Stefan haetutti Sofian bestikset Stadista helikopterilla Hankoon
Yllätti Sofian. Sofia kutsui parhaat tyttöystävänsä Hankoon. Stefan halusi tarjota mahdollisimman mahtavan kyydin, vuokrasi helikopterin ja lentäjän, helikopteri haki tyttöset Stadista ja lensi ja laskeutui suoraan Stefun Hangon tiluksien pellolle. Näistä myös videoita rakastavainsten instoissa.
Kommentit (967)
Vierailija kirjoitti:
Martinan ja Stefun riidoista on uutisoitu paljon, mutta ei syytä riitoihin. Onko syy päihteiden käyttö? Kun sisko kuoli huumeisiin, on varmasti vaikea katsoa vieressä aineita käyttävää miestä.
Samaa itseasiassa mietin. Päihteet ja uskottomuus, olisihan siinä kova paikka itse kullekin katsella sen rakkaan toimintaa perheellisenä. Ehkäpä sitten viiskymppisenä rauhoittuu, mutta se on pitkä aika odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä huoltajuusasiassa on vaan sellanen juttu, että Stefanin meno ei Martinaa haitannut kun raha ratkaisi, kuten hän on itse sanonut. Eron jälkeen tietenkin alkaa häiritä...En puolusta Stefania, mutta noiden suhde oli outo. Hyvä jos molemmat pääsevät eteenpäin elämässä.
Mikä meno, onko pidempään käyttänyt aineita, ajellut päihtyneenä, sylkenyt ja uhannut hakata Martinan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahahahaha googlasin ”Esko Eerikäinen lihapulla” ja löysin ne uutiset.
En oo päässyt vielä ensimmäistä lausetta pidemmälle kun kuolen jo nauruun :D”häntä ahdistelee mystinen lihapullamies, jonka spekuloitiin olevan Martina Aitolehden mies Esko Eerikäinen”
Ei vttttuuuuuu lmao
Googlasin myös ja repesin ääneen. Sitä ei usein tapahdu kun lukee av:ta. Nää S+T-M keskustelut on ihan parasta viihdettä, ai luoja mitä tapauksia yksi ja toinen. Kiitos teille kaikille <3
Niin on
Suosittelen googlaamaan:
Esko Eerikäinen lihapullamies
Päivän parhaat naurut!
Mystinen lihapullamies :D :D
Mä en kestä!
Stefanin käytös täysin bipolaarista ja päihteet vielä lisäävät kierroksia. Kunpa sukulaiset pakottaisivat hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä huoltajuusasiassa on vaan sellanen juttu, että Stefanin meno ei Martinaa haitannut kun raha ratkaisi, kuten hän on itse sanonut. Eron jälkeen tietenkin alkaa häiritä...En puolusta Stefania, mutta noiden suhde oli outo. Hyvä jos molemmat pääsevät eteenpäin elämässä.
Mikä meno, onko pidempään käyttänyt aineita, ajellut päihtyneenä, sylkenyt ja uhannut hakata Martinan?
On voinut olla myös toisinpäin...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aikoinaan ohjelmansa aikana kerrottiin selvästi, että on ammattilaisten "hengen/meripelastus"-koulutus hänellä käytynä (en tiedä virallista nimeä). Tuskin omaa ohjelmaa joku uimataidoton misukka olisi saanut, todistukset pitää olla kunnossa. Kova sillä kunto on, ja lajit aika hevit, ei mitään pientä vesijumppaa. Vaatii tahtoa ja sisua. Suuntaisi sen nyt vaan oikeaan paikkaan.
Niin? Mitä tekemistä on hengenpelastuskoulutuksella ja liikunta/ravitsemusvalmennuksella?
Kunto on aika monella kova ja oma syöminenkin voi olla kunnossa. Nämä eivät kuitenkaan MITENKÄÄN pätevöitä ohjaamaan muita.
Lisäsin asian vain sen takia, kun mielestäni annettiin ymmärtää, että Martina on melkein kuin "luku- ja kirjoitustaidoton" ääliö. Ansioitakin on, mutta jostain kumman syystä nuo hyvät puolet jää aina mainitsematta :)
Ja eikös ihmisen elämä koostu erilaisista ansioista/koulutuksista/kokemuksista. Rekryissäkin kysytään aika laajaltikin harrastuksista jne. eli halutaan saada kattava kuva henkilöstä.
Jos ei mainittu kurssitus annakaan pätevyyttä hyvinvointialalla toimimiseen, niin ainakin luotettavuutta, ainakin paremmin kuin muikistelu leikellyn pärstän kanssa vuositolkulla ottamassa omasta lärvistään kuvia kylppärin peilin edessä.
Niin, edelleenkään se, että joku on kenties sinun mielestäsi vielä epäpätevämpi (sinulla on varmaan perusteet) ei tee tätä toista yhtään millään tavalla päteväksi. Minä totesin, etten ostaisi palveluita kummaltakaan.
En tiedä sinun koulutuksestasi, mutta minun töihini tarvitaan korkeakoulututkinto. Silloinkin kun sitä ei ollut, tarvittiin tutkinto, josta työnantaja tiesi, että olen pätevä. Pätevyyttä kun ei voi arvioida tuollaisista ”olen käynyt kaikenlaisia kursseja” ilman, että kerrot _mitä_ kursseja ja mihin pätevyys perustuu. Oma hyvä kunto tai itsellesi sopiva syöminen ei pätevöitä ko. alalle. Eivätkä viihdeohjelmat.
No korkeakoulutettu on hyvä, ja yrittää niin halutessaan lukea "rivien välistä", eli ihan yleiskuvaa oli tarkoitus painottaa.
Lähinnä kyse oli kommentoinnissa alun perin se, että M ei ole pätevä tekemään noita tuon alan töitä, koska ei ole koulutusta tai siis tutkintoa. Minä vain lisäsin, että herättää kuitenkin luottamusta noinkin vaativan taidon (meripelastus) pätevyys, kuten hänellä on. Jotkut asiakkaat voivat siis luottaa jo tähän. Häntä kun aika räikeästi painetaan alas, vaikka on hyviäkin asioita. Jotain positiivistakin, jos sopii...
Eipä mulla muuta. Paitsi, että mielestäni meidän kommentoijien koulutukset eivät kuulu tähän soppaan. Minullakin on omani, ihan kiitettävä, eipä siinä mitään. Mutta voithan aina otollisessa tilanteessa mainita, että pätevyyttä löytyy, ole hyvä vaan.
LapsiPois kirjoitti:
Sosiaalialan töitä tekevänä olen 100% varma että rattijuopumus, huumausainerikos, äidin epäilty pahoinpitely lapsen ollessa läsnä riittävät siihen ettei Stefan tule saamaan tapaamisia kuin valvotusti ja tämän jälkeen seulat joksikin aikaa... Martinan menneisyys 5-10-15v takaa ei näissä vuoden 2020 asioissa paina ja voi kun se näitä Sanna-**76 yms painaa (ks. Insta) . Martina on hoitanut lapsia koko suhteen ajan lähestulkoon yksin (koulut, ruuat, vatteet, harrastukset jne) Stefan päihtellyt, pannut miten huvittaa. Itse en antaisu enää Martinan Isben tavata kuin iso vanhempia ja tuon pelle-thermanin potkaisisin kuviosta pois yhtä kiivaasti kun Sohva vaihtaa miestä rahojen loputtua. Tämä on tarinan aurinkopuoli, että Isabella pääsee päihde kuvatuksesta, joka hänen äitiään julkisesti haukkuu ja pettää eroon ja saa esim. Eskosta miehen mallin. Olen varma ettei tämä Stefania edes haittaa vaikka hylkää lapsen ja Sohva on enemmän kun tyytyväinen että 100% huomioi menee häneen ja saa olla iilimatona Stefun mun*n päässä 24/7.
Työajalla huutelet täällä? Keskityhän nyt siihen työntekoon, äläkä täällä mussuta.
Vierailija kirjoitti:
Stefanin käytös täysin bipolaarista ja päihteet vielä lisäävät kierroksia. Kunpa sukulaiset pakottaisivat hoitoon.
Voi helvetti, mitä porukkaa täällä pyörii:
Ladtenvalvojia, lastensuojelun sosiaalityöntekijöitä ja nyt ihka-aito psykiatri tekee online-diagnooseja.
Hei oikeesti!
Kuulehan sosiaalialan ihminen. En lainaa sinua, koska viestisi on vähintäänkin ala-arvoinen.
Sinä et tiedä, mitä tarkalleen ottaen ko. perheessä on tapahtunut, sen varmasti selvittävät oikeat ammattilaiset.
Toimin itse yhteistyössä sosiaalialan ihmisten kanssa eikä ainakaan yksikään minun tuntemistani:
1) Ottaisi puolta lainkaan vaan tutkisi asian. Huom. tutkisi eikä väittäisi mitään julkisuudessa esiintyneiden tietojen perusteella.
2) Nimittelisi, kuten sinä teet.
3) Levitteli itse sepittämäänsä tai täydentämäänsä tarinaa verkossa, koska se on vastoin ammattietiikkaa. Lisäksi jos sosiaalialan ihmiset toimisivat noin, se heikentäisi luottamusta viranomaiseen, jota kukaan alalla oikeasti toimiva ei tahdo.
Stefanin ja Martinan eron myötä:
1. Nyrkki-Marasta on tullut yhdessä yössä Äiti Maria, sorry... Äiti Martina...jota palvotaan ja ylistetään
2. Ja Mystisestä lihapullamies Eskosta on tullut Vuoden Mies ja Isä, jota palvotaan ja ylistetään.
Tämä on kuin sairasta painajaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti, mitä porukkaa täällä pyörii:
Ladtenvalvojia, lastensuojelun sosiaalityöntekijöitä ja nyt ihka-aito psykiatri tekee online-diagnooseja.
Hei oikeesti!
No ihan oikeesti näköjään ;D
Asiatuntijoiden tekstit täynnä virheitä ja paranoiaa, psykiatrien diagnoosina joka sivulla vähintään yksi narsismi, sossutäti puhuu 'Pelle-Termannista ja Sohvasta'. löytyy pehmoisia puhuva lastensuojeluvalvoja ja varmaan eläinsuojeluvalvojakin!
Piti siivota ja istuttaa kukkia, mutta eihän tästä koneen äärestä näytä pääsevän mihinkään! ;D
Vierailija kirjoitti:
Tämä jankuttaja puhuu yksinkertaisesti paskaa. Millään vuosien takaisilla jutuilla ei todellakaan ole mitään merkitystä, vain nykyhetkeä ja lähimenneisyyttä katsotaan. T. Ls-sossu
No asiantuntija kerro meille sitten onko lastensuojelu aina oltava mukana kun huoltajuutta päätetään? Voivatko vanhemmat sopia asiasta ilman ulkopuolisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On voinut olla myös toisinpäin...!
Ai että aikuinen mies toistaisi vain käytösmallia muilta. No just.
Vierailija kirjoitti:
Stefanin ja Martinan eron myötä:
1. Nyrkki-Marasta on tullut yhdessä yössä Äiti Maria, sorry... Äiti Martina...jota palvotaan ja ylistetään
2. Ja Mystisestä lihapullamies Eskosta on tullut Vuoden Mies ja Isä, jota palvotaan ja ylistetään.
Tämä on kuin sairasta painajaista.
Lihapullamies ja äidilliset otteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aikoinaan ohjelmansa aikana kerrottiin selvästi, että on ammattilaisten "hengen/meripelastus"-koulutus hänellä käytynä (en tiedä virallista nimeä). Tuskin omaa ohjelmaa joku uimataidoton misukka olisi saanut, todistukset pitää olla kunnossa. Kova sillä kunto on, ja lajit aika hevit, ei mitään pientä vesijumppaa. Vaatii tahtoa ja sisua. Suuntaisi sen nyt vaan oikeaan paikkaan.
Niin? Mitä tekemistä on hengenpelastuskoulutuksella ja liikunta/ravitsemusvalmennuksella?
Kunto on aika monella kova ja oma syöminenkin voi olla kunnossa. Nämä eivät kuitenkaan MITENKÄÄN pätevöitä ohjaamaan muita.
Lisäsin asian vain sen takia, kun mielestäni annettiin ymmärtää, että Martina on melkein kuin "luku- ja kirjoitustaidoton" ääliö. Ansioitakin on, mutta jostain kumman syystä nuo hyvät puolet jää aina mainitsematta :)
Ja eikös ihmisen elämä koostu erilaisista ansioista/koulutuksista/kokemuksista. Rekryissäkin kysytään aika laajaltikin harrastuksista jne. eli halutaan saada kattava kuva henkilöstä.
Jos ei mainittu kurssitus annakaan pätevyyttä hyvinvointialalla toimimiseen, niin ainakin luotettavuutta, ainakin paremmin kuin muikistelu leikellyn pärstän kanssa vuositolkulla ottamassa omasta lärvistään kuvia kylppärin peilin edessä.Niin, edelleenkään se, että joku on kenties sinun mielestäsi vielä epäpätevämpi (sinulla on varmaan perusteet) ei tee tätä toista yhtään millään tavalla päteväksi. Minä totesin, etten ostaisi palveluita kummaltakaan.
En tiedä sinun koulutuksestasi, mutta minun töihini tarvitaan korkeakoulututkinto. Silloinkin kun sitä ei ollut, tarvittiin tutkinto, josta työnantaja tiesi, että olen pätevä. Pätevyyttä kun ei voi arvioida tuollaisista ”olen käynyt kaikenlaisia kursseja” ilman, että kerrot _mitä_ kursseja ja mihin pätevyys perustuu. Oma hyvä kunto tai itsellesi sopiva syöminen ei pätevöitä ko. alalle. Eivätkä viihdeohjelmat.
No korkeakoulutettu on hyvä, ja yrittää niin halutessaan lukea "rivien välistä", eli ihan yleiskuvaa oli tarkoitus painottaa.
Lähinnä kyse oli kommentoinnissa alun perin se, että M ei ole pätevä tekemään noita tuon alan töitä, koska ei ole koulutusta tai siis tutkintoa. Minä vain lisäsin, että herättää kuitenkin luottamusta noinkin vaativan taidon (meripelastus) pätevyys, kuten hänellä on. Jotkut asiakkaat voivat siis luottaa jo tähän. Häntä kun aika räikeästi painetaan alas, vaikka on hyviäkin asioita. Jotain positiivistakin, jos sopii...
Eipä mulla muuta. Paitsi, että mielestäni meidän kommentoijien koulutukset eivät kuulu tähän soppaan. Minullakin on omani, ihan kiitettävä, eipä siinä mitään. Mutta voithan aina otollisessa tilanteessa mainita, että pätevyyttä löytyy, ole hyvä vaan.
En minä ainakaan paina alas, otin vain kantaa siihen, että hänellä ei käsittääkseni ole koulutusta ammattiinsa. Olen todella yllättynyt, että osa ihmisistä nykyään tuntuu ostavan terveyteen ja hyvinvointiin (myös psyykkiseen) liittyviä palveluita ihmisiltä, joiden osaamisesta heillä ei ole mitään takeita, vaikka päteviä ammattilaisiakin on.
Mainitsin koulutukseni, koska totesit, että eikös työhaastattelussa kysellä laajasti ihmisestä. Toki kyllä, mutta minä ainakin tarvitsen töihini useampia virallisia koulutuksia, joista pätevyyteni selviää. Siinä eivät puhelahjat tai julkisuus auta, jos ei ole esittää mitään. Ostan myös itse palvelut sellaisilta, joiden pätevyyden voin tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle menny tunteisiin toi kopteri. Tarjouksessa n. 500e/3h, ei ihan mahdoton kenellekkään jos kopterilla lentäminen on ultimate rikkauden osoitus... tirsk.
Voi sua tirsk pissis kenelläkään mennyt tunteisiin. Johan tässä on ihmetelty tämän spektaakkelin syytä ja muidenkin tempausten, tietenkin media kiinnostuu ja Sofia kuvaa someen, jonka stefu hyvin tietää.
Että tirsk vaan itselle.
Ettei ny vähän menny kuitenkin, kun noin tuimasti tartuit.. tirsk, tirsk.
Sinä se et näköjään tajua lainkaan, kun sulle vttuillaan :D eri
Kun tarkasti luet niin kuka tässä v..lee kenelle... tirsk,tirsk. sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä koskaan lakkaa hämmästyttämästä kuinka vahvasti jengi vetää puolia ja herneitä nenään täysin tuntemattomien ja yhdentekevien pikkujulkkisten takia.
"Ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä" kertoo siitä, että saat useinkin omat kiksit "jengin" keskinäisestä kommunikoinnista. Eli et vaan "piipahda, ja hämmästy", vaan toimit pitkäkestoisesti :D Kertoo myös, että vietät paljon aikaa palstalla.
Hämmästyttävää ja aika paradoksaalistakin :D Hämmästellä/ja täten arvostellakin muita, eli toimia itse melkein samalla tavalla. Ja tietäen, että tällaisilla mielipidepalstoilla on porukkaa laidasta laitaan "vetämässä herneitä nenäänsä" yhdestä sun toisesta asiasta.
Jotkut ne vaan on niin kovin jaloja ihmisiä.
Vedit siis tuostakin kommentista herneet nenään :D Ja jaksoit sitä oikein perusteellisti analysoida. Tylsä elämä? Kyllä, käyn itsekin välillä lukemassa tätä viihdyttävää ketjua ja nimenomaan hämmästymässä, kun ei itse pysty samaistumaan tästä kolmikosta kehenkään. Mitenkään jalo tai ketään parempi en silti ole väittänyt olevani. Kerropas sinä, miksi nämä ihmiset menevät sinulla niin tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja kun Eskokin tienaa 80k vuodessa, niin Martinan kanssa voisivat ihan helposti vuokrata asunnon vaikka nyt sieltä Eirasta kun kaksi olisi maksamassa ja Martina sinne kuitenkin haluaa. Mutta eipä niillä taida mitään kipinää enää olla, ainakaan Martinan puolelta.
Eirassa asumiseen tarvitaan vähän enemmänkuin 80K. Varsinkin kun rahaa menee muuhunki mitä tarvitaan, kun yritetään leikkiä rikasta.
Oletko TYHMÄ? Sanoinkin että jos maksajana on KAKSI, joista toinen tienaa 100k ja toinen 80k vuodessa. En ymmärrä miksi jotkut (stadilaiset) välittää sellaista mielikuvaa että pitää olla MILJONÄÄRI että voi asua Eirassa tai edes lähelläkään helsingin keskustaa.
Joo Eirassa on järkyttävät vuokrat, mutta niinkuin sanoin, jos sinne haluaa ja nuo kaksi sankaria olisi yhdessä, niin kyllä he asunnon sieltä saisivat.
Tai vaikka Punavuoresta jossa ei edes ole korkeat vuokrat. Kolmioita saa 1500-1600e/kk ja Martina maksaa nyt 1200-1300e Kalasataman kämpästä.Mä en kyllä ymmärrä, miksi rikas (sic??) ihminen (Martina) asuu vuokralla, varsinkin noilla summilla. Itselläni on esim ihan tavallinen keskiluokkainen palkka, ja silti onnistun maksamaan aika suurta asuntolainaa pois ihan tuosta vaan yksin. Vai onko se kuitenkin sitten niin, että ne piirtää, jolla on liitua?
Ennen kuin ulosottoon merkinnät ovat poistuneet, niin on vaikea saada sekä lainaa, että luottokorttia. Mutta olisihan hän voinut näinä vuosina säästää ja ostaa käteisellä.
Googlasin myös ja repesin ääneen. Sitä ei usein tapahdu kun lukee av:ta. Nää S+T-M keskustelut on ihan parasta viihdettä, ai luoja mitä tapauksia yksi ja toinen. Kiitos teille kaikille <3