Mitä meinaatte tehdä kesälomalla?
Kerro ikäsi ja onko lapsia ja koska pität kesälomaa ja oletko yleensä ollut kesälomalla ulkomailla?
Kommentit (27)
Ollaan usein käyty lomalla jossain ulkomailla, mutta paljon olemme reissanneet myös Suomessa.
Tämän kesän suunnitelmia ei ole tehty, katsotaan miten tautitilanne kehittyy.
Mökillä ollaan jonkun verran, minä haluaisin myös telttailemaan, mutta mies ei ole innostunut asiasta. Piha-ja puutarhajutut ovat meille mieleusiä, samoin sienestys, marjastus ja minä keräilen myös paljon villiyrttejä. Toivottavasti ( edes loppu-)kesällä uskaltaisi järjestää myös pieniä puutarhajuhlia, mutta nähtäväksi jää
Lapsi on jo aikuinen. Minä 40 vuotias.
Levätä! Jos suositukset sallii niin vierailla vanhempien luona. Puoleen vuoteen ei ole nähty.
28v, ei lapsia, käyn ulkomailla erittäin harvoin (ehkä kerran kolmeen vuoteen) ku tykkään mökkeillä enemmän.
Nyt loma on heinä-elokuussa. Ajattelin ensin mennä viikoksi mökille, sen jälkeen kahdeksi viikoksi asumattomalle sukutilallemme. Tavoite pitää tuo aika ihmiskontaktit minimissä eli käydä vaan kaupassa kun tarve on, sitten ehkä uskallan kolmen viikon päätteeksi menn' mummolaan käymään. Mummon luona asuu väliaikaisesti myös vanhempani, pitävät hänestä huolta. Olen joutunut koko ajan käymään ihan fyysisesti töissä eli etätyö ei onnistu, joten en ole nähnyt äitiäni yli kahteen kuukauteen nyt. Isää pari kertaa kun on käynyt lyhyesti auttelemassa auton ym parissa.
Elokuussa sitten...
Mutta noin yleisesti tää ei poikkea kesistäni, viimeset neljä kesää olen mennyt tällä kaavalla muutenkin että mökkeilyä ja maalla oloa, kun siitä nautin :)
hallitushan kieltää mökeille menon ja matkailun
Miehen loma loppukesästä. Itse lomautettuna ja loma myös loppukesällä. Katsellaan, mikä on tilanne silloin. Lapset 8- ja 10-v. Alustava suunnitelma on että tehdään kotimaan itä- ja pohjois suomen vaunureissu. Alkukesällä lapset menevät ratsastuskurssille ja lähimatkaillaan paljon. Käydään tallilla, mökkeillään ja uidaan.
Olen kotona. Lapsi on aikuinen. Kerran olen käynyt ulkomailla. Loma on reilu 2kk. Olen opiskelija.
Se onkin varmasti viisasta, olet sen verran vittumaisen oloinen tyyppi.