Stefan haetutti Sofian bestikset Stadista helikopterilla Hankoon
Yllätti Sofian. Sofia kutsui parhaat tyttöystävänsä Hankoon. Stefan halusi tarjota mahdollisimman mahtavan kyydin, vuokrasi helikopterin ja lentäjän, helikopteri haki tyttöset Stadista ja lensi ja laskeutui suoraan Stefun Hangon tiluksien pellolle. Näistä myös videoita rakastavainsten instoissa.
Kommentit (967)
LapsiPois kirjoitti:
Sosiaalialan töitä tekevänä olen 100% varma että rattijuopumus, huumausainerikos, äidin epäilty pahoinpitely lapsen ollessa läsnä riittävät siihen ettei Stefan tule saamaan tapaamisia kuin valvotusti ja tämän jälkeen seulat joksikin aikaa... Martinan menneisyys 5-10-15v takaa ei näissä vuoden 2020 asioissa paina ja voi kun se näitä Sanna-**76 yms painaa (ks. Insta) . Martina on hoitanut lapsia koko suhteen ajan lähestulkoon yksin (koulut, ruuat, vatteet, harrastukset jne) Stefan päihtellyt, pannut miten huvittaa. Itse en antaisu enää Martinan Isben tavata kuin iso vanhempia ja tuon pelle-thermanin potkaisisin kuviosta pois yhtä kiivaasti kun Sohva vaihtaa miestä rahojen loputtua. Tämä on tarinan aurinkopuoli, että Isabella pääsee päihde kuvatuksesta, joka hänen äitiään julkisesti haukkuu ja pettää eroon ja saa esim. Eskosta miehen mallin. Olen varma ettei tämä Stefania edes haittaa vaikka hylkää lapsen ja Sohva on enemmän kun tyytyväinen että 100% huomioi menee häneen ja saa olla iilimatona Stefun mun*n päässä 24/7.
Mielenkiintoista kielenkäyttöä sosiaalipuolella. Lähihoitajan tutkinto häämöttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja kun Eskokin tienaa 80k vuodessa, niin Martinan kanssa voisivat ihan helposti vuokrata asunnon vaikka nyt sieltä Eirasta kun kaksi olisi maksamassa ja Martina sinne kuitenkin haluaa. Mutta eipä niillä taida mitään kipinää enää olla, ainakaan Martinan puolelta.
Eirassa asumiseen tarvitaan vähän enemmänkuin 80K. Varsinkin kun rahaa menee muuhunki mitä tarvitaan, kun yritetään leikkiä rikasta.
Oletko TYHMÄ? Sanoinkin että jos maksajana on KAKSI, joista toinen tienaa 100k ja toinen 80k vuodessa. En ymmärrä miksi jotkut (stadilaiset) välittää sellaista mielikuvaa että pitää olla MILJONÄÄRI että voi asua Eirassa tai edes lähelläkään helsingin keskustaa.
Joo Eirassa on järkyttävät vuokrat, mutta niinkuin sanoin, jos sinne haluaa ja nuo kaksi sankaria olisi yhdessä, niin kyllä he asunnon sieltä saisivat.
Tai vaikka Punavuoresta jossa ei edes ole korkeat vuokrat. Kolmioita saa 1500-1600e/kk ja Martina maksaa nyt 1200-1300e Kalasataman kämpästä.Mä en kyllä ymmärrä, miksi rikas (sic??) ihminen (Martina) asuu vuokralla, varsinkin noilla summilla. Itselläni on esim ihan tavallinen keskiluokkainen palkka, ja silti onnistun maksamaan aika suurta asuntolainaa pois ihan tuosta vaan yksin. Vai onko se kuitenkin sitten niin, että ne piirtää, jolla on liitua?
Niin. Yllättävän monet rikkaatkin ihmiset asuvat vuokralla. Koska heillä on siihen varaa.
Mutta oikeasti varmaan tiedätkin, että Martinan maksuhäiriötaustalla ei lainaa taida saada. Kunhan nyt halusit kertoa omasta taloustilanteestasi.
