Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistinen mies jätti minut toisen naisen vuoksi. Olen kateellinen uudelle naiselle.

Vierailija
17.05.2020 |

On kuulemma kaikkea mitä minä en ole.. Ja hyvän käytöksen ja rakkauden arvoinen. Itkettää..

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras kosto miehelle on nyt se, että jatkat iloisena elämääsi. Jos mahdollista, niin luo ainakin mielikuva että sulla miehiä ja hauskaa riittää. Se tulee vielä pyytämään sua takaisin mutta toivottavasti olet jo siinä vaiheessa päässyt yli.

Vierailija
22/66 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytääkö narskut aina takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä joo, koska eivät voi sietää sitä jos toinen ei anele takaisin. Toki tämä ”hooverointi” on usein epäsuoraa ja manipuloivaa.

Vierailija
24/66 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pyydä, jos ylpeys estää.

Vierailija
25/66 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei pyydä takaisin jos olet toiminut mm. seuraavanlaisesti:

- et usko enää hänen valheitaan vaan asetat rajat

-kun narsisti näkee että et pönkitä hänen illuusiominäkuvaansa. Silloin hän kyllästyy ja'etsii uuden uhrin joka häntä ihailee

-et suostu olemaan hänen käyttötavaransa vaan haluat että sinunkin toiveesi ja tarpeesi huomiodaan

-paljastat hänet narsistiksi

Vierailija
26/66 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet kateellinen sille toiselle muidulle sun narsistisesta ex-miehestä? Et oo tosissas. Ole iloinen, että pääsit tyypistä eroon.

Vierailija
27/66 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein paras kosto miehelle on nyt se, että jatkat iloisena elämääsi. Jos mahdollista, niin luo ainakin mielikuva että sulla miehiä ja hauskaa riittää. Se tulee vielä pyytämään sua takaisin mutta toivottavasti olet jo siinä vaiheessa päässyt yli.

Minkä ihmeen vuoksi pitäisi teeskennellä että "miehiä riittää"? Mistä vahvuudesta se kertoo että heti pitää saada laastaria iholle?

Vierailija
28/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti vaihtoi minutkin lennosta toiseen kun en suostunut siihen hyväksikäyttöpeliin enkä olemaan hänelle varalla. Asetin rajat ja kappas vaan miten kylmäksi narsisti muuttui. Petti ja pyöritti sitä toista naista siinä sivussa ihan kun en olisi tiennyt tästä. Nopwasti uuteen suhteeseen, yhteen muutto ja kihloihin. Meni naimisiinkin.Eronkin jälkeen narsistilla ole kova tarve ilkkua kuinka hän nyt on löytänyt sen oikean ja kertoa naimisiinmenostaan. Halusi näin satuttaa minua ja saada tuntemaan itseni arvottomaksi ja kelpaamattomaksi. Tyypillistä narsistin peliä. Mutta minä tiedän ettei narsisti muutu. Sama peli jatkuu valheineen. Se on ihan sama kuka se seuraava on kunhan se palvelee narsistin tarpeita ja'alistuu sekä muuttuu narsistin haluamaasi käyttöesineeksi. Tuskinpa tämä mitään rakkautta on uhrinkaan puolelta kun ne silmät avautuvat.

Vierailija
29/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla kade. Se uusi suhde ei tule toimimaan. Se kaikki on vain narsistin teatteriesitystä jossa kumppani on marionettinukke. Samaa huonoa kohtelua tulee saamaan niin kuin sinäkin sait narsisti. Ole ihan levollisin mielin ja onnellinen siitä että et ole enää narsistin toksisessa elämässä.

Vierailija
30/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti se jossain vaiheessa yrittää takaisin. Lue narsismista ja ymmärrä mikä pelle olet, jos otat sen takaisin.

Minä olen tällainen uusi vaimo ollut jo 14 v. En tiedä onko mies narsisti vai myös minä, mutta suhde on tosi huono. Miehen ex vaimo jätti miehen 15 v sitten ja nyt he ovat alkaneet lähentyä uudestaan. Käsittääkseni exänsä toivoo yhteenpaluuta, mutta mielestäni mies vain tahallaan ruokkii toiveita ja roikottaa häntä k0s t0ksi jätetyksi tulemisesta. Mies on manipuloiva ja osaa näytellä tunteita ja omistushaluinen, joten jätetyksi tuleminen oli varmasti iso loukkaus.

Vierailija
31/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne välttämättä _pyydä_ takaisin. Taitavammat osaavat manipuloida niin, että se exä anelee takaisin. Ja sitten eivät otakaan. Narsisti ei ilmeisesti kestä tulla jätetyksi, haluaa itse olla jättäjä.

Vierailija
32/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jo kertoo miehestä paljon, että sinut jätettyään kokee tarvetta kertoa sinulle kuinka paljon parempi ja rakastettavampi toinen nainen on. Haluaa sinun tuntevan olosi huonoksi. Mutta älä huoli, hän tekee samaa uudelle naiselle, kertoo tälle jostain toisesta naisesta joka on tätä parempi..

Väistit luodin, kasvata terve itsetunto ja etsi hyvä mies!

Vierailija
33/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti jättää ensin ennen kuin tulee jätetyksi ja etsii heti uuden. Tai se uusi on jo valmiiksi katotsuttuna sen varalta että uhri jättää narsistin. Narsisti ei kestä yksinoloa. On niin tyhjä kuori ilman sitä lähdettä joka pönkittää hänen illuusiominäkuvaansa. Tarvitsee ihailua ja huomiota valtavasti muiden hyödykkeiden ohella. 

Vierailija
34/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niinkin että hankki tilallesi uuden vaan kostaqkseen sinulle jotain. Et ilmeisesti suostunut tarpeeksi alistumaan narsistin tahtoon. Narsisti rikkoo ihmisen itsetunnon, minäkuvan ja itsensä arvostuksensa totaalisesti. Siksi tunnet noin kuin tunnet. You jateuden tunne ihan turha mutta kuuluu asiaan ja menee kyllä pois. Et ole huonompi kuin narsistin uusi kumppani. Vika ei ole sinussa. 

Vierailija
35/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä joo, koska eivät voi sietää sitä jos toinen ei anele takaisin. Toki tämä hooverointi on usein epäsuoraa ja manipuloivaa.

Minut narsisti yritti imuroida takaisin 20 vuoden jälkeen ja melkein siinä onnistuikin. Ei haitannut, vaikka olin naimisissa. Hyvin hienovaraista, varovaista aluksi.

Vierailija
36/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteille on tyypillistä noi hylkäämiset. Asiat jää selvittämättä ja vastauksia et saa. Narsisilta puuttuu empatiakyky ja omatunto. Esittävät aina kuinka lujaa menee uuden kanssa mutta se on vain esitystä. Sama kaava toistuu kaikkien kanssa. Olin suhteessa juuri tuollaisen itsekeskeinen ja kylmän sarjaseurustelijan kanssa jolla on vahvat narsistiset piirteet.

Vierailija
37/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kadehdi suotta. Se nainen saa samaa huonoa kohtelua kuin sinäkin sait.

Vierailija
38/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilminarsistit harvoin pyytää entistä takas varsinkin jos ovat hurmaavia, julkisivu kunnossa, on rahaa ja hyvä asema työelämässä. Näillä piisaa niitä ottajia yllin kyllin ja ei tarvii haikailla entisten perään. Uutta naista putkeen vaan.

Vierailija
39/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen että olet päässyt eroon huonosta suhteesta, tuolla naisella on kaikki se huono kohtelu edessä minkä sinä olet jo kärsinyt...

Mies on painottanut ettei kohtelisi ketään, kuin minua. Kukaan ei voi olla minua tyhmempi. (miehen mukaan) ex siis..

Tämänkin perusteella hyvä, että pääsit siitä eroon.

Vierailija
40/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisteille on tyypillistä noi hylkäämiset. Asiat jää selvittämättä ja vastauksia et saa. Narsisilta puuttuu empatiakyky ja omatunto. Esittävät aina kuinka lujaa menee uuden kanssa mutta se on vain esitystä. Sama kaava toistuu kaikkien kanssa. Olin suhteessa juuri tuollaisen itsekeskeinen ja kylmän sarjaseurustelijan kanssa jolla on vahvat narsistiset piirteet.

Kyllä. Kaikki läheiset ihmissuhteet pelkkää esitystä. Kameleonttimaisesti muuntautuu aina ikäänkuin kulloisenkin kumppanin taajuudelle ja ovat kiinnostuneita juuri samoista asioista. No, sarjaseurustelijatkin mokailee, eli menee viesti väärälle naiselle, unohtaa mitä eilen lupasi tai mistä keskusteltiin, aina ei tarinankerronta ole sujuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi