Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit 50€ jota ei saisi käyttää mihinkään ns. hyödylliseen (laskut, ruoka, bussilippu, auton tankkaus jne), mihin käyttäisit sen?

Vierailija
17.05.2020 |

Minä kerään, verkkaiseen tahtiin ja rahatilanteen salliessa, yhtä englantilaista astiasarjaa. Minulta puuttuu siitä tiettyjä osia, koska niiden valmistus on lopetettu jo ennen kuin aloin sarjaa kerätä. Muutama osa on ollut ihan mahdoton löytää. Nyt kun minulla ei ole rahaa yhtään mihinkään ylimääräiseen, joku on laittanut eBayhin myyntiin sen vaikeimmin löydettävissä olevan osan. Posteineen se maksaisi 49€. Niin tyypillistä... Ylimääräinen raha menisi siis suoraan siihen.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojalle

Vierailija
22/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin ostamassa vanhalle äidilleni uuden kahvinkeittimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jonkun superpitkän päähieronnan. Se vaan on niin ihanaa.

Vierailija
24/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta ja koska itsekin ihailen englantilaista posliinia, kerro mitä sarjaa keräät. Itse ostin eBaystä ihanat Royal Worcesterin egg coddlerit viime kesänä. Tulee muuten maailman parhaat aamiaismunat haudutellen paksun posliinin sisällä!

Vierailija
25/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hierontaan, mutta onhan sekin hyödyllistä? Johonkin kivaan tapettiin mutta hyödyllistä sekin kun kauniista asioista tulee parempi mieli :D

Vierailija
26/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaliaa

Vierailija
27/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin pullon kuohuvaa. Tosin mun lempparia ei edes saa tuolla rahalla.

Vierailija
28/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoitoonm

Vierailija
29/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin noutoruokaa. Kerran viikossa hakisin kympin annoksen niin kauan kun raha riittäisi. Tässä kohtaa ruoka ei olisi hyödyke, koska minulla kyllä on ruokaa kotona jota syödä. Noutoruoka olisi nautinto.

Vierailija
30/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jalkahoitoon tai kesäkukkasiin terassille.

Vierailija
31/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ravintolaan saisi käyttää? Ruoka oli kiellettyjen listalla. Pääsen tosi harvoin ravintolaan eli olisi minulle luksusta.

Vierailija
32/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta ja koska itsekin ihailen englantilaista posliinia, kerro mitä sarjaa keräät. Itse ostin eBaystä ihanat Royal Worcesterin egg coddlerit viime kesänä. Tulee muuten maailman parhaat aamiaismunat haudutellen paksun posliinin sisällä!

Portmeirionin Botanic Blue -sarja. Tuollaisista egg coddelereista en ollutkaan kuullut, mutta hauskan näköiset ja varmasti tulee kyllä hyviä kananmunia niillä! Minusta tuntuu, että aamiaiset/lounaat/illalliset/välipalat/kahvit maistuukin paremmilta, kun on kauniit astiat. 

Vierailija
33/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä hakisin koko rahalla sitä punaista rapakaljaa.

Vierailija
34/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ravintolaan saisi käyttää? Ruoka oli kiellettyjen listalla. Pääsen tosi harvoin ravintolaan eli olisi minulle luksusta.

Saisi ravintolaan käyttää, mutta ei arkiseen ruokaan ruokakaupassa.

Vierailija
35/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis itseisarvo että saatu raha pitää tuhlata heti paikalla?

36/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään. Ei tee mitään mieli.

Vierailija
37/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsilaukkuun. Itseasiassa juuri tilasin Stockmanilta 2 nahkalaukkua, kun oli huima 80% ale. Yhtään en tarvitse, mutta mielestäni voin hieman tuhlata omaksi ilokseni, kun lapsetkin alkaa olla aikuisia. Muuten olen tosi kitsas ostamaan mitään omaksi huvikseni, mutta tuollaisella alennuksella voin joskus sortua.

Oi, kerrohan lisää näistä käsilaukuista. Etsin itselleni nahkaista käsilaukkua ja justiinsa tänään katselin Stockan tarjontaa mutta liian kalliita olivat. En löytänyt alelaukkuja. Kiva jos voisit neuvoa miten Stockan verkkokaupasta löytyisi.

Vierailija
38/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, vaan säästöön ja ens kuussa olisi sitten 100e, sit 150 jne.... jäi kun kasassa olisi sängyn verran rahaa, ostaisin sen.

Vierailija
39/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ilmiö.  Joku oli sanonut, että hu oraan, ja se poistettiin.  Sitten pari sanoi, että hierontaan, mutta niitä ei poistettu.  Eikö nuo molemmat ole jonkinlaisia kosketuspalveluita?  Sitäpaitsi ei viidellä kympillä tuota ensimmästä saa.  

Vierailija
40/81 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portmeirionin Botanic Blue -sarja. Tuollaisista egg coddelereista en ollutkaan kuullut, mutta hauskan näköiset ja varmasti tulee kyllä hyviä kananmunia niillä! Minusta tuntuu, että aamiaiset/lounaat/illalliset/välipalat/kahvit maistuukin paremmilta, kun on kauniit astiat. 

Onpa kiva sarja. Käväisin katsomassa ja ihastuin tuohon paahtoleipätarjottimeen. Ja kyllä vaan, kauniista astioista ruokakin maistuu paremmalta :D