Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuin varattuun mieheen

Vierailija
17.05.2020 |

Luulin ettei näin voisi käydä minulle, mutta niin vaan kävi. Tilanne on monimutkainen sillä miehen vaimo on viimeisillään raskaana. En voi tunteilleni mitään, mutta koen hieman huonoa omaatuntoa että harrastan varatun miehen kanssa seksiä. En vaan saa tarpeekseni tuosta miehestä vaikka tiedän että se on väärin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve tyttö syntyi toissa päivänä. Eilen kerroimme uutisen ja asianosainen otti tiedon vastaan ihan hyvin. Ei toki hyvin, mutta kuitenkin. Ei se uutinen ainakaan mikään maailmanloppu tuntunut olevan.

Ap

Vierailija
42/51 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitä onkin onnitteluja tuoreelle äidille, kaikissa hormonimyrskyissään. Toivottavastoi jaksaa tervejärkisenä kestää itkuiset katkonaiset yönsä, tietäen että ukko siellä paneskelee uutta rakkautta...

Vierailija
44/51 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve tyttö syntyi toissa päivänä. Eilen kerroimme uutisen ja asianosainen otti tiedon vastaan ihan hyvin. Ei toki hyvin, mutta kuitenkin. Ei se uutinen ainakaan mikään maailmanloppu tuntunut olevan.

Ap

"Asianosainen"... ihanan rationaalista.

Vierailija
45/51 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hei, miksi palasit? Juuri laitoit ettei sulla ole lisättävää? Olisit pysynyt vaan poissa. Mutta toisaalta, onnea uudelle äitipuolelle! Siitä se vauva-arki alkaa.

Vierailija
46/51 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 paskin provo

Vierailija
47/51 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhia asia, mutta itse olen ihan samanlaisessa tilanteessa kuin AP. Luulin jo, että olen humalassa itse kirjoittanut tämän aloituksen. :D Mulla on myös suhde itseäni vanhempaan mieheen, jonka puoliso odottaa lasta. Toki mulla ei ole mitään odotuksia, että mies ois perhettään jättämässä, enkä sitä missään nimessä haluakaan. Tämmönen tilanne on aivan perseestä, kun tietää homman olevan väärin, mutta silti jotenkin itsekkäästi antaa sen tapahtua.

Joten tsemppiä AP, ja älä sitten järkyty, jos se olet sinä joka jää itkemään. Näin siinä yleensä käy.

Vierailija
48/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tässä tilanteessa vuonna 2005. Olin kolmiodraamassa tämä synnyttäjä. Elämäni meni aivan sekaisin kun sain tietää mieheni työkaverista. Muut työkaverit käräyttivät minulle tämän tilanteen 4 kk häiden jälkeen. Tämä kakkonen roikkui perheen riesana useita vuosia. Aivan kauhea sotku. Minä tässä kärsin eniten kaikki nämä vuodet. Aluksi raivosin ja kirjoittelin kaikille uskottomuuspalstoille kaoottisia stooreja pahasta olostani, tukevaisuudenpelosta, haukuin miestäni ja kakkosta itsetuntoni riekaleiden keskellä elämä murusina maha pystyssä . Täystyrmäys 1. lastani odottaessani. Nyt on menty 15 vuotta eteenpäin. Helppoa ei ole ollut. Koko sotkusta minulle vaikea masennus. 

Vierailija
49/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tässä tilanteessa vuonna 2005. Olin kolmiodraamassa tämä synnyttäjä. Elämäni meni aivan sekaisin kun sain tietää mieheni työkaverista. Muut työkaverit käräyttivät minulle tämän tilanteen 4 kk häiden jälkeen. Tämä kakkonen roikkui perheen riesana useita vuosia. Aivan kauhea sotku. Minä tässä kärsin eniten kaikki nämä vuodet. Aluksi raivosin ja kirjoittelin kaikille uskottomuuspalstoille kaoottisia stooreja pahasta olostani, tukevaisuudenpelosta, haukuin miestäni ja kakkosta itsetuntoni riekaleiden keskellä elämä murusina maha pystyssä . Täystyrmäys 1. lastani odottaessani. Nyt on menty 15 vuotta eteenpäin. Helppoa ei ole ollut. Koko sotkusta minulle vaikea masennus. 

Kauhea tilanne. Elämä opettaa. Jotenkin raadollinen kokemus. Aivan herkistyin kun ajattelen sun tilannetta tuossa tilassa. Aina voi sanoa että elämä koettelee, mutta kaikesta kokemasta ihminen kasvaa vahvemmaksi omaksi itsekseen.

Vierailija
50/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pettäjissä on yksi piirre. Pettäjä voi tehdä ja todennäköisesti pettää myös uusissa suhteissaan. Sen vuoksi en itse voisi ryhtyä vakavaan suhteeseen pettäjän kanssa.

Voi tietenkin tuntua siltä ettei minun kanssani kun rakastamme toisiamme. Miksi ei?

Aiempi petetty suhdekin perustui jossain vaiheessa rakkauteen. Ja jos kerran aiemman suhteen aikana syystä tai toisesta petti kumppaniaan, niin miksi ei myös jatkossa? Aikaa siihen voi mennä vuosia, mutta kyllä se tapahtuu...

Vierailija
51/51 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisestä alkaneet suhteethan ne tunnetusti kaikkein kestävimpiä ovat.

Se mulkku tulee jättämään sinut. Ja sä ansaitset sen.