Mitä teet ensimmäisenä kun rajoitukset puretaan ja voidaan alkaa elää normaalisti ilman pelkoa koronasta?
Itse ainakin haluaisin päästä uimaan. Tai ravintolaan tapaamaan ystäviäni tuttuun tapaan.
Kommentit (64)
Jaa kyllä minä oon normaalia elämää voinut elää tähän asti. Mutta jos nyt vaikka kävis halpahallissa syömässä mikäli se keittiö jo siellä aukastas
No menen sushibuffaan, siitä Yrjönkadun uimahallin nakuuinnille(toivottavasti Kasper ei ole siellä). Siitä sitten teille tietämättömille. Mitäpä minä sitä teille kertomaan.
Moninkertaisena riskiryhmäläisenä.....ajan tyttäreni luo, halaan ja suukotan kaikki rästiinjääneet halit ja äitipusut.
Oon eläny koko ajan normaalisti. Kuten kaikki täälä. En asu peräkylässä vaan ihan kaupungissa. En tiedä kenenkään olleen karanteenissa tai sairastuneen oudosti. Olen tavannut perhettä, ystäviä ja tuttuja sekä iäkkäitä vanhempiani ihan normaalisti. Ja ihan kunnossa olemme pysyneet.
Lähden matkalle joko Italiaan tai Lontooseen.
Alan lietsomaan AV-palstalla uutta koronapaniikkia. Aina jostain päin maailmaa löytyy huonoja uutisia koronasta.
Menen tapaamaan äitiäni hoivakotiin. On ikää jo 96 vuotta joten tästä syystä en ole raaskinut mennä tapaamaan. Soiteltu on ja puhuttu et jospa me vielä pian nähtäisiin<3
En mitään erityistä. Uimaan aion mennä heti, kun vedet lämpenevät.
Ikeaan syömään lihapullia ja lasagnea, tilaan yleesä 2 lautasellista lämmintä ruokaa kun se on niin hyvää :)
Ensin on otettava rokote, vasta sitten voi mennä uimaan, ikeaan jne
Eristäydyn entistä huolellisemmin. Sitten popparit esiin ja raatoja laskemaan!
Museoihin, teatteriin, leffaan, baariin ja ulkomaille. Matkustelua myös Suomessa. Kirjastot onneksi on jo osittain auki.
Tilaan lastenaterian lähipurgelilasta, ja sen jälkeen discoon.
Vierailija kirjoitti:
Oon eläny koko ajan normaalisti. Kuten kaikki täälä. En asu peräkylässä vaan ihan kaupungissa. En tiedä kenenkään olleen karanteenissa tai sairastuneen oudosti. Olen tavannut perhettä, ystäviä ja tuttuja sekä iäkkäitä vanhempiani ihan normaalisti. Ja ihan kunnossa olemme pysyneet.
Sama juttu täällä.
Normaalisti tässä on eletty koko ajan. Naureskeltu hysteerikoille kun on istuttu iltaa kaveriporukoissa. 1.6 aamusta uimahalliin ja sitten iltapäivästä ravintolaan. Pitkän kaavan mukaan. Aloitan kesäloman suoraan siitä.
1.6. olisi tarkoitus mennä uimaan, on myös viikon loma.
Olen kysynyt espoon uimahallilta että avautuuko se.