Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistinen mies jätti minut toisen naisen vuoksi. Olen kateellinen uudelle naiselle.

Vierailija
17.05.2020 |

On kuulemma kaikkea mitä minä en ole.. Ja hyvän käytöksen ja rakkauden arvoinen. Itkettää..

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilminarsistit harvoin pyytää entistä takas varsinkin jos ovat hurmaavia, julkisivu kunnossa, on rahaa ja hyvä asema työelämässä. Näillä piisaa niitä ottajia yllin kyllin ja ei tarvii haikailla entisten perään. Uutta naista putkeen vaan.

Ei uusi nainen ole este sille, että lämmittelee vanhaakin. Jos se vanha jätti, niin se jää nähtävästi vaivaamaan pitkäksikin aikaa ja se jätetyksi tuleminen pitää saada kumottua. Ei se narsiati oikeadti halua suhteeseen vanhan kanssa, vaan haluaa päästä loukkaamaan ja laittaa sen vanhan kärsimään.

Olen jutellut narsistin kanssa, joka ylpeänä ja naureskellen kertoi tekevänsä näin ex vaimolleen. Leikki ihmisellä kuin kissa hiirellä, kun se exä oli pettänyt ja ottanut eron, mikä oli narsistia loukannut. Sitä exän vedätystä ja piinaamista antamalla täymmärtää, että yhteenpaluu voisi ehkä olla mahdollista, kesti vuosia ja se exä sai lopulta hermoromahduksen ja joutui sairaalaan. Siitäkin se narsisti kertoi tyytyväisenä ja naureskellen.

Vierailija
42/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilminarsistit harvoin pyytää entistä takas varsinkin jos ovat hurmaavia, julkisivu kunnossa, on rahaa ja hyvä asema työelämässä. Näillä piisaa niitä ottajia yllin kyllin ja ei tarvii haikailla entisten perään. Uutta naista putkeen vaan.

Ei uusi nainen ole este sille, että lämmittelee vanhaakin. Jos se vanha jätti, niin se jää nähtävästi vaivaamaan pitkäksikin aikaa ja se jätetyksi tuleminen pitää saada kumottua. Ei se narsiati oikeadti halua suhteeseen vanhan kanssa, vaan haluaa päästä loukkaamaan ja laittaa sen vanhan kärsimään.

Olen jutellut narsistin kanssa, joka ylpeänä ja naureskellen kertoi tekevänsä näin ex vaimolleen. Leikki ihmisellä kuin kissa hiirellä, kun se exä oli pettänyt ja ottanut eron, mikä oli narsistia loukannut. Sitä exän vedätystä ja piinaamista antamalla täymmärtää, että yhteenpaluu voisi ehkä olla mahdollis

Ihan sairasta touhuahan tuo on. Minut jätettiin mutta narsisti vielä etänäkin vuoden ja kahden vuoden jälkeenkin teki tiettäväksi kuinka hyvin hänellä nyt menee. Halusi loukata minua ja näin ollen kostaa saamalla minut tuntemaan itseni jälleen arvottomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti haluaa aina voittaa. Narsistin kosto on just tuo että entiselle tehdään selväksi kuinka huono tämä on uuteen verrattuna. Se tehdään hyvin ovelasti jopa piiloviestein. Ei sanota suoraan mutta narsisti kyllä tietää miten toista satutetaan. Ja' sitten pisteenä Iin päälle blokataan entinen uhri kaikkialta'ettei hän vaadi vastauksia tai selvittelyjä. Näin narsisti on voittaja ja nauttii uhrinsa satuttamisesta. Parasta on olla No Contact. Ei mitään yhteyttä enää eron jälkeen narsistiin, ei mitään.

Vierailija
44/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle sanoisin että älä kadehdi narsistin uutta. Et ole häntä huonompi. Narsisti vie uhrinsa 'itsetunnon ja omanarvontunnon pohjamutiin. Ajattele mieluummin niin että saat olla onnellinen kun pääsit hänestä eroon. Narsisti vs minä You Tube kanavalla on aiheeseen hyviä videoita kokemusasiantunijalta. Suosittelen kuuntelemaan. 

Vierailija
45/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka ei ole kokenut narsistista suhdetta ja sitä ilkeyttä, ei voi ymmärtää mitä se on. 

Täydellinen tunnekylmyys, täydellinen empatiakyvyn puute, täydellinen läsnäolon puute, koko henkisen väkivallan skaala stonewallingista silent treatmenttiin ja niin edes päin.

Olen itse selviytynyt tällaisesta myrkyllisestä suhteesta, en edes yritä kertoa kenellekään tätä mitä kävin läpi. Kukaan ei uskoisi. Ne asiat on totta, se tapahtui mulle, mutta jos kertoisin, ihmiset eivät edes uskoisi. Elin läpi elokuvan, jossa mikään ei ollut totta. 

Se kaikki on jo taakse jäänyttä elämää. Osana parantumista oli ja on täydellinen kaiken taakseen jättäminen ja täydellinen tämän ihmisen sulkeminen ulos elämästä. Eli no contact. Ja psykoterapian ja ajan kuluessa olen kyennyt voimaan jo paremmin.

Kuitenkin sellaisten asioiden kuin narcissist rage (tästä jäi aivan kauheita traumoja, tuntui, että suorastaan saatana puhui tämän ihmisen kautta) ja narcissist collapse (tilanteet olivat täysin epätodellista, luulin olevani piilokamerassa) todistaminen, eläminen ja katsominen ihmisestä, ne ovat vain sellaisia kokemuksia että ei sitä voi ymmärtää ellei tällaista sairasta touhua ole elänyt läpi 

Vierailija
46/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi älä ole kateellinen. Uusi nainen saa pian kokea paljon kärsimystä narskumiehen rinnalla. Älä katsokaan siihen vanhaan päin nyt enää kun olet eroon päässyt. Hae terapia-apua, tarvitset sitä kaikkien kauheiden kokemustesi käsittelemiseen, jotta voit eheytyä ja alkaa elää omaa elämääsi. 

Vierailija
47/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, joka ei ole kokenut narsistista suhdetta ja sitä ilkeyttä, ei voi ymmärtää mitä se on. 

Täydellinen tunnekylmyys, täydellinen empatiakyvyn puute, täydellinen läsnäolon puute, koko henkisen väkivallan skaala stonewallingista silent treatmenttiin ja niin edes päin.

Olen itse selviytynyt tällaisesta myrkyllisestä suhteesta, en edes yritä kertoa kenellekään tätä mitä kävin läpi. Kukaan ei uskoisi. Ne asiat on totta, se tapahtui mulle, mutta jos kertoisin, ihmiset eivät edes uskoisi. Elin läpi elokuvan, jossa mikään ei ollut totta. 

Se kaikki on jo taakse jäänyttä elämää. Osana parantumista oli ja on täydellinen kaiken taakseen jättäminen ja täydellinen tämän ihmisen sulkeminen ulos elämästä. Eli no contact. Ja psykoterapian ja ajan kuluessa olen kyennyt voimaan jo paremmin.

Kuitenkin sellaisten asioiden kuin narcissist rage (tästä jäi aivan kauheita traumoja, tuntui, että suorastaan saata

Täysin totta täm, allekirjoitan! Valitettavan sama kokemus oli mulla.

Vierailija
48/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusalan ex oli narsisti. Harrastaa luontoretkeilyä ja yrittää sillä hurmata suhteen alussa naiset. Nostaa naisen suhteen alussa jalustalle. 

Vierailija
49/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen mies? Kirjoittelet asiasta julkiselle palstalle. Miksi?

Vierailija
50/66 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden voittokulku ei loputtomiin jatku. Sitä niittävät, mitä kylvävät. Narsististen ihmisten lähellä tapahtuu paljon sairastumisia ja kuolemia. Rasittaa terveyttä ja mielenterveyttä olla niin vaativan ja vaarallisen ihmisen kanssa tekemisissä, siksi voit onnitella itseäsi että pääset taas kiinni terveeseen elämään ja saat pitää henkesi. Narsistin lähellä uupuisit lähelle romahtamispistettä, ja sitten saisit syövän tai sairauskohtauksen tai ajaisit autolla päin puuta, kun et enää kestäisi.

Vierailija
51/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastusalan ex oli narsisti. Harrastaa luontoretkeilyä ja yrittää sillä hurmata suhteen alussa naiset. Nostaa naisen suhteen alussa jalustalle. 

Patikointia, maastopyöräilyä, melontaa. Kaikkea mahdollista  jolla nainen saadaan huijattua, että on mahtava tyyppi. Totuus on kuitenkin toista kun naamio tipahtaa. 

Vierailija
52/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyytääkö narskut aina takaisin?

Yleensä joo, koska eivät voi sietää sitä jos toinen ei anele takaisin. Toki tämä hooverointi on usein epäsuoraa ja manipuloivaa.

Niin, laittaa anelemaan takaisin. Creepyimmät tekee näitä Satuinpa olemaan lähistöllä -lähestymisiä vielä vuosien päästä. Eivät toki stalkkaa, koska miksi narsisti alistuisi sellaiseen. Sattuvat vaan lähistölle ja koneen ääreen ja juttu vain lähti siitä luistamaan jne. Sellaista manipulointia juurikin.

Ap, koita jaksaa. Muista että narsistit valehtelee paljon ja sinussa ei välttämättä ollut mitään vikaa edes hänen mielestään. Narsistit ärsyttää tahallaan näillä jutuilla ja ne voi olla keksittyjä. Tavoitteena on vain satuttaa toista, eikä mitään muuta. 

Vierailija
53/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha no kaikkea hyvää heille ja kaikkea hyvää sinullekin. Jumala ottaa asioita pois vain antaakseen tilalle jotain parempaa

Vierailija
54/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut narsistin kanssa, joka ylpeänä ja naureskellen kertoi tekevänsä näin ex vaimolleen. Leikki ihmisellä kuin kissa hiirellä, kun se exä oli pettänyt ja ottanut eron, mikä oli narsistia loukannut. Sitä exän vedätystä ja piinaamista antamalla täymmärtää, että yhteenpaluu voisi ehkä olla mahdollis

Tuo on kyllä sadismia. Ja hei, jos miehet saavat raivareita jo pakeista, niin miettikääpä mitä jättäminen heille on. Naisille tuntuu olevan vaikea käsittää, että miehissä löytyy todella aggressiivisia psykoja

Vierailija
55/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin sellaisten asioiden kuin narcissist rage (tästä jäi aivan kauheita traumoja, tuntui, että suorastaan saata

Kyllä me uskotaan. Tällaisia miehiä ei ole vaan 1 tai 2. Monilla paikkakunnilla toimii myös narsistien tuki -vertaisryhmiä

Tärkein asia on päästä eroon narsistista ihan kokonaan

Vierailija
56/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästi vapaaksi, muista kiittää idioottia. Tietysti olet luontevasti tyhmempi.

Vierailija
57/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden voittokulku ei loputtomiin jatku. Sitä niittävät, mitä kylvävät. Narsististen ihmisten lähellä tapahtuu paljon sairastumisia ja kuolemia. Rasittaa terveyttä ja mielenterveyttä olla niin vaativan ja vaarallisen ihmisen kanssa tekemisissä, siksi voit onnitella itseäsi että pääset taas kiinni terveeseen elämään ja saat pitää henkesi. Narsistin lähellä uupuisit lähelle romahtamispistettä, ja sitten saisit syövän tai sairauskohtauksen tai ajaisit autolla päin puuta, kun et enää kestäisi.

Tämä myös! Jos miehen lähellä on paljon lapsettomuutta, syöpiä, autoimmuunisairauksia, ennenaikaista hiusten harmaantumista, jne.

Vierailija
58/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mieheni oli narsisti, hyvin mustasukkainen, kuitenkin itse hyppi vieraissa naisissa.

Vain hänen sanansa oli oikein. Väkivaltaakin oli henkistä ja fyysistä.

Vierailija
59/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen klassinen mies on narsisti kun ei tee täsmällisesti niin kuin nainen itsekkäästi ja omahyväisesti vaatii. Tuo jatkuva miesten syyttäminen narsismista saa aikaan vain sen että silmät aukeaa ja näkee naisen toiminnassa ne oppikirjan mukaisen naisen narsistiset piirteet. Kun katsoo naisten toiminta mallia ja käyttäytymis mallia niin joka naisen käyttäytymisestä ja toiminta mallista löytyy narsistia piirteitä ja niistä suurimmat on  itserakkaus, omahyväisyy ja itsensä pitämistä parempana/kauniimpana kuin kaikki muut ja jos nais narsisti ei saa tahtoaan läpi joka asiassa alkaa uhriutuminen sukupuolesta ja aina tulee ne krokotiilin kyyneleet vahvistamaan sitä uhrautumista. 

Olen kuullut hyvin monen naisen oikein harjoitelleen sitä että kykenee itkemään silloin kun haluaa kun sitä pikkulapsimaista itkua ja vollotusta käytetään valta välineenä.

Onhan niitä tutkimuksia ja testejä tehty ihan sylivauvoillekin missä lapsen ja äidin väliin laitettiin näköeste niin tytöt pysähtyvät paikalleen ja alkavat huutamaan huomiota ja pojat yrittävät päästä esteen toiselle puolelle. Sylivauvoissakin näkee jo naiset tyypilliset luonteen piirteet kun alkaa huuto ja vollotus että saa huomiota muilta mutta ei vahingossakaan itse yritä poistaa ongelmaa

Vierailija
60/66 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naisten jatkuvat narsisti syytökset on aina yhtä huvittavaa. Kun naiselta kysytään miten se narsismi esiintyi niin aina tulee se sama vastaus: mies ei tehnyt kaiken aikaan juuri niin kuin minä halusin ja vaadin sekä sillä aikataululla tyylillä kun minä halusin ja vaadin.

Herää vain nyt kysymys kumpi sitten on se narsisti mies vai nainen kun nainen ei suostu/halua joustaa omista vaatimuksista vai se mies joka kerrankin tekee mitä itse haluaa eikä aina janikuosesti tee ja toimi niin kuin nainen itsekkäästi ja omahyväisesti vaatii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä