Nainen, jonka kanssa petin, uhkaa kertoa tyttöystävälleni. HELP!!
Alkuun sanon, että mitään moraalisaarnaa en kaipaa keneltäkään. Muutenkin jo kauhee morkkis ja kaduttaa ja toivon vaan, että pystyisin palata ajassa taaksepäin ja jättää nää typeryydet tekemättä. Eli please, keskittykää itse asiaan.
Eli siis, tyttöystävän kanssa ollaan oltu yhdessä reilu kuusi vuotta, asutaankin samassa kämpässä. Tuossa puolisen vuotta sitten mua alkoi epäilyttää suhteemme jatko, kun luulin, että haluamme eri asioita elämältä ja parisuhteeltamme. No, samaan aikaan tapasin netin kautta erään toisen naisen ja päädyimmekin sitten sänkyyn muutamaan otteeseen. Tää nainen ei sit kuitenkaan oikein lopulta kiinnostanut mua ja yritin lopettaa tapaamiset. Selvisi myös, että olin väärinymmärtänyt tyttöystäväni sanomiset, joten lakkasin miettimästä eroa.
Ongelmaksi muodostui se, että tää toinen nainen ilmeisesti ihastui muhun ja haluaa välttämättä jatkaa tapailua. Hän sai jotenkin myös selville koko nimeni ja tyttöystäväni nimenkin ja on vihjaillut paljastavansa tälle meidän puuhat, ellen jatka hänen tapailuaan. Tajusin myös, että muutamat kuvakaappaukset viestittelyistämme toimivat myös aika uskottavina todisteina tapahtuneesta... Joo, olen idiootti. En ole tavannut häntä kahteen kuukauteen ja haluaisin hänestä vain eroon. Viesteihinsä olen jotenkin vastaillut, kun pelkään, että jos hän menettää toivon siitä että edelleen tapaisin häntä, hän todennäköisesti ottaisi yhteyttä tyttöystävääni.
Rakastan tyttöystävääni ja kaikista eniten haluan vain olla hänen kanssaan. En voi kuitenkaan kertoa hänelle totuutta koska mulla ei ole mitään syytä uskoa, että hän haluasi jatkaa kanssani jos tietäisi, että petin. Eksästään hän erosi juuri sen takia, että häntä petettiin. Mitä voin siis tehdä varmistaakseni, että parisuhteeni jatkuu ja pääsisin eroon tosta toisesta muijasta? Vastailen hänelle jo hyvin lyhyesti enkä juuri edes kysele häneltä mitään tai muuten suuresti osoita häneen mielenkiintoa, mutta en tietenkään voi suututtaa häntä. Tapaamiset olen väistellyt eri tekosyin, vedonnut työkiireisiin ja työmatkoihin ja kaikkeen muuhun mahdolliseen, mutta pelkään, että häneltä loppuu kärsivällisyys kohta. Kertokaa mitä kannattaisi tehdä. Olen aika epätoivoinen tän tilanteen suhteen.. ja edelleen sanon, että moraalisaarnoja en kaipaa. Olen läksyni oppinut.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole oppinut mitään. Kanna vastuusi ja kerro ennen, kuin tuo toinen nainen kertoo. Mitä vaikeaa kertoa? Pelkäät vain itsekkäistä syistä.
Meillä on todella hyvä parisuhde. Ollaan todella onnellisia yhdessä enkä todellakaan halua aiheuttaa tyttöystävälleni mielipahaa.
Ap
Olet jo aiheuttanut, typerys. Miksi petit, jos kaikki on niin hyvin? 😂
Onko lukeminen hankalaa? Silloin kun petin, luulin ettei suhteellamme ollut tulevaisuutta
Ap
Silloin siitä suhteen tilasta keskutellaan sen kumppanin kanssa. Ei se pettämään oikeuta. Mikä ihmeen mikkihiiri sinä olet ? Et ainakaan mies.
Olet valinnut, että suhteenne ei mene samaan suuntaan. Alkoiko tyttöystäväsi puhua lapsista vai mikä sinut pelästytti? Kohtaa mokasi ihan tosissaan, teit halpamaisen tempun ja petit luottamuksen hetkellä, jolloin sinun olisi pitänyt selvittää tilanne nykyisen kanssa. Et pääse eroon tilanteesta koskaan, voit vain valita tuleeko se esiin nyt vai myöhemmin.
Olet valinnut pettää. Nyt on seurausten vuoro. Anteeksianto olisi ollut mahdollista, mikäli siitä olisi heti kerrottu. Mitä kauemmin valhetta on jatkunut , sitä nopeammin saat potkun persauksiin.
Sinä et enää pysty korjaamaan tilannetta mitenkään. Kaikki on muiden käsissä.
Asetu tyttöystäväsi asemaan. Mikä ero olisi sillä, että kuulisit pettämisestä tuolta vieraalta naiselta tai seurustelukumppaniltasi? Jos tuo vieras nainen ei ottaisikaan yhteyttä, haluaisitko kumppanisi kertovan sinulle seikkailuistaan vai olisitko mieluummin tietämättä? Palaisiko suhteenne ennalleen, ja jollei, miten se muuttuisi, kannattaisiko sitä jatkaa ja millä hinnalla?
"Tuossa puolisen vuotta sitten mua alkoi epäilyttää suhteemme jatko, kun luulin, että haluamme eri asioita elämältä ja parisuhteeltamme."
Tämä on aika huono juttu: lähdit etsimään parempaa, ja kun et löytänytkään, palasit takaisin. Oletko varma siitä, että tämä ei toistu, kun seuraavan kerran suhde alkaa väljähtyä tai tulee väärinkäsityksiä? Millä tavalla voisit vakuuttaa tyttöystäväsi siitä, että hän ei ole sinulle "paremman puutteessa" -kumppani? (Niin no, hänhän on sitä, sen tulit jo osoittaneeksi.) Ja taas: jos itse olisit tyttöystäväsi asemassa, miten haluaisit tilannetta hoidettavan?
Antaisin mielelläni sinulle valmiin ratkaisun, mutta sellaista ei ole olemassa. Valmistaudu jo etukäteen hyväksymään se, että tilanne ei etene sinun mielesi mukaan. Ja jos tyttöystäväsi suostuu jatkamaan kanssasi, muista, että seuraavalla kerralla hän ei välttämättä olekaan yhtä ymmärtäväinen.
Jos on näin, että todisteita ja kaikkea, niin kerrot ite eka. Hieman paremmat mahikset pelastaa suhde, kuin jos tyttösi kuulee muualta, esim. tältä toiselta naiselta.
Laitapa yhteystiedot niin autan mielelläni ja lähetän linkin keskusteluun tyttöystävällesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole oppinut mitään. Kanna vastuusi ja kerro ennen, kuin tuo toinen nainen kertoo. Mitä vaikeaa kertoa? Pelkäät vain itsekkäistä syistä.
Meillä on todella hyvä parisuhde. Ollaan todella onnellisia yhdessä enkä todellakaan halua aiheuttaa tyttöystävälleni mielipahaa.
Ap
Olet jo aiheuttanut, typerys. Miksi petit, jos kaikki on niin hyvin? 😂
Onko lukeminen hankalaa? Silloin kun petin, luulin ettei suhteellamme ollut tulevaisuutta
Ap
Jos luulit ettei suhteella ole tulevaisuutta, MIKSET ERONNUT?! Jokainen selkärankainen munat omaava tekee niin. Sinä taas selkeästi halveksit tyttöystävääsi vaikka väität toista. Teot kertovat enemmän kuin sanat.
Olet hal vek sit ta va limaklöntti etkä ole edes säälin arvoinen. Muuta saarelle jossa ei asu muita jolloin voit satuttaa vain itseäsi.
Sulla ei ole kaikki ihan kotona kun pieni väärinkäsitys ajaa pettämään. Et sitten voinut ihan vaan puhua sille tyttöystävälle, niin ei olisi tarvinnut uittaa munaa väärässä reiässä? Noin heikko ja keskenkasvuinen ansaitsee kumppanikseen vain toisen luuserin, joka kiristää olemaan yhdessä kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä olisi kannattanut muistaa ennenkuin heiluttelit elintäsi viemäreissä.
Pikku vinkki ap tulevaisuuden varalle. Jos parisuhteessa luulee, ettei suhteella ole tulevaisuutta, kannattaa avata suunsa ja selvittää asia. Sen sijaan ei kannata lähteä heti etsimään uutta suhdetta tai etsiä seksiseuraa. Nyt on kakka housussa ja on siivouksen paikka. Kerro koko tilanne tyttöystävällesi ja katso mitä tapahtuu, mutta älä valehtele tai salaa enää mitään. Jos todella etsit aitoa ihmissuhdetta rinnallesi, se ei saa perustua valheelle. Tämä auttaa sinua myös jatkossa siinä, ettet joudu kuvailemaasi tilanteeseen. Tuollaisen lieron kanssa en itse olisI hetkeäkään. Minulle tärkeintä suhteessa on luottamus ja suoraselkäinen kyky ottaa vastuu asioista ja teoista tässä ja nyt.
Kerrot tuon juuri, että olit turhautunut ja ymmärtänyt väärin jotain tyttöystäväsi puheita tulevaisuidestanne. Ja siksi menit tekemään tuon.
Ja kirjoitatte vaikka yhdessä sille väärässä luulossa olevalle naiselle viestin, että hyvää jatkoa sinulle.
Salailukortti ei nyt ole hyvä ratkaisu
Vierailija kirjoitti:
Kumppaniaan rakastava ja kunnioittava ihminen ei petä. On ihan sama mitä selittelet itsellesi, mutta näin se vain on. Ainoa huolesi liittyy siihen, että SINÄ et jää kiinni tehtyäsi ikävimmän tempun ikinä. Olet huolissasi vai ITSESTÄSI. Jos vähääkään kunnoitat tyttöystävääsi sinä kerrot asian suoraselkäisesti ihan itse. Taas yksi lapamato mies , joka yrittää luikerrella omista teoistaan kuin koira veräjästä.
Äläpäs loukkaa lapamatoja. Niilläkin on enemmän selkärankaa kuin ap:lla (pätee kaikkiin pettäjiin).
Ap. Ole huoleti. Jos sinut käräytetään, sano vain, että joku nainen piiritti sinua, mutta ei ole tapahtunut mitään. Sanot vain, että et edes tunne sitä näistä.
Se on jännä juttu, kun nämä pettäjät ovat aina vain huolissaan itsestää ja siitä miten heille käy . Ap väittää kovin rakastavansa tyttistään, mutta ei yhden yhtä kertaa ole ollut huolissaan tyttöystävän psyykestä, tai hänen hyvinvoinnistaan tapauksen vuoksi. Ainoa mikä huolettaa on oma itse ja itselleen tapahtuvat asiat.
Todellakin on perää siinä, että pettävät ihmiset ovat sieltä itsekkäimmästä päästä. Minä minä minä minä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onnellinen ei tee syrjähyppyjä🐷
Vierailija kirjoitti:
Kerrot tuon juuri, että olit turhautunut ja ymmärtänyt väärin jotain tyttöystäväsi puheita tulevaisuidestanne. Ja siksi menit tekemään tuon.
Ja kirjoitatte vaikka yhdessä sille väärässä luulossa olevalle naiselle viestin, että hyvää jatkoa sinulle.
Jep jep. Jokainen petetty nainen haluaa kirjoittaa petturiukkonsa kanssa sille toiselle naiselle viestin ja toivotella hyvää jatkoa. Stten vaan jatketaan niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Turhautuneena dippasi munaa vieraaseen reikään?
Selvä!
Joo, parasta kertoa itse. Suhteessannehan ei ole kaikki ollut kunnossa, jos tuollaiseen ajauduit, miksi et ottanut puheeksi tätä mahdollista väärinymmärrystä? Suhde, jossa ei osata puhua asioista ei toimi.
Jos suhteenne tähän kaatuu, niin sinulla on mahdollisuus etsiä sellainen suhde, joka on kaikin puolin tyydyttävä. Samoin kuin tyttöystävälläsikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lausunto on aika tavalla ristiriidassa touhujesi kanssa.
Aina kannattaa kiistää. Ja ei saa selitellä.
Kiistä, kiistä, kiistä.