Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuin varattuun mieheen

Vierailija
17.05.2020 |

Luulin ettei näin voisi käydä minulle, mutta niin vaan kävi. Tilanne on monimutkainen sillä miehen vaimo on viimeisillään raskaana. En voi tunteilleni mitään, mutta koen hieman huonoa omaatuntoa että harrastan varatun miehen kanssa seksiä. En vaan saa tarpeekseni tuosta miehestä vaikka tiedän että se on väärin.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä rikot sitä perhettä ihan yhtä lailla kuin se mies. Lakatkaa kähmimästä toisianne vaimon selän takana! Suhde tauolle kunnes mies on hoitanut loppuun aiemman suhteen. Kunnioitusta sille lapsen äidille teillä voisi olla edes se pieni piiru, että ette yhdessä nyt suunnittele sitä ja tätä uutta elämää, ilman että hänellä on mitään tietoa tilanteesta.

Rakkaus on ihanaa, mutta ei oikeuta törkeää käytöstä.

Mitä te oikein kuvittelette että tapahtuu kun mies lemppaa naisen synnytyksen jälkeen??!? Kuka hoitaa sitte sitä itkevää koliikkivauvaa nukkumatta seuraavat 14 kuukautta? No vissiin se äiti sitten, joka just menetti miehensä ja sai kuulla olevansa täysi idiootti, jonka selän takana on pelehditty menemään. Te voitte sitten viettää yhteistä kuherruskuukautta ja tukea toisianne kun on niin hirmu rankkaa. Isä ehkä hoitaa lasta joskus ja jouluna pari tuntia (koska miten sä annat vastasyntyneen miehen hoitoon, jos se mies ei enää asu samassa paikassa).

Joku järki nyt ja vähän moraalia peliin. Mies kertoo vaimolleen missä mennään, sinä peräännyt ja annat tilaa heidän joko erota tai korjata suhteensa. Jos päättävät korjata, annat miehen mennä.

Vierailija
22/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida ap olla vielä ihan aikuinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
24/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että se miehen tuleva ex-vaimokin oli heidän suhteen alussa flirttaillut ja kähminyt baarissa miesten kanssa. Eli ei sen parempi ihminen hänkään, piru naiseksi näin olen ymmärtänyt. Olen parikymppinen, mies vähän vanhempi - jos se nyt ketään sitten kiinnostaa.

Vierailija
25/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että se miehen tuleva ex-vaimokin oli heidän suhteen alussa flirttaillut ja kähminyt baarissa miesten kanssa. Eli ei sen parempi ihminen hänkään, piru naiseksi näin olen ymmärtänyt. Olen parikymppinen, mies vähän vanhempi - jos se nyt ketään sitten kiinnostaa.

Kuvitteleppa itsesi sen nykyisen vaimon asemaan, jos osaat.

Vierailija
26/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttaillut ja kähminyt?! Hyi. Parasta hylätä se vastasyntyneen kanssa ja tehdä perhetapaamisista ja lapsen kasvatuksesta helv ettiä! Täysin oikeutettua, ei siis tarvetta tuntea huonoa omaatuntoa. Kenties voisitte vielä miehen kanssa juonia niin että nainen saa potkut töistä ja sitten poltatte hänen asuntonsa? Mitäpä sitä ei rakkauden eteen tekisi.

Miksei mies kerro naiselle jo nyt? Miksi sinä peuhaat varatun kanssa? Mikset lopeta suhdetta?

Vierailija
27/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä empatiakykyinen jos sitä mietit, mutta joskus on mietittävä myös omaa hyvinvointia ja tulevaisuutta.

Ap

Vierailija
28/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies kerro naiselle jo nyt? Miksi sinä peuhaat varatun kanssa? Mikset lopeta suhdetta?

Olemme päättäneet jatkaa elämää yhdessä koska olemme rakastuneita.

Ap

Vierailija
29/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme päättäneet jatkaa elämää yhdessä koska olemme rakastuneita.

Ap

Voisikohan ton hoitaa vähän siistimmin? Esim kertomalla sille naiselle, että saavat asiat setvittyä loppuun? Miksi se olisi helpompaa pikkuvauvan kanssa?

Oot naiivi.

Vierailija
30/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä empatiakykyinen jos sitä mietit, mutta joskus on mietittävä myös omaa hyvinvointia ja tulevaisuutta.

Ap

Pettäjän puolisona se on hyvinvointi huipussaan. Siinä sulle tulevaisuutta.

Vierailija
31/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan ton hoitaa vähän siistimmin? Esim kertomalla sille naiselle, että saavat asiat setvittyä loppuun? Miksi se olisi helpompaa pikkuvauvan kanssa?

Oot naiivi.

Emme halua järkyttää / loukata nyt.

Ap

Vierailija
32/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos olisit oikeasti empatiakykyinen ja miettisit omaa hyvinvointia, niin et edes miettisi koko suhdetta mieheen. Käytännössähän jo nyt tuo teidän suhde pilaa sun elämää ja siitä tulee vielä paskempaa, jos miehen kanssa päädytte yhteen. Ero prosessi ei ole kovin piristävä asia kenellekkään joten kyseinen mies tulee olemaan erittäin stressaantunut varsinkin, kun tietää mitä meni tekemään. Hetken päästä luultavasti tulee katumapäälle ja koska tälläiset miehet ei omia virheitä myönnä, niin mikäs sen helpompaa kuin vierittää se pettämisen syy sinun niskoillesi. Tämä on iänkuinen kaava ja toteutuu ties kuin monta kertaa ihmisten välillä. Toki voithan sä sen kokemuksen hankkia, koska onhan se hetken ihastumisen tunne niin mahtava et kantsii kärsiä pidempi aika tämmöstä hel******.

Vierailija
33/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tää on provo 🤣 mutta ihan hyvä sellainen. Ei kukaan 20v osaa ajatella kovin pitkälle tulevaisuutta, eikä varsinkaan hyvinvointia.

Vierailija
34/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot naiivi.

Ap

Tuo kuulostaa valheelta. Sinäkö olet päättänyt että ette kerro, sinä haluat pitää asian salassa kunnes lapsi on syntynyt? No tuskin, eiköhän se oo se mies joka tässä sanelee miten homma menee. Antaisit olla vaan, ei tosta tule tasan mitään.

Ja tiedän että on provo, mutta noh.. ei anneta totuuden pilata hyvää tarinaa.

Vierailija
35/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot naiivi.

Ap

Tuo kuulostaa valheelta. Sinäkö olet päättänyt että ette kerro, sinä haluat pitää asian salassa kunnes lapsi on syntynyt? No tuskin, eiköhän se oo se mies joka tässä sanelee miten homma menee. Antaisit olla vaan, ei tosta tule tasan mitään.

No kyllä se yhteistuumin päätettiin ja syy on se, ettemme halua ottaa omalle tunnollemme mahdollisia järkytyksestä johtuvia komplikaatioita synnytyksen läheisyydessä. Eikö se sinustakin ole parempi näin?

Ap

Vierailija
36/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on provo.

Vierailija
37/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot naiivi.

Ap

No kyllä se yhteistuumin päätettiin ja syy on se, ettemme halua ottaa omalle tunnollemme mahdollisia järkytyksestä johtuvia komplikaatioita synnytyksen läheisyydessä. Eikö se sinustakin ole parempi näin?

Ap

Eip. Parempi olisi että toimisitte oikein, mutta sehän on toki täysin mahdotonta ja tää ketju on pelkkää "mutku mä haluun". Niin mitä sitten. Mitä sä tänne kirjoittelet, eiköhän se oo ihan selvä mitä mieltä muut on tuollaisesta. Jatkuuko tää jotenkin? Onko provoojalla joku juonenkäänne nyt tiedossa? Tuutko huomenna kertomaan että tuli keskenmeno? Ja sitten ootkin itse raskaana? Jne jne. Joo kyllä tätä varmaan venytettyä saa, kehität vaan pidemmälle tota "olen vastuuton, moraaliton ja kokematon nuori, joka nyt ihan varppina on löytänyt oikean rakkauden".

Vierailija
38/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot naiivi.

Ap

Ap

Lol! Joojoo :D

Vierailija
39/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ollut tässä. Enempää en avaa enkä avaudu. Heippa.

Ap

Vierailija
40/51 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan kuullut karmasta? Oot kamala ihminen ja sun miehes on aivoton idiootti. Sovitte hienosti yhteen!