Mitä mieltä olet taiteellisista ja persoonallisista ihmisistä?
Herättävätkö ärsytystä, suhtaudutko myönteisesti vai kuulutko taiteelliseen joukkoon iloiseen?
Kommentit (16)
Tykkään ja arvostan. Minusta on ihanaa että ihmiset ovat luovia, eivät piittaa turhista yhteiskunnan normeista, ja ovat rohkeasti sellaisia kuin haluavat.
No riippuu millaisesta taiteellisesta/persoonallisesta ihmisestä. Olen kulttuurialalla, tapaan taiteilijoita joka päivä, ja kyllä heitä on ihan joka lähtöön. Jotkut sietämättömiä, jotkut hurmaavia, useimmat jotain siltä väliltä.
Itse arvostan ihmisiä, jotka kyselevät jatkuvasti muilta millainen tulisi olla ja yrittää olla sitten jatkuvasti sellainen kuin kuvittelee muiden haluavan hänen olla.
Ärsytystä jos sitä taiteellisuutta pitää korostaa koko ajan.
Ei heistä oikein pidetä. Sitten kun on tullut menestystä ja kuuluisuutta, mielellään ulkomailla, sen jälkeen heitä arvostetaan.
Ne vihaa jotka ei uskalla olla omia itsejään
Luovuus on lahja! :) Taiteilijasielut ovat yleensä avarakatseisempia verrattuna muuhun väestöön ja useimmilla on hyvin paljon sydämen sivistystä, mikä ei ole mikään itsestäänselvyys. Aistit avoimina on helpompi nähdä maailma monestakin näkökulmasta.
Arvostan.
No kylläpä ne "taiteelliset" ja "persoonalliset" nyt ovat ap:n mielestä erikoisia ja ihmeellisiä. Niin voi käydä, jos on itse sisältä tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
No riippuu millaisesta taiteellisesta/persoonallisesta ihmisestä. Olen kulttuurialalla, tapaan taiteilijoita joka päivä, ja kyllä heitä on ihan joka lähtöön. Jotkut sietämättömiä, jotkut hurmaavia, useimmat jotain siltä väliltä.
Onko taiteilijoissa, joita olet tavannut, paljon narsisteja, kun jotkut sanovat, että taiteilijat olisivat usein itsekkäitä/egoisteja?
Vierailija kirjoitti:
Luovuus on lahja! :) Taiteilijasielut ovat yleensä avarakatseisempia verrattuna muuhun väestöön ja useimmilla on hyvin paljon sydämen sivistystä, mikä ei ole mikään itsestäänselvyys. Aistit avoimina on helpompi nähdä maailma monestakin näkökulmasta.
Arvostan.
Hyvi tiivistetty!
Taito on aina arvostettua. Jo lapsissa ne taiteelliset ja liikunnalliset saavat suosiota. Toisin kuin se hikari äidinkielessä.
Vähemmistöjä. Harvinaisia timantteja.
Haluaisin olla samanlainen mutta en uskalla
Ihailen heitä.