Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuin varattuun mieheen

Vierailija
17.05.2020 |

Luulin ettei näin voisi käydä minulle, mutta niin vaan kävi. Tilanne on monimutkainen sillä miehen vaimo on viimeisillään raskaana. En voi tunteilleni mitään, mutta koen hieman huonoa omaatuntoa että harrastan varatun miehen kanssa seksiä. En vaan saa tarpeekseni tuosta miehestä vaikka tiedän että se on väärin.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onkos teillä nyt tässä jotain jatkosuunnitelmia? Mitäs mies on mieltä tästä asiasta? Aika moraaliton heppu näyttää olevan, jos kerta viimeisillään raskaana olevaa naista pettää toisen kanssa.

Vierailija
2/51 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onkos teillä nyt tässä jotain jatkosuunnitelmia? Mitäs mies on mieltä tästä asiasta? Aika moraaliton heppu näyttää olevan, jos kerta viimeisillään raskaana olevaa naista pettää toisen kanssa.

Ollaan sovittu että mies kertoo vaimolleen minusta vasta synnytyksen jälkeen, ettei synnytys vaarannu. Hän on eroamassa minun vuokseni. Pidemmälle emme ole vielä ajatelleet.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan sovittu että mies kertoo vaimolleen minusta vasta synnytyksen jälkeen, ettei synnytys vaarannu. Hän on eroamassa minun vuokseni. Pidemmälle emme ole vielä ajatelleet.

Ap

No hyvä, että teillä on suunnitelmaa kuitenkin. Vaikkakin onhan se kauheaa oikeasti, että juuri oot synnyttänyt ja mies kertoo, että "joo mulla onkin tässä toinen nainen ja mä jätän sut sen takia." Mutta minkäs noille rakastumisille tekee.

Vierailija
4/51 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän rakastumiselle mitään voi, mutta sille voi miten toimii.

En koskaan pystyisi tekemään noin, miten nyt teette miehen nykyiselle puolisolle. Kyllä, olen ollut erittäin syvästi rakastunut varattuun ja hänkin minuun. Olen edelleen vaikkemme pidä yhteyttä enää.

Sen verran minulla on kuitenkin sekä itsekunnioitusta että käytöstapoja, etten kenenkään kakkosnaiseksi alkanut. Miehen erolla taasen olisi ollut järisyttävät vaikutukset liian moneen ihmiseen, en halunnut olla osallinen.

Rakkautta on myös päästää irti tarvittaessa, ei omistaminen. Jos rakkauteni kohde joskus eroaa muista syistä niin sitten asia on eri. En sitä kuitenkaan odota tapahtuvan.

Vierailija
5/51 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin erota ja sitten vasta uusi suhde.

Vierailija
6/51 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai saakeli ku sattuu mahaa nauraessa. Tää on aivan klassikko-kamaa.😂😂😂😂😂

Vierailija
7/51 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa omatuntoa podet ihan syystäkin. Mutta oletko ajatellut että synnytys on tosi intiimi kokemus pariskunnan välillä ja siinä rakastuu kumppaniinsa ihan uudella tavalla ja samalla myös siihen uuteen tulokkaaseen. Että voihan tuo olla että jäät vielä nuolemaan näppejäsi.. siis jos tämä juttu on edes tosi... Ihan hyvä provo minusta

Vierailija
8/51 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis onko tämä aloittaja aivan urpo? 😂😂 Luuletko tosiaan, että miestä kiinnostaa hetken päästä sinä? Et ole mitenkään poikkeuksellinen ja kohta käy sulle samanlailla kuinnhänen vaimolleen. Eli olet raskaana ja mies jättää sut :D Naiset on taas idiootteja....

Vierailija
9/51 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä alkaneet suhteethan ne tunnetusti kaikkein kestävimpiä ovat.

Vierailija
10/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos miehesi rakastaa vaimonsa sijaan nyt sinua, niin antakaa mennä vaan. Voi olla loppupeleissä helpotus sille odottavalle vaimolle. Älä anna itsesi kuitenkaan heti tulla raskaaksi, jotta näet mikä mies on miehiään.

Vierailija
11/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteilleen ei tietenkään voi mitään siinä vaiheessa, kun ne syttyy - hyvässä ja pahassa. Sille kuitenkin voi mitä tekee niiden jälkeen. Oletko todella valmis kohtaamaan myös sen vaihtoehdon, ettei mies lapsen syntymän jälkeen enää halua jättää perhettään?

Jos tämä on miehen ensimmäinen lapsi, hänellä ei ole vielä hajuakaan siitä miten täydellisesti omaan lapseen rakastuu ja miten oma lapsi on kaikkein rakkainta maailmassa. Voi olla, että mies kasvattaa siinä vaiheessa selkärangan ja valitsee oman lapsensa hyvinvoinnin.

Kannattaa siis miettiä sinunkin, oletko valmis äitipuoleksi tulevalle vauvalle. Pystytkö elämään itsesi kanssa loppuelämäsi sen jälkeen, kun olet rikkonut tämän lapsen perheen? Mitä jos jätät miehen vuoden päästä, oletko valmis elämään sen asian kanssa, että turhaan tuhosit lapsen tulevaisuuden ja mahdollisuuden ehjään perheeseen.

Valitse aina niin, että loppuelämän kykenet elämään valintojesi kanssa.

Vierailija
12/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa siis miettiä sinunkin, oletko valmis äitipuoleksi tulevalle vauvalle. Pystytkö elämään itsesi kanssa loppuelämäsi sen jälkeen, kun olet rikkonut tämän lapsen perheen? Mitä jos jätät miehen vuoden päästä, oletko valmis elämään sen asian kanssa, että turhaan tuhosit lapsen tulevaisuuden ja mahdollisuuden ehjään perheeseen.

Enhän minä tässä ole rikkomassa kenenkään perhettä. Rakastuin mieheen, hän minuun. Lapsella tulee olemaan äiti, en minä halua mitään äitipuolta esittää. Ainakin nyt tuntuu siltä. Olemme miehen kanssa pohtineet kihloihin menoa. Olisi sitten ehkä helpompi kaikille osapuolille kertoa että olemme tosissamme ja kaikki on virallista. Vaikeita asioita nämä enkä paljoa esmes viime yönä nukkunut.

Ap

Vierailija
13/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä tässä ole rikkomassa kenenkään perhettä. Rakastuin mieheen, hän minuun. Lapsella tulee olemaan äiti, en minä halua mitään äitipuolta esittää. Ainakin nyt tuntuu siltä. Olemme miehen kanssa pohtineet kihloihin menoa. Olisi sitten ehkä helpompi kaikille osapuolille kertoa että olemme tosissamme ja kaikki on virallista. Vaikeita asioita nämä enkä paljoa esmes viime yönä nukkunut.

Ap

Kyllä sinä olet tässä rikkomassa perhettä. Pahimmassa tapauksessa lapsen äiti suuttuu niin ettei anna miehen tavata lastaan ja lapsi kasvaa ilman isää.

Jostain syystä usein kolmannella pyörällä on tapana pestä kätensä pettämisestä ja sanotaan vaan että ei ole minun parisuhde. Kyllä se vaan niin on että me kaikki ollaan vastuussa omista tekemisistämme.

Vierailija
14/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan ihan tosi nuoria...

Vierailija
15/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sie rikkomassa perheen! Sie olet rakastunut varattuun mieheen, jolla on perhe: vaimo, joka kantaa heidän yhteistä lastaan. Jos se ei ole perhe niin en sitten tiedä mikä. Ota nyt rakas ihminen pää pois pusikosta ja kohtaa totuus.

Vierailija
16/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotatko sie sitten tähän samaan mieheen, kun ootte kihloissa ja odotat hänelle lasta. Veikkaisin et siinä vaiheessa itselle hiipis mieliin ajatus, että tekeeköhän mulle samoin ku teki edelliselle naiselle.

Vierailija
17/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mies ja ap on samaa sarjaa

(= yhtä tolloja), mutta sääli sitä odottavaa äitiä. Tosin typerästä miehestä eroon pääseminen voi kääntyä voitoksi.

Vierailija
18/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotatko sie sitten tähän samaan mieheen, kun ootte kihloissa ja odotat hänelle lasta. Veikkaisin et siinä vaiheessa itselle hiipis mieliin ajatus, että tekeeköhän mulle samoin ku teki edelliselle naiselle.

Luotan. Hän on luvannut ettei tekisi minulle samoin kuin mitä nyt tapahtui. Olen muutenkin sellainen ihminen, että annan ihmiselle mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa.

Ap

Vierailija
19/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinusta ainakaan suvun suosikkiminiää tule, ap... 😂

Vierailija
20/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotan. Hän on luvannut ettei tekisi minulle samoin kuin mitä nyt tapahtui. Olen muutenkin sellainen ihminen, että annan ihmiselle mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa.

Ap

Sillä, että sie annat mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa, ei ole mitään tekemistä ihmisen luotettavuuden kanssa. Ja lupaus? Voi kultarakas, niitä voi antaa kuka tahansa. Lupaaminen ei todellisessa elämässä merkitse yhtään mitään.

Siulla on ap ihan ymmärrettävistä syistä nyt täydellinen kieltäminen päällä. Eikä varmaan mikään saa sinua näkemään miten hirveällä tavalla käyttäydyt. Aivan kuin sie olisit tässä se kärsivä osapuoli, kun todellisuus on jotain ihan muuta.

Sääliksi käy sinua. Ihan oikeasti.