Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet taiteellisista ja persoonallisista ihmisistä?

Vierailija
17.05.2020 |

Herättävätkö ärsytystä, suhtaudutko myönteisesti vai kuulutko taiteelliseen joukkoon iloiseen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen heitä.

Vierailija
2/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja arvostan. Minusta on ihanaa että ihmiset ovat luovia, eivät piittaa turhista yhteiskunnan normeista, ja ovat rohkeasti sellaisia kuin haluavat.

Vierailija
4/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen.

Vierailija
5/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu millaisesta taiteellisesta/persoonallisesta ihmisestä. Olen kulttuurialalla, tapaan taiteilijoita joka päivä, ja kyllä heitä on ihan joka lähtöön. Jotkut sietämättömiä, jotkut hurmaavia, useimmat jotain siltä väliltä.

Vierailija
6/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan ihmisiä, jotka kyselevät jatkuvasti muilta millainen tulisi olla ja yrittää olla sitten jatkuvasti sellainen kuin kuvittelee muiden haluavan hänen olla.

Vierailija
7/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytystä jos sitä taiteellisuutta pitää korostaa koko ajan.

Vierailija
8/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heistä oikein pidetä. Sitten kun on tullut menestystä ja kuuluisuutta, mielellään ulkomailla, sen jälkeen heitä arvostetaan.

Vierailija
9/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vihaa jotka ei uskalla olla omia itsejään

Vierailija
10/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuus on lahja! :) Taiteilijasielut ovat yleensä avarakatseisempia verrattuna muuhun väestöön ja useimmilla on hyvin paljon sydämen sivistystä, mikä ei ole mikään itsestäänselvyys. Aistit avoimina on helpompi nähdä maailma monestakin näkökulmasta.

Arvostan.

Vierailija
11/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä ne "taiteelliset" ja "persoonalliset" nyt ovat ap:n mielestä erikoisia ja ihmeellisiä. Niin voi käydä, jos on itse sisältä tyhjä.

Vierailija
12/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu millaisesta taiteellisesta/persoonallisesta ihmisestä. Olen kulttuurialalla, tapaan taiteilijoita joka päivä, ja kyllä heitä on ihan joka lähtöön. Jotkut sietämättömiä, jotkut hurmaavia, useimmat jotain siltä väliltä.

Onko taiteilijoissa, joita olet tavannut, paljon narsisteja, kun jotkut sanovat, että taiteilijat olisivat usein itsekkäitä/egoisteja?

Vierailija
13/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuus on lahja! :) Taiteilijasielut ovat yleensä avarakatseisempia verrattuna muuhun väestöön ja useimmilla on hyvin paljon sydämen sivistystä, mikä ei ole mikään itsestäänselvyys. Aistit avoimina on helpompi nähdä maailma monestakin näkökulmasta.

Arvostan.

Hyvi tiivistetty!

Vierailija
14/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taito on aina arvostettua. Jo lapsissa ne taiteelliset ja liikunnalliset saavat suosiota. Toisin kuin se hikari äidinkielessä.

Vierailija
15/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmistöjä. Harvinaisia timantteja.

Vierailija
16/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla samanlainen mutta en uskalla