Vierailija kirjoitti:
saijepgp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooo, voihan olla, että Niko kertookin poliisille vielä jotain mielenkiintoista Sofian teetarjoiluista Ruisrockissa. Tai jotain muuta muistuu mieleen.
Kannattaa ruveta henkisesti valmistumaan siihen että Sofia saa kesäkuussa sakot ja juttu on hänen kohdaltaan käsitelty. Et pety sitte liikaa.
Emmäkää usko, että Sofialle tuosta sakkoja kummempaa tulee. Ja nyt hänellä on umpirakastunut sakkojenmaksajakin, niin hyvältähän homma hänelle näyttää.
Toi ei kuule ole yhtään varmaan, mitä tuossa vielä käy.
Nikon muistikin on voinut parantua.
Niko tuskin vasikoi, mutta muuta näyttöä voi löytyä ja vaikka ei löytyisi jo nykyiset näytöt osoittaa että on ollut tietoinen. Sofian mainetta ei tulla putsaamaan vaikka kuinka lahjottaisiin toimittajia, menettävät vain uskottavuutensa sillä yrityksellä, ihmiset kyllä muistaa.
Mitä jos tämä koko tempaus on keksittyä ei ole eroa ei muuttoa, ei laukkuja viety. Yritetään vain vedota Sofian syyttömyyteen rikkollisuuden "vastustustajana" mitä jos palaavat yhteen kun tutkinta loppuu ja syytteet luettu, mitä jos romanssilla yritetään peitota muu toiminta? Tuli vaan mieleen.
Yrittiväthän he jo kerran saada puheyhteyden lehtijutun perusteella. Ei mennyt läpi. :)
Miksi laukut olisi viety jos oltaisiin haluttu sofialle lisää syytteitä?
Vierailija kirjoitti:
LapsiPois kirjoitti:
Sosiaalialan töitä tekevänä olen 100% varma että rattijuopumus, huumausainerikos, äidin epäilty pahoinpitely lapsen ollessa läsnä riittävät siihen ettei Stefan tule saamaan tapaamisia kuin valvotusti ja tämän jälkeen seulat joksikin aikaa... Martinan menneisyys 5-10-15v takaa ei näissä vuoden 2020 asioissa paina ja voi kun se näitä Sanna-**76 yms painaa (ks. Insta) . Martina on hoitanut lapsia koko suhteen ajan lähestulkoon yksin (koulut, ruuat, vatteet, harrastukset jne) Stefan päihtellyt, pannut miten huvittaa. Itse en antaisu enää Martinan Isben tavata kuin iso vanhempia ja tuon pelle-thermanin potkaisisin kuviosta pois yhtä kiivaasti kun Sohva vaihtaa miestä rahojen loputtua. Tämä on tarinan aurinkopuoli, että Isabella pääsee päihde kuvatuksesta, joka hänen äitiään julkisesti haukkuu ja pettää eroon ja saa esim. Eskosta miehen mallin. Olen varma ettei tämä Stefania edes haittaa vaikka hylkää lapsen ja Sohva on enemmän kun tyytyväinen että 100% huomioi menee häneen ja saa olla iilimatona Stefun mun*n päässä 24/7.
Periaatteessa olen aika lailla samaa mieltä, mutta tietysti sosiaalialan ammatti?ihmiseltä toivoisi rakentavampaa suhtautumista siihen, että lapsella mahdollisuuksien mukaan säilyisi suhde isään. Siksi vähän kalskahti ikävästi tuo, että isä kokonaa kuvioista pois. Se ei varmaankaan ole lapsen etu, vaan voi kääntyä tunteeksi, että isä on hänet hylännyt.
Todellakin saa mitkä tapaamiset vaan haluaa. Hän kuuluu rikkaaseen ja vaikutusvaltaiseen sukuun.
Tuskin Martina edes kieltää, miksi tekisi tyttärelleen tuollaista hallaa? Menette pahasti asioiden edelle.
Niin sitähän ei tiedä vaikka heidän tuleva lastenvalvoja olisin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sofialla jotain maagisia seksitaitoja?
Se on 'moroccan', kuumien hiekkadyynien peto, joka saa miehet hulluiksi.
Ja näköjään r.a.m.a.d.a.n.i.n vietto parhaimmillaan menossa neidolla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä töitä tämä Sohvi tekee?!
Mitäs luulisit.
Voisko joku kertoa vai jatkuuko ittuilu? Mistä helevetistä mä voin tietää?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitenkään vielä tietää kenen kanssa Stefan vielä tulee lisääntymään ja kenen kanssa Sofia seurustelemaan. Joten ikinä ei kannata sanoa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Joku a kka oli pistänyt Stefulle instaan kommentin että: ei ikinä haluaisi että hänen lastensa äitipuoli ois Sofia tai isä Stefan.
Stefan oli vastannut että onneksi sun ei tarvii ikinä miettiä että sofiasta tulisi äitipuoli tai stefanista isä. 😯Kaiketi tarkoitti että tuolle henkilölle.
Stefanhan on jo isä ja jos seurustelevat on Sofia äitipuoli.
Ei stefu taidan ihan loppuun asti miettiä mitä vastaa.
Itse laittaisin somen kiinni ja kopterin sijaan hakeutuisin terapiaan yksityiselle sinne kun pääsee heti, ahdistukseen lääkitys kuntoon niin ei tarvi juoda tai vetää kamaa, puhelin pois viinakset pois, naiset pois.
Mutta en ole ja Stefan toimikoon kuten parhaakseen näkee ja se näyttää olevan mediapelleily Sofian kanssa, biletys ja kosto martinalle.
Äitipuoli tulee jos menevät naimisiin.
Ei kai sitä seurustelu vielä tee mitään äiti puolta. Eikä Sofian vielä tarvitse edes isabellaan kanssa aikaa viettämään, kyllähän se on isän tehtävä.
Isäähän isabellalla on oikeus tavata.Kyllä äitipuoli on isän puoliso mikäli samassa taloudessa asuvat.
Virallisissa papereissa äitipuoli on lapsen isän uusi vaimo!
Kyllä mutta puhuttaessa tarkoitetaan avovaimon. Uusiperhekuviossa on äitipuoli tai isäpuoli, ilman avioliittoakin.
Varsinaisestihan äitipuoli on vain sellaisella lapsella, jolla ei biologista äitiä ole. Siis sehän on nimityksen alkuperäinen merkitys.
karmiva*isä*PoisKuviosta kirjoitti:
Niin sitähän ei tiedä vaikka heidän tuleva lastenvalvoja olisin ;)
Tunnen työni puolesta kaikki Helsingin lastenvalvojat ja lupaan, ettet ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LapsiPois kirjoitti:
Periaatteessa olen aika lailla samaa mieltä, mutta tietysti sosiaalialan ammatti?ihmiseltä toivoisi rakentavampaa suhtautumista siihen, että lapsella mahdollisuuksien mukaan säilyisi suhde isään. Siksi vähän kalskahti ikävästi tuo, että isä kokonaa kuvioista pois. Se ei varmaankaan ole lapsen etu, vaan voi kääntyä tunteeksi, että isä on hänet hylännyt.
Todellakin saa mitkä tapaamiset vaan haluaa. Hän kuuluu rikkaaseen ja vaikutusvaltaiseen sukuun.
Tuskin Martina edes kieltää, miksi tekisi tyttärelleen tuollaista hallaa? Menette pahasti asioiden edelle.
:D :D Voi luoja missä sinä Seija-M76 elät... jos kuulut rikkaaseen ja vaikutusvaltaiseen sukuun saat kärähtää piristä, rattijuopumuksesta, pahoinpidellä lapsen äidin lapsen ollessa läsnä.. Ei suomessa lahjota tuomareita ja heitetä tiskin alta rahaa.. sitä tapahtuu vain jenkkileffoissa rakas <3 Suomessa sinulta voidaan evätä huoltajuus, tapaamisia valvotaan ja sanoisin että pienemmästäkin kun Stefun viimeaikaiset tempaukset aiheuttavat tämän.. Stefan ei pysty näkemään lasta ennekuin varmuus kuinka usein huumeita kätyttää (kk seulat), pahoinpitely, äidin uhkailu, haukkuminen yms selvillä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saijepgp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooo, voihan olla, että Niko kertookin poliisille vielä jotain mielenkiintoista Sofian teetarjoiluista Ruisrockissa. Tai jotain muuta muistuu mieleen.
Kannattaa ruveta henkisesti valmistumaan siihen että Sofia saa kesäkuussa sakot ja juttu on hänen kohdaltaan käsitelty. Et pety sitte liikaa.
Emmäkää usko, että Sofialle tuosta sakkoja kummempaa tulee. Ja nyt hänellä on umpirakastunut sakkojenmaksajakin, niin hyvältähän homma hänelle näyttää.
Toi ei kuule ole yhtään varmaan, mitä tuossa vielä käy.
Nikon muistikin on voinut parantua.
Niko tuskin vasikoi, mutta muuta näyttöä voi löytyä ja vaikka ei löytyisi jo nykyiset näytöt osoittaa että on ollut tietoinen. Sofian mainetta ei tulla putsaamaan vaikka kuinka lahjottaisiin toimittajia, menettävät vain uskottavuutensa sillä yrityksellä, ihmiset kyllä muistaa.
Mitä jos tämä koko tempaus on keksittyä ei ole eroa ei muuttoa, ei laukkuja viety. Yritetään vain vedota Sofian syyttömyyteen rikkollisuuden "vastustustajana" mitä jos palaavat yhteen kun tutkinta loppuu ja syytteet luettu, mitä jos romanssilla yritetään peitota muu toiminta? Tuli vaan mieleen.
Yrittiväthän he jo kerran saada puheyhteyden lehtijutun perusteella. Ei mennyt läpi. :)
Miksi laukut olisi viety jos oltaisiin haluttu sofialle lisää syytteitä?
Tämä.
MarokonPerät kirjoitti:
Aika munaton on mies jos 10v mököttää lapsensa äidin kanssa, sai kuitenkin tulla mennä, miten halusi kuten Martinakin... Tässä Spermaa ja Blöröä harmittaa se, että Martina palajasti tilanteen R-A perheelle ja Blörö menetti kaunareitakin kieromman kuvoin = Olen hyvä vaimo, odotan miestäni vankilasta ja menen hänen kanssa naimisiin, jolloin sai ilmaisen asunnon, rahat elämiseen jne... Todellisuus on kuitenkin ollut että käynyt pakon edessä virnuilemassa oikeudenkäynneissä juurikin rahan vuoksi ja sivussa pumpannut Stefua joka jo tuolloin järkkäsi synttärit ja hovikusi reppana ajeluttti ympärikyliä.. Nyt isä R-A sai vapautuksen maksumiehen roolista ja tuli osan vaihto niin se näitä harmittaa ja varisinki n Sohvaa sillä nyt pitää pitää römpsä levällä 24/7 ja suu imukupilla ja Spema sille päälle sattuu... ei tarvinnut kun isä R-A maksoi kunnes Martina pilasi kuvion.. Noh Esko oli hienosti kirjoittanut vkloppuna kun hoito Stefun lasta että isä pääsi painaa ja ryyppää, että *Family means no one gets left behinf or forgotten* Sperma on täysin unohtanut lapsensa, hylännyt ja julkisesti yrittää PumppiBarbaran kanssa nöyryyttää lapsen äitiä... Onneksi kuvia varmati vielä muuttuu siten, että Esko ottaa Vicken siskon hoitaakseen ja Isbe lopulta kieltää tämän karmivan isä kuvatuksensa nimen :)
Juurikin näin! Täyttä asiaa 💪
Tässä huoltajuusasiassa on vaan sellanen juttu, että Stefanin meno ei Martinaa haitannut kun raha ratkaisi, kuten hän on itse sanonut. Eron jälkeen tietenkin alkaa häiritä...En puolusta Stefania, mutta noiden suhde oli outo. Hyvä jos molemmat pääsevät eteenpäin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitenkään vielä tietää kenen kanssa Stefan vielä tulee lisääntymään ja kenen kanssa Sofia seurustelemaan. Joten ikinä ei kannata sanoa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Joku a kka oli pistänyt Stefulle instaan kommentin että: ei ikinä haluaisi että hänen lastensa äitipuoli ois Sofia tai isä Stefan.
Stefan oli vastannut että onneksi sun ei tarvii ikinä miettiä että sofiasta tulisi äitipuoli tai stefanista isä. 😯Kaiketi tarkoitti että tuolle henkilölle.
Stefanhan on jo isä ja jos seurustelevat on Sofia äitipuoli.
Ei stefu taidan ihan loppuun asti miettiä mitä vastaa.
Itse laittaisin somen kiinni ja kopterin sijaan hakeutuisin terapiaan yksityiselle sinne kun pääsee heti, ahdistukseen lääkitys kuntoon niin ei tarvi juoda tai vetää kamaa, puhelin pois viinakset pois, naiset pois.
Mutta en ole ja Stefan toimikoon kuten parhaakseen näkee ja se näyttää olevan mediapelleily Sofian kanssa, biletys ja kosto martinalle.
Äitipuoli tulee jos menevät naimisiin.
Ei kai sitä seurustelu vielä tee mitään äiti puolta. Eikä Sofian vielä tarvitse edes isabellaan kanssa aikaa viettämään, kyllähän se on isän tehtävä.
Isäähän isabellalla on oikeus tavata.Kyllä äitipuoli on isän puoliso mikäli samassa taloudessa asuvat.
Virallisissa papereissa äitipuoli on lapsen isän uusi vaimo!
Kyllä mutta puhuttaessa tarkoitetaan avovaimon. Uusiperhekuviossa on äitipuoli tai isäpuoli, ilman avioliittoakin.
Varsinaisestihan äitipuoli on vain sellaisella lapsella, jolla ei biologista äitiä ole. Siis sehän on nimityksen alkuperäinen merkitys.
En jaksa vääntää sun kanssa, viimeinen kerta kun vastaan, puhekielessä äitipuoli ja isäpuoli on vanhemman kanssa avoliitossa asuva.
Virallisesti äitipuoli on isän kanssa aviossa oleva ei biologinen äiti, mutta lapsella silti voi olla biologinen äiti myös äitipuolen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
simeppg kirjoitti:
Sanotaan mitä tahansa Martinasta, niin lapsi on sillä
hoidossa. Isä kunnostaunut biletyksessä ja rahan tuhlaamisessa.
Eiköhän se kerro jo kaiken...vastuusta.
Itseasiassa lihapullamies hoiti viikonlopun molempia, kuljetti ja haki koulusta viikolla. Nouti Isben tallilta jne. eli mitä se kertoo Martinan vastuusta
Koska m hoiti muuton loppuun ja oli töissä. ig:stä näkyi.
Outoa silti että lapsi saa tavata hirveää isäänsä minkä verran vain jos seurustelee äidin kanssa (joka ei myöskään ole puhdas pulmunen). Lapsen oikeudet tulevat uhatuksi silloin kun isä jätti äidin. Outoa. Martinahan olisi kynsin hampain (sic) halunnut jatkaa seurustelua Stefanin kanssa. Miten se nyt yhtäkkiä niin hirveäksi muuttui?
MuistaLääkkeesi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LapsiPois kirjoitti:
:D :D Voi luoja missä sinä Seija-M76 elät... jos kuulut rikkaaseen ja vaikutusvaltaiseen sukuun saat kärähtää piristä, rattijuopumuksesta, pahoinpidellä lapsen äidin lapsen ollessa läsnä.. Ei suomessa lahjota tuomareita ja heitetä tiskin alta rahaa.. sitä tapahtuu vain jenkkileffoissa rakas <3 Suomessa sinulta voidaan evätä huoltajuus, tapaamisia valvotaan ja sanoisin että pienemmästäkin kun Stefun viimeaikaiset tempaukset aiheuttavat tämän.. Stefan ei pysty näkemään lasta ennekuin varmuus kuinka usein huumeita kätyttää (kk seulat), pahoinpitely, äidin uhkailu, haukkuminen yms selvillä..
Vierailija kirjoitti:
Tässä huoltajuusasiassa on vaan sellanen juttu, että Stefanin meno ei Martinaa haitannut kun raha ratkaisi, kuten hän on itse sanonut. Eron jälkeen tietenkin alkaa häiritä...En puolusta Stefania, mutta noiden suhde oli outo. Hyvä jos molemmat pääsevät eteenpäin elämässä.
Stefu kyllä näyttää menevän taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kyllä tietää, mitä Sofia oikein sanoo tai tekee niille miehille, että niillä on lompakko heti ihan levällään. Molemmat Nikot törsäsivät Sofiaan ihan poskettomia summia. Heti suhteen alkuun Niko kakkonen antoi kortit kouraan, kuittasi velat ja sitten hommasi auton. Ja nyt Stefu.
Ja siis Sofian monta kertaa livenä nähneenä, mielestäni hän ei ole mitenkään erikoinen ilmestys. Näyttää todella hyvältä kuvissa ja on selvästi valokuvauksellinen, mutta elävässä elämässä ei mitenkään erikoinen.
Kauneus on katsojan silmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aikoinaan ohjelmansa aikana kerrottiin selvästi, että on ammattilaisten "hengen/meripelastus"-koulutus hänellä käytynä (en tiedä virallista nimeä). Tuskin omaa ohjelmaa joku uimataidoton misukka olisi saanut, todistukset pitää olla kunnossa. Kova sillä kunto on, ja lajit aika hevit, ei mitään pientä vesijumppaa. Vaatii tahtoa ja sisua. Suuntaisi sen nyt vaan oikeaan paikkaan.
Niin? Mitä tekemistä on hengenpelastuskoulutuksella ja liikunta/ravitsemusvalmennuksella?
Kunto on aika monella kova ja oma syöminenkin voi olla kunnossa. Nämä eivät kuitenkaan MITENKÄÄN pätevöitä ohjaamaan muita.
Lisäsin asian vain sen takia, kun mielestäni annettiin ymmärtää, että Martina on melkein kuin "luku- ja kirjoitustaidoton" ääliö. Ansioitakin on, mutta jostain kumman syystä nuo hyvät puolet jää aina mainitsematta :)
Ja eikös ihmisen elämä koostu erilaisista ansioista/koulutuksista/kokemuksista. Rekryissäkin kysytään aika laajaltikin harrastuksista jne. eli halutaan saada kattava kuva henkilöstä.
Jos ei mainittu kurssitus annakaan pätevyyttä hyvinvointialalla toimimiseen, niin ainakin luotettavuutta, ainakin paremmin kuin muikistelu leikellyn pärstän kanssa vuositolkulla ottamassa omasta lärvistään kuvia kylppärin peilin edessä.
Niin, edelleenkään se, että joku on kenties sinun mielestäsi vielä epäpätevämpi (sinulla on varmaan perusteet) ei tee tätä toista yhtään millään tavalla päteväksi. Minä totesin, etten ostaisi palveluita kummaltakaan.
En tiedä sinun koulutuksestasi, mutta minun töihini tarvitaan korkeakoulututkinto. Silloinkin kun sitä ei ollut, tarvittiin tutkinto, josta työnantaja tiesi, että olen pätevä. Pätevyyttä kun ei voi arvioida tuollaisista ”olen käynyt kaikenlaisia kursseja” ilman, että kerrot _mitä_ kursseja ja mihin pätevyys perustuu. Oma hyvä kunto tai itsellesi sopiva syöminen ei pätevöitä ko. alalle. Eivätkä viihdeohjelmat.