Jos saisit 50€ jota ei saisi käyttää mihinkään ns. hyödylliseen (laskut, ruoka, bussilippu, auton tankkaus jne), mihin käyttäisit sen?
Minä kerään, verkkaiseen tahtiin ja rahatilanteen salliessa, yhtä englantilaista astiasarjaa. Minulta puuttuu siitä tiettyjä osia, koska niiden valmistus on lopetettu jo ennen kuin aloin sarjaa kerätä. Muutama osa on ollut ihan mahdoton löytää. Nyt kun minulla ei ole rahaa yhtään mihinkään ylimääräiseen, joku on laittanut eBayhin myyntiin sen vaikeimmin löydettävissä olevan osan. Posteineen se maksaisi 49€. Niin tyypillistä... Ylimääräinen raha menisi siis suoraan siihen.
Kommentit (81)
Lainaa joltain tuo 50e ja kituuttele se asap takaisin?
Onko kalja riittävän hyödytöntä? Tai shamppis?
Mä pitäisin viiskymppisen taskunpohjalla siihen asti kunnes ravintolat aukeaa. Sitten söisin sillä rahalla hyvän aterian.
Uusiin alusvaatteisiin, entiset ovat jo melko kulahtaneita.
Kerrankin juhlisin ja ostaisin ravintoiden take away ruokaa vkonlopuksi kolmihenkiselle perheelleni.
Jos saisin tuhlata sen vain ja ainoastaan itselleni, ostaisin pitkästä aikaa vähän parempaa tai laadukkumpaa hajuvettä.
Ostaisin uuden käsilaukun, entinen alkaa todellakin olla melkein hajoamiskunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Lainaa joltain tuo 50e ja kituuttele se asap takaisin?
Kävi sekin mielessä, mutta lainan ottaminen epävarmassa tilanteessa ei houkuttele. Budjetti on hyvin tiukka jo nyt. Lisäksi takaisinmaksutahti olisi sen verran hidas, että tuskin kukaan jaksaisi niitä rahoja jäädä odottelemaan.
Käsilaukkuun. Itseasiassa juuri tilasin Stockmanilta 2 nahkalaukkua, kun oli huima 80% ale. Yhtään en tarvitse, mutta mielestäni voin hieman tuhlata omaksi ilokseni, kun lapsetkin alkaa olla aikuisia. Muuten olen tosi kitsas ostamaan mitään omaksi huvikseni, mutta tuollaisella alennuksella voin joskus sortua.
Pitkävetoon.