakastan tyttöystävääni ja kaikista eniten haluan vain olla hänen kanssaan. En voi kuitenkaan kertoa hänelle totuutta koska mulla ei ole mitään syytä uskoa, että hän haluasi jatkaa kanssani jos tietäisi, että petin. Eksästään hän erosi juuri sen takia, että häntä petettiin. Mitä voin siis tehdä varmistaakseni, että parisuhteeni jatkuu ja pääsisin eroon tosta toisesta muijasta? Vastailen hänelle jo hyvin lyhyesti enkä juuri edes kysele häneltä mitään tai muuten suuresti osoita häneen mielenkiintoa, mutta en tietenkään voi suututtaa häntä. Tapaamiset olen väistellyt eri tekosyin, vedonnut työkiireisiin ja työmatkoihin ja kaikkeen muuhun mahdolliseen, mutta pelkään, että häneltä loppuu kärsivällisyys kohta. Kertokaa mitä kannattaisi tehdä. Olen aika epätoivoinen tän tilanteen suhteen.. ja edelleen sanon, että moraalisaarnoja en kaipaa. Olen läksyni oppinut.
Kommentit (93)
Niin. Siksi varatut leikkivät vain keskenään, jos leikkivät. Maksat nyt oppirahasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole oppinut mitään. Kanna vastuusi ja kerro ennen, kuin tuo toinen nainen kertoo. Mitä vaikeaa kertoa? Pelkäät vain itsekkäistä syistä.
Meillä on todella hyvä parisuhde. Ollaan todella onnellisia yhdessä enkä todellakaan halua aiheuttaa tyttöystävälleni mielipahaa.
Ap
Olet jo aiheuttanut, typerys. Miksi petit, jos kaikki on niin hyvin? 😂
Onko lukeminen hankalaa? Silloin kun petin, luulin ettei suhteellamme ollut tulevaisuutta
Ap
Yhyy, ehkä tyttiksesi ajatteli samoin ja kävi toisen miehen kainalossa.
Jatka kummankin panemista. Tadaa problem solved
Vierailija kirjoitti:
Uuh en tiedä. Väsytystaistelu. Heittäidy tylsäksi tai idiootiksi pikkuhiljaa. Toimi niin, että tämän toisen naisen kiinnostus pikkuhiljaa lopahtaa. Jossain vaiheessa hän siirtyy kyllä eteenpäin. Älä naura hänen vitseilleen, ole kuin et ymmärtäisi niitä. Mieti pitkäpiimäisintä ja vähimmän kiinnostavaa ihmistä, jonka tunnet ja ole hän. Kehitä luulosairaus hänen suuntaansa, ala valitella vaikka eturauhasvaivoja. Ole tylsä, ole niin käsittämättömän tylsä ja hidasälyinen kuin osaat. Kerro vitsejä, joissa ei ole sitä huippukohtaa ole ollenkaan tai ymmärrä se väärin.
Hän on ihastunut sinuun, ole siis joku muu.
Oho, oikeita neuvoja!
Toivottavasti saat ansioisi mukaan
Vaikuttaa siltä ettei AP tiedä mitä haluaa.
Jos se toinen nainen lopettaa yhteydenpidon, niin jää silti haikailemaan sen perään jonkin ajan päästä kun oma nainen ei taas väliaikaisesti kiinnostakaan.
Kunhan vaimo ei saa tietää kummastakaan, tyttöystävästä tai heilasta niin kaikki on hyvin.
Kyllä se totuus sieltä ilmi tulee. Ihmettelen jos ensimmäinen ei jo tiedä toisesta. Kyllä sen vaan tietää. Totuus tulee ilmi aina, ennemmin tai myöhemmin.
Itse olen sinkku ja suhteessa varattuun koska rakastuin. En tiedä vielä mitä teen (kivittäkää vaan). Olen melko varma et tän tapauksen vaimo tietää mutta ei välitä koska tahtoo pitää kulissit. Osa musta toivoo että jäätäis kiinni koska en ole itse tarpeeksi vahva lopettamaan suhdetta. Eikä mieskään. En tiedä löydänkö koskaan yhtä ihanaa.
Nainen usein vaistoaa pettämisen, ei ehkä ole varma, mutta vaistoaa kuitenin, että niin voi olla.
Kerro tyttöystävällesi ja aloita tarinasi siitä, ettet tiennyt varmasti, onko teillä yhteistä tulevaisuutta. Ölä kuitenkaan mollaa ulkopuolista naista, vika on sinun. Monin nainen on tämän antanut anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole oppinut mitään. Kanna vastuusi ja kerro ennen, kuin tuo toinen nainen kertoo. Mitä vaikeaa kertoa? Pelkäät vain itsekkäistä syistä.
Meillä on todella hyvä parisuhde. Ollaan todella onnellisia yhdessä enkä todellakaan halua aiheuttaa tyttöystävälleni mielipahaa.
Ap
Lepyttelet tyttöystäväsi mielipahaa kehaisemalla että hänellä on paljon kivemmat vitut kuin tällä sivupanolla. Varmasti arvostaa.
Selkärangaton niljake. Ei siksi että petit, vaan siksi että et sen jälkeen eronnut heti. Onko tyttöystäväsi sanonut että haluaa olla petturimiehen kanssa? Tuskin. Oikea teko on lähteä, sen jälkeen kun on kertonut mitä tuli tehtyä.
Aikuinen ihminen on vastuussa vain itse omista tekemisistään. Aikuinen ihminen myös ymmärtää, että pettämiseen johtaneet syyt johtuu vain ja ainoastaan itsestä, ei muista. Huonosta parisuhteesta pääsee pois, ellei halua keskustella ja yrittää parantaa sitä sitä kautta. Pettämiseen on tasan yksi syyllinen ja se on aina pettäjä itse ja pettäjän oma toiminta/toimimattomuus. Ei naisystävä, ei miesystävä, eikä edes se kakkonen. Syyllinen löytyy peilistä.
Pettäminen on aina tietoinen valinta, silloin tekee ihan itse sen valinnan, petänkö, vai eroanko, vai keskustelenko puolison kanssa. Vain pettäjä selittelee, normaali selkärankainen ihminen ei sitä tee.