Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistinen mies jätti minut toisen naisen vuoksi. Olen kateellinen uudelle naiselle.

Vierailija
17.05.2020 |

On kuulemma kaikkea mitä minä en ole.. Ja hyvän käytöksen ja rakkauden arvoinen. Itkettää..

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina vaativat miestä pistämään naisen etusijalle joka paikassa mutta naiset ei koskaan suostu pistämään miestä etusijalle. Kumpi on sitten enemmän narsisti mies joka pistää naisen etusijalle lähes aina vai nainen joka ei koskaan laita miestä etusijalle......

Vierailija
62/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelastusalan ex oli narsisti. Harrastaa luontoretkeilyä ja yrittää sillä hurmata suhteen alussa naiset. Nostaa naisen suhteen alussa jalustalle. 

Patikointia, maastopyöräilyä, melontaa. Kaikkea mahdollista  jolla nainen saadaan huijattua, että on mahtava tyyppi. Totuus on kuitenkin toista kun naamio tipahtaa. 

Yötä päivää pommitti itsestään ottamilla kuvilla ja muilla huomionkerjäysviesteillään. Edes öitä ei saanut nukkua rauhassa. Mies vaati ympärivuorokauden kehuja ja huomiota kuin pieni lapsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ap olla tyytyväinen kun pääsit eroon. Elämäsi olisi tuhoutunut tuollaisen kanssa. No contact jatkossa josta ei saa missään nimessä lipsua. 

Vierailija
64/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin lähellä olo oli kuin huumaantuneella. Aiheutti tunnekoukun josta irtipääseminen vaati aikaa ja työtä. Katsoin paljon narsismista kertovia videoita ja luin vertaiskertomuksia. Se auttoi ja aika. 

Vierailija
65/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset hurmaantuu narsisteista, siitä että tunteet vaikuttavat niin voimakkailta ja totta kai ne rakastuneella ihmisellä ovatkin, narsistilla ne ei vain ole aitoja. Mutta se on se koukku, mikä houkuttaa. Ei narsisteista turhaa ole tehty sen miljoona laulua:

Sun huules ansa on ken siihen jää,  hän rauhan mielestään jo menettää.

Mä tiedän kuitenkin myös hehku tuo, on suurta valhetta vain - se mun tuhoaa.

Sun huules ansa on, mä siihen jäin. Ja rauhan menetin nyt mielestäin.

Näin vaaraan antauduin sua suudellen. En muuta voinut oisi kuitenkaan.

Meidän perheessä on narsisti ja osa perheestä on hänen hoviaan, osa on lähtenyt narsistin takia omille teilleen. Pidän yhteyttä narsistin siskon kanssa, joka joka kerta muistaa mainita, miten kauhia se hänen siskonsa on ja mitä se nyt on sanonut ja tehnyt ja kerjää itselleen sääliä ja sympatiaa, kun joutuu moista ihmistä sietämään. Kylmä tosiasia on, että hän varmasti kuolisi pelosta, jos sisko hänet jättäisi, hän elää melkoisen hulppeissa oloissa, matkustelee, ostelee merkkivaatteita ja -koruja ja on kaupunkiasunto ja maatila, on huvilat saaristossa ja ulkomailla, veneet, autot pelit ja vehkeet - kiitos tämän narsistin, joka ne on hankkinut.  

Minusta on tullut kovin kyyninen, kun kohtaan näitä narskuista valittajia - itsepä ovat ihmisensä ja tiensä valinneet, syystä tai toisesta.  Minä synnyin samaan perheeseen narskun kanssa ja jouduin lapsuuteni hänen kanssa elämään, mutta heti kun pystyin, irtauduin. Olin 15-vuotias.

Vierailija
66/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset hurmaantuu narsisteista, siitä että tunteet vaikuttavat niin voimakkailta ja totta kai ne rakastuneella ihmisellä ovatkin, narsistilla ne ei vain ole aitoja. Mutta se on se koukku, mikä houkuttaa. Ei narsisteista turhaa ole tehty sen miljoona laulua:

Sun huules ansa on ken siihen jää,  hän rauhan mielestään jo menettää.

Mä tiedän kuitenkin myös hehku tuo, on suurta valhetta vain - se mun tuhoaa.

Sun huules ansa on, mä siihen jäin. Ja rauhan menetin nyt mielestäin.

Näin vaaraan antauduin sua suudellen. En muuta voinut oisi kuitenkaan.

Meidän perheessä on narsisti ja osa perheestä on hänen hoviaan, osa on lähtenyt narsistin takia omille teilleen. Pidän yhteyttä narsistin siskon kanssa, joka joka kerta muistaa mainita, miten kauhia se hänen siskonsa on ja mitä se nyt on sanonut ja tehnyt ja kerjää itselleen sääliä ja sympatiaa, kun joutuu moista ihmistä sietämään.

Sinulla on ollut raskas kohtalo kun lapset ei voi vanhempiaan valita. Onneksi pääsit irtautumaan 15 vuotiaana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän