Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lto / lastenhoitaja / opettaja - ahdistaako sinua olla töissä pk:ssa / koulussa koronan takia tällä hetkellä?

Vierailija
17.05.2020 |

Tätä olen miettinyt, nyt kun taas oman lapsen hoitoon vein, vaikka epävarma asiasta olinkin. Ahdistaako korona, ahdistaako että joudut olemaan töissä? Pelkäätkö tartuntaa? (Oma myötätuntoni on siis puolellasi kyllä, jos mietityttää!)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uup

Vierailija
2/29 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ahdistus auta. Tulee jos on tullakseen. Voin hyvin joutua hengityskoneeseen koronan aikana, koska minulla on riskitekijöitä ja olen yli 50-vuotias. T. Yläkoulun ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tämä pelko poistuu, kun lastentarhan opettajat velvoitetaan ottamaan rokote

Vierailija
4/29 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se ahdistus auta. Tulee jos on tullakseen. Voin hyvin joutua hengityskoneeseen koronan aikana, koska minulla on riskitekijöitä ja olen yli 50-vuotias. T. Yläkoulun ope

Auts, olen pahoillani. t. ap

Vierailija
5/29 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tämä pelko poistuu, kun lastentarhan opettajat velvoitetaan ottamaan rokote

No sitähän tässä kaikki odottaa... saas nähdä kauan menee. ap

Vierailija
6/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että viimeistään syysloman aikaan palataan etäkouluun

Vierailija
8/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ahdista. eipä juuri opet ole sairastunut vakavasti

Vierailija
9/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen loppusuoralla raskaana ja kuulun riskiryhmään perussairauteni vuoksi. Onneksi ehdin palata töihin vain hetkeksi ennen synnytystä ja tilanne Tampereella ei ole paha tällä hetkellä. Kyllä ahdistaisi, jos töitä olisikin vaikka pari kuukautta vielä ja toinen aalto tulisi sinä aikana.

Vierailija
10/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä!

Lomalla vielä ja olo tällainen, ei hyvä😟.

Vierailija
11/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette vaadi etäopetusta syksylle.

Oaj:lla on voimaa.

Vierailija
12/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Pelkään enemmän sitä, että itse tartuttaisin jonkun nuoren jos olisinkin oireeton kantaja.

Mun porukkani tarvitsee lähiopetusta, opetan erityisryhmiä joilla käytöshäiriöitä.

Vierailija
13/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa tosi paljon tuleva syksy. Ei niinkään ne ekat viikot, vaan mahdollinen kunnon toinen aalto, ja jos tosiaan kouluja ei enää suljeta, niin sitten alkaa pelottaa tosissaan. Itsellä perussairaus.

Vierailija
14/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko työnantaja pakottaa testiin, jos on oireita?

Vierailija
15/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin kevään pkodissa, enemmän mua ahdisti se että hoitajille v*iin enemmän ku tuettiin sekä hlökunta ei noudattanut mitään ohjeistuksia (turvavälit, yms), sekä monet huonolla tuulella ja purku sitä toisiinsa eikä pyrkiny toimii yhteistyössä. Olis ollu kiva saada edes kiitosta noista ajoista, mutta ei. Plus vielä se, että jopa kaupan myyjät jotka ei lähikontakteissa muiden kanssa, niin niiden hyvinvointiin ja turvallisuuteen panostettiin, päiväkodin työntekijänä mulle vitt*in ja naurettiin kun kysyin mahdollisista makeista tai muista.

Nyt muualla onneks 😊

Vierailija
16/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeista *

Vierailija
17/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa. Olen yläkoulun opettaja ja raskaana. Ei ole tutkimustietoa siitä, miten korona vaikuttaa vauvaan. :(

Vierailija
18/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää huono työilmapiiri ja se, että kaikki räksyttää paskaa toinen toisistaan eikä työehtosopimuksia noudateta, koska johtajat eivät niitä osaa eikä niistä ole tietoa.

Vierailija
19/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää huono työilmapiiri ja se, että kaikki räksyttää paskaa toinen toisistaan eikä työehtosopimuksia noudateta, koska johtajat eivät niitä osaa eikä niistä ole tietoa.

Avoimesti tehdään kiusaa, jopa kokemattomille sijaisille ja johtaja vielä palkitsee ja kehuu kiusaajat. Midyä lie johtuu huono ilmapiiri😂

Vierailija
20/29 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ahdistaa. Olen yläkoulun opettaja ja raskaana. Ei ole tutkimustietoa siitä, miten korona vaikuttaa vauvaan. :(

Voit jäädä joko sairaslomalle tai varhennetulle äitiyslomalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